heartbroken

Seuraa 
Liittynyt8.11.2011

Kuin pahalta voikin vielä tuntua menettää se kumppani jonka kanssa on maannut samassa sängyssä vaihtanut iltapusut, muut suudelmat, ja viimeset naurut. Nytten kaikki tämä on ohi, mutta rakastan häntä silti. Erostani on sunnuntaina viikko ja olen nähnyt hänet sattumalta kerran ja se jännityksen tunne kun menee ihan lukkoon ja tulee pahamieli. Haluaisin jo kovasti uuden miehes koska yksinoleminen on todella kivuliasta ja oikeestaan on vaikeeta olla yksin ilman rakastusta. Haluaisin vastauksen siihen että jos pystyisin ryhtyisin exäni kanssa ystäviksi mutta tarkottaako se sitä että voi pussailla tai saatikka nukkuu vierekkäni?

Kommentit (2)

Vierailija

viikko on loppuenlopuksi lyhyt aika varsinkin vakavasta/pitkästä suhteesta toipumisessa... ajan myötä voit mahdollisesti alkaa exän ystäväksi jos se molemmille on ok, mutta itse en alkaisi pussailua tai yhdessä nukkumista haikailemaan. itselleni eroaminen on ollut tarpeeksi kivuliasta, en ikinä haluaisi 'turhaan' alkaa repiä haavoja uudelleen auki

Vierailija

voii:( noh olen kans kokeillu tommosta:( kauheetta oli mutta ajan kanssa meni ohi=) pida kiva ja kylla loydat parempa vaikka tuntuu etta ei oo parempa ku se!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat