Pariterapia vai ero?

Vierailija

Moi
Olen seurustellut poikaystäväni kanssa aiemmin n.2 vuotta, erosimme koska mulle tuli tosi paha masennus, asuin eri kaupungissa (aikasemmin asuin lähellä poikaystävääni. Muutin opintojeni takia.) enkä enää jaksanut keskittyä mihinkään. Kaikki oli mulle yhdentekevää...
Poikaystäväni siitä huolimatta piti musta huolen, soitteli päivittäin monesti tuli luokseni aina kun sitä kaipasin. Olin aivan sekaisin en tiennyt mistään mitään ja otinkin seuraavan pojan itselleni kenet löysin (vaikka selvästikkin oli tunteita eksääni kohtaa). Eksäni suivaantui todella paljon haukkui mut pystyyn ynm. (ymmärrän nyt miksi.) Suhteeni ei kauaa kestänyt... ...ehkä kuukauden.
Lopetin koulun masennukseni takia muutin takaisin isäni luo. Asuin jälleen eksäni lähellä harrastimme useita kertoja seksiä halusin hänet takaisin... ...hän ei minua. Mutta kuitenkin olimme luvattu toisillemme ettemme tee kenenkää kanssa mitään. Kunnes hän lähti käymään kaveriporukan kanssa laivalla ja tällä samalla reissulla myös pani erästä toista. Suutuin vihani oli aivan järjetön halusin vaan pois täältä halusin kuolla.
Rauhottumiseni jälkeen jatkoimme samaa rataa, vaikka kumpikin meistä tiesi että se oli väärin, yritin ja yritin saada häntä takaisin. Masennukseni vaan paheni satutin ja tein hallaa itselleni joten päätin kysyä häneltä suoraan vielä viimeisen kerran haluaako hän yrittää viellä hän kieltäytyi. Tajusin viimeinkin että nyt oli vaa päästävä asian yli. Aikansa se vei mutta onnistuin olin vain kavereideni kanssa kesän pidin hauskaa.
Kunnes aloin taas juttelemaan eksäni kanssa... Hän halusi yrittää vielä juuri kun olin päässyt jaloilleni. Olin ihastunut jo toiseen ja viihdyin tämän seurassa. Olimme juuri lähdössä telttailemaan ihastukseni ja yhteisten kavereiden kanssa. Kerroin eksälleni ihastuksestani ja myönsin että mullakin on vielä tunteita häntä kohtaan onhan hän ensirakkauteni. Lupasinkin myös ilmoittavani jos teen jotain ihastukseni kanssa, ja niin pääsikin käymään... ...päädyimme sänkyyn. Kerroin siitä eksälleni kuten olin luvannut, hän loukkaantui siitä ja suuttui taas. Eksäni kertoi että halusi tappaa ihastukseni ja ettei ikinä ole vihannut ketään niin paljoa kuin häntä, yritin selittää hänelle että mua hänen pitäisi vihata mutta turhaan... Ihastukseni kyllästyi siihen että en enää jaksanut olla eksäni kanssa ikinä missään samassa paikassa lähdin aina pois, ettei riitaa syntyisi.
Kuitenkin tämä kaikki ajoi siihen että en enää jaksanut yrittää ihastukseni kanssa sen enempää vaan sanoin hänelle etten enää halua mitään, kavereina ollaan edelleen.
Löysimme taas toisemme eksäni kanssa ja hän halusi edelleen yrittää, vaikka tunteeni ei ollut koskaan tyystin kuollut häntä kohtaan tarvitsin miettimis aikaa. Pähkäillessäni muistin kuinka paljon mua sattui kun hän ei edes haluunnut yrittää kanssani, joten halusin antaa hänelle mahdollisuuden.

Meillä meni loistavasti, muutin taas pois kun löysin kiinnostavan koulun, poikaystäväni meni armeijaan, suunnittelimme yhteistä tulevaisuutta. Olimme onnellisia aidosti. Mutta nyt hän on keskeyttänyt intin, hän ei enää lohduta mua, häntä ei kiinnosta vaikka meille tulee riitaa...
Hän itse sanoi että häntä ei enää kiinnosta sillä tavalla millä pitäisi. Itse luulin sen automaattisesti tarkottavan sitä että hän haluaa erota, mutta hän sanoi että ei halua väittää rakastavansa mua ja haluaa korjata tilanteen. Hän uskoo että siitä saadan hyvä kun se on jo sitä kerran ollutkin.

Itse en tiedä mitä pitäisi ajatella puhumattakaan mitä pitäisi tehdä. En nää pois pääsyä muuta kuin pariterapian tai yksinkertaisen eron.
Onko kellään kokemuksia pariterapiasta? Kertokaa rakkaat ihmiset rehellisesti mitä teidän mielestä pitäisi tehdä.

Rakastan häntä yli kaiken ja olen valmis mihin vaan suhteemme vaatiikin.

Kiitos ja kumarrus

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat