Hiljattain eronnut mies ja tapailu

Seuraa 
Liittynyt29.12.2009

Olen tavannut muutamaan otteseen erästä miestä ja seksiäkin on ollut. Mies on kuitenkin hiljattain eronnut 1,5 vuoden suhteestaan ja ei näin ollen ole valmis suhteeseen. Itse olen jo aikalailla ihastunut mieheen ja hän varmasti huomaa sen. Hän sanoi, että katsellaan nyt miltä tuntuu.

Mies on todella huomaavainen minua kohtaan, kehuu minua ja suutelee aina erotessa. Olemme viettäneet myös öitä yhdessä. Mies myös on moneen kertaan kertonut kuinka hyvältä tuoksun ja viimeksi tavatessamme hän tokaisi, että "Tiedätkö, että feromoneilla on suuri merkitys pariutumisen kannalta?" :D

Kysymykseni onkin, että kannattaako tässä nyt odottaa mitään missään vaiheessa? En haluaisi lopettaa miehen tapailua, mutta pelottaa että satutan vain itseäni. Onko kellään kokemuksia tälläisestä? Voiko tästä aikaa myöten syntyä suhde?

Sivut

Kommentit (45)

Vierailija

Itselläni on vähän samanlainen tilanne... Mies vaan eronnut 4v kestäneestä suhteesta n.3kk sitten!
Ei kyllä olla harrastettu seksiä ja niin monista yhdenillan jutuista oppineena ajattelinkin olla edes antamatta, ennekuin sitten JOS joskus seurustellaan.
Olen yrittänyt edetä hitaasti, ettei mies säikähdä ja jotenkin tuntuu, että jos paljastan tunteeni, ni ilmoittaa kans, että ei ole valmis suhteeseen. Itse en ole ikinä seurustellut, joten minä puolestani haluisin heti jotain edes suhteeseen viittaavaa.
Olen aina se joka aloittaa keskustelut, joten nyt päätin sitten olla hiljaa.. Lopputulos: miehestä ei ole kuulunut nyt kolmeen päivään...

Annie28
Seuraa 
Liittynyt29.12.2009

Itsekkin olen ollut yleensä aina se joka ottaa yhteyttä ja päätinkin nyt, että seuraavaksi mies saa olla se joka ottaa yhteyttä, vaikka vaikealta se tuntuukin. Meilläkin se seksi tuli kuvioihin jotenkin itsestään (no ylläri) ja vaikka yritin aluksi olla, että ei niin halut vei voiton.

Kuinka kauan olette tapailleet?

Vierailija

Vasta tässä hetken aikaa... Tapaamisia vaikeuttaa sekin, että mies tällä hetkellä armeijassa.
Viikko sitten puhui, että voisi nähdä, mutta sen jälkeen ei taas ei ole maininnut mitenkään näkemisestä.
Enkä haluisi aina olla se, joka kyselee tapaamisien perään.
Olisi kiva tuntee, että miehelläkin kiinnostaa oikeasti nähdä...
Tänään luin joitain keskusteluja muualta netistä ja siellä korostettiin, että jos miestä oikeasti kiinnostaa, niin se ei pidä monen päivän taukoja, ehkä vain tykkää seurastasi, mutta ei muuten ole kiinnostunut.
Alkoi vähän vit**amaan...

Vierailija

Sama tilanne (oli) täälläkin. Taipailin 4 kk aivan ihanaa miestä ja olin aivan varma että pian seurustelisimme. Tarinamme vastaa lähes täysin kertomaasi; mies antoi selviä merkkejä kiinnostuksestaan (kehut, suudelmat erotessa, läheisyys, romanttiset tekstarit).

Kuitenkin kävi niin, että vähän aikaa sitten kävi ilmi, ettei mies pysty mihinkään vakavampaan, koska ei ole vieläkään päässyt yli eksästään. He seurustelivat 4 vuotta, erosta nyt lähes vuosi.

Käsittämättömintä tässä on se, että meidän välillämme ei tapahtunut mitään "väärää" ja mies kertoi ettei ole ollut kenenkään muun kanssa sinä aikana kun tapailimme. Seksi oli mahtavaa ja juttu luisti muutenkin upeasti. Hän antoi myös todella selvästi ymmärtää tapailumme aikana, että oli kiinnostunut minusta. Tekstailimme ensimmäisen kuukauden joka päivä ja puhuimme kaikesta maan ja taivaan välillä. Mies viestitti usein, kuinka hän ikävöi minua ja toivoi saavansa herää vierestäni aina aamuisin ja että meillä on aina niin hauskaa yhdessä. Tämän jälkeen viestittely vähän harveni, mutta jatkoimme sitä yhä, useimmiten miehen aloitteesta.

Outoa on, että mies ei ole vieläkään yli vuoden jälkeen päässyt yli eksästään. Mielestäni hän teki todella törkeästi minulle, kun antoi ymmärtää että meillä saattaisi olla yhteinen tulevaisuus. Mutta toisin kävi ja se sattui!!! Nyt emme ole enää missään väleissä :/ En myöskään tiedä mitä tehdä, sillä en haluaisi menettää miestä, mutta toisaalta en pysty olemaan hänen kanssaan pelkkä kaveri, koska olen aivan liian ihastunut vieläkin häneen ja tiedän että minuun tulisi taas vain sattumaan :s

En nyt halua mitenkään pelotella omalla tarinallani, oli vain helpottavaa saada purkaa tuntemuksia toisten "samassa" tilanteessa olevien kanssa :>

Annie28
Seuraa 
Liittynyt29.12.2009
kimurantti

Tänään luin joitain keskusteluja muualta netistä ja siellä korostettiin, että jos miestä oikeasti kiinnostaa, niin se ei pidä monen päivän taukoja, ehkä vain tykkää seurastasi, mutta ei muuten ole kiinnostunut.
Alkoi vähän vit**amaan...

Joo, kyllä toisaalta tossa jutussa on pointtinsakkin, mutta myös elämäntilanteet ym. kiireet voi vaikuttaa tohon viestittymyyteen jonkin verran. Itse aluksi mies ei laittanut viestiä minulle tapaamisen jälkeen 5 päivään ja sitten kysyi, että tavattaisko, koska hänellä oli paljon tenttejä ym.

Lauren: Harmi, että sinulle kävi noin. Ymmärrän, että sattuu :(

Vierailija

joo sorruin eilen laittaa miehelle viestiä, ehotti samantien näkemistä.
Tänää sitten soitti, että vois nähä ja 10min päästä perui koko homman...
Perus paska maanantai...

Annie28
Seuraa 
Liittynyt29.12.2009

kimurantti, harmillista tommonen. Ootko nyt kuullu siitä mitään?

Itse kanssa päädyin laittamaan miehelle viestiä ja hän kyllä vastas, mutta ei ehdotellut tapaamista. Ymmärrän, että haluaa edetä hitaasti. Mietin tässä vaan, että pitäskö mun kertoa sille, että oon ihan valmis etenemään hitaasti odottamatta tässä vaiheessa mitään sen enempää, että ois kiva vaan viettää aikaa yhdessä ottamatta siitä liikaa paineita. Mitä mieltä olette? Vai antaa vaan asioiden olla?

Vierailija

täällä täysin sama tilanne kun kimurantilla!

Elikkä ukko oli muutaman vuoden yhdessä entisensä kanssa..Erilleen ne on muuttanu n 3kk sitten ja minä tutustuin ukkoon reilu kuukausi sitten.
Nyt ollaan sitten nähty muutamina viikonloppuina kun se on sattunut lomilla olemaan ja aina ollaan päädytty vähintäänkin pussailuun.. Joka kerta kylläkin minä olen ehdottanut näkemistä ja hänelle aina on käynyt..

Ihastunut olen kyllä ihan kivasti ja on toinenkin osapuoli näyttänyt kiinnostuksen merkkejä, mutta silti vastauksena oli että annetaan ajan näyttää miten tässä käy kun kyselin, että kannattaako sitä odotella lomille..
Eikös se ole aika ympäripyöreä vastaus?? Jos ei vain ole pokkaa sanoa suoraan..

Lisäksi mieltäni painaa, kun nykyään ei olla enää yhteyksissä kuin lähinnä viikonloppuisin ja silloinkin vain minun aloitteesta.. Mutta toisaalta kun rupeaa viestiä laittamaan niin sieltä tulee vaan iloisia vastauksia ja hän kyselee minunkin kuulumiset kiinnostuneen oloisena..
ÄH oon niin huono kirjoittamaan, että tästä ei taida tulla jutun ydin oikein selville, mutta en vain voi olla ajattelematta ukkoa, varsinkin kun nyt viikonloppuna vietin ihan yönkin hänen kanssa.. Mitä pitäisi tehdä? unohtaa vai jatkaa tätä haikailua?

Vierailija

Mikään ei ole ärsyttävämpää kuin jätkien ympäripyöreys...
Ja olen totisesti todennut, että jos mies sanoo, että haluu nyt olla sinkkuna ja kattella rauhassa, ni se ei vaan halua seurustella just sun kanssa. Nimittäin 2 kertaa mulle näin jätkä sanonut ja tadaa 6kk eteenpäin, ni molemmat olleet jo yhdessä asumassa ja toinen jopa kihloissa!

Spin, oletko edennyt asiassa, sanoitko miehelle mitään?

Itse sitten sorruin omista perjaatteistani ja niinhän se peitto heilui viikonloppuna, hupsista :D
Eilen alkoi ensimmäistä kertaa ikinä oma-alotteisesti juttelee mulle facebookissa, josta olin kyllä erittäin ilahtunut!
Ens viikonloppuna on sitten ensimmäiset "viralliset" treffit luvassa...

Annie28
Seuraa 
Liittynyt29.12.2009

En ole sanonut, mutta huomenna varmaan nähdään niin ehkä sitten sanon. Itsellänikin on se tilanne, että yleensä se olen minä joka otan yhteyttä (paitsi nyt viimeksi mies ehdotti, että voitas nähdä joku päivä), mutta kyllä hän iloisesti aina vastaa viesteihin ja kyselee myös minun kuulumisia, että kai sitä edes vähän kiinnostaa kun kerta haluaa nähdäkkin. Yritän nyt vaan itse olla ihastumatta liikaa, koska jos tässä sitten käykin huonosti.

Minäkin haluan virallisille treffeille :D Meidän ekat treffit oli hänen luonaan kun katottiin leffaa.

Annie28
Seuraa 
Liittynyt29.12.2009

Nähtiin eilen, katsottiin hänen luonaan leffaa ja pussailtiin, oli oikein mukavaa. En saanut sanottua mitään tosta jutusta, mutta mietin tarteeko siitä sitten edes puhuakkaan. Oon yleensä tosi iloinen hetken aikaa kun ollaan nähty, mutta jossain vaiheessa iskee se ahdistus, että tuleeko tästä ikinä mitään. Ahdistaako teitä muita? Oon jo nyt tosi ihastunut mieheen ja ihastun kokoajan lisää, vaikka yritän ottaa aivan iisisti nyt tämän jutun kanssa.

Vierailija

Jep jep ahdistaaa!! ja välillä aika paljonkin.. Nyt vaan on taas semmonen hyvä fiilis kun jätkältä tuli äsken viestiä..
Mutta oon kyllä ajatellu että seuraavan kerran ku nähdään kunnolla kahdestaan niin ajattelin kysyä että missä mennään. Mutta olisko teidän mielestä järkevää kysyä jotain siitä eksästä?
Kun mua vähän ahistaa kun en tiedä yhtään että mihin se juttu päätty ja sitten haluaisin myös tietää että mitä ukko reagoi jos puhun siitä. Eli siis jotain mistä vois päätellä että ikävöikö se vielä sitä.. Pelottaa se että olisin vaan joku laastari :s

Annie28
Seuraa 
Liittynyt29.12.2009
OnlyGirl

Jep jep ahdistaaa!! ja välillä aika paljonkin.. Nyt vaan on taas semmonen hyvä fiilis kun jätkältä tuli äsken viestiä..
Mutta oon kyllä ajatellu että seuraavan kerran ku nähdään kunnolla kahdestaan niin ajattelin kysyä että missä mennään. Mutta olisko teidän mielestä järkevää kysyä jotain siitä eksästä?
Kun mua vähän ahistaa kun en tiedä yhtään että mihin se juttu päätty ja sitten haluaisin myös tietää että mitä ukko reagoi jos puhun siitä. Eli siis jotain mistä vois päätellä että ikävöikö se vielä sitä.. Pelottaa se että olisin vaan joku laastari :s

Ihan samoja fiiliksiä täällä! Itsekin olen miettinyt, että kysyisikö eksästä, mutta en tiedä uskallanko, mutta kiinnostaisi tietää mistä ero johtui ja mitkä välit heillä on nykyisin. Ainankin eksä tykkäilee välillä hänen statuksistaan facebookissa, että kai he ovat ihan hyvissä väleissä. Itseänikin pelottaa, että olen joku laastari. Enkä oikein uskalla kysyä tästä jutustakaan, että missä mennään ettei mies vaan ahdistu. Välillä tekis mieli vaan lopettaa koko juttu ennen kuin sattuu itseen enemmän, mutta ei pysty. Välillä mies antaa pieniä viitteitä lähitulevaisuudesta, mutta ikinä ei esim. tavatessa sovita milloin tavataan seuraavaksi. Itse haluaisin nähdä useammin, mutta en halua ahdistaa miestä ja hän on myös erittäin kiireinen koulussa tällä hetkellä tai omien sanojensa mukaan hänellä on todella vaikeaa koulussa tällä hetkellä.

Vierailija

No niinhän siinä kävi, että mies perui sitten treffit ja muutenkin teki selväksi, että meillä ei tuu koskaan olee mitään. Ei haluu tapailla tai mittää muutakaan...
Oon nyt sitten vaan itkenyt koko illan... Olis ollut siltäkin ihan reilua kertoo vähän aikasemmin, koko viikon olen täällä oottanut ja sitten ei haluukkaa enää mitään.
Pitihän se arvata, pillun perässä niin kuin kaikki muutkin....

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat