Orgasmi kadoksissa

Vierailija

Eli siis suoraan asiaan. Olen ollut poikaystäväni kanssa yhdessä kohta 2 vuotta ja rakastan häntä yli kaiken. Aloitimme seksin harrastamisen n 4 kuukautta seurustelun alettua ja hän on ensimmäiseni ja ainoani. Aluksi homma ei oikein sujunut mutta harjoittelun tuloksena kaikki alkoi sujua. Sain siis orgasmin joka kerralla. Käytimme kondomia ehkäisynä. Sitten hankin e-pillerit ja kondomi jätettiin pois. Aluksi kaikki sujui mallikkaasti, en tosin 'tuntenut suurta eroa' kumilla ja ilman. Poikaystäväni nauttii enemmän ilman kumia. Nyt kuitenkin on ilmennyt ongelma, jota minä osallani olen tietämättömyyttäni ja tyhmyyttäni lisännyt. Haluan edelleen poikaystävääni ja seksi tuntuu hyvältä mutta en saavuta huippuani. Se ei oikein tunnu miltään ja jää tyhjä ja turhautunut olo. Ja se mitä varsinkin teen väärin, on että olen esittänyt tulevani. Poikaystävälläni kestää paljon vähemmän aikaa tulla ilman kumia ja kokoajan stressaan ehdinkö tulla ennen häntä, sillä hän pettyy itseensä niin pahasti jos ei onnistu tuottamaan minulle orgasmia. Niinpä olen esittänyt orgasmin jo pidemmän aikaa, jotta kullalle ei tulisi paha mieli. Ja tämä on johtanut siihen että en oikein edes osaa keskittyä saamaan oikeaa orgasmia. Suuseksissä saan orgasmin ja kaipaan sitä aikaa kun 'seksi tuntui täydellliseltä'.

Olisiko siis teillä vinkkejä tähän kinkkiseen ja turhauttavaan ongelmaan? Kadonnut orgasmini olisi uskomatonta löytää jälleen.. Help!

Kommentit (2)

Vierailija

Hmmn, ensimmäisenä kannattaa kertoa suoraan poikaystävälle, hän kyllä ymmärtää varmasti =) Niin et saa yhdynnässä orgasmia ? On kuulemma asentoja missä klitoris hinkkaa kiihottuen johonkin samalla. Tai pyydät yhdynnän aikana poikaystävääsi koskettelemaan klitoristasi.
En tiedä olinko yhtään perillä asiasta, ja auttoiko, mutta tässä nyt silti =)

Vierailija

Mulla on ilmennyt sama ongelma. Oon jo 24v. Aloitin seksinharrastamisen 16 vuotiaana ja oon saanut oikeastaan melkein aina. Pari vuotta sitten saaminen vaikeutui. Käytin hormooniehkäisyä vuosia, kun nyt elokuussa lopetin. Tällä hetkellä käytämme kondoomia. Kuvittelin et luomuna oleminen lisäisi halukkuutta ja helpottaisi orgasmin tuloa, mut nyt en oo kuitenkaan saanut sitten millään.. :( Aluksi tuntuu hyvältä, mutta kohta ei tunnukaan mitään. Tai sitten tekee jopa kipeetä. Yritän olla rento, yms. En saa enää ees masturboidessa.. :( En saa käsin, en suuseksissä, enkä yhdynnässä.. :( Nykyisen mieheni kanssa oon seurustellut viisi vuotta..Voiko olla et alkuihastuksen myötä katoaa orkutkin?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat