kavereita?

Seuraa 
Liittynyt8.11.2011

jatkan tästä menneestä parisuhteesta. Meidän parisuhteen alku oli aivan ku elokuvista. Tapasin tämän miehen uimahallissa,olin itse uin ja hän oli valmentamassa uimareitaan. Minä meikittömänä ja hiukset märkänä iskin hänet. Luonteeni on aika pirtsakka ja teen sillointällöin asioita hetken mielenjohteesta ja mietin että mitäköhän hän pitää minun luonteesta? Mietin itseni uimahallina meikittömänä ja ei laittautuneena niin kyllä hän taitaa pitää minusta. Se oli minun rakkaustarina. Aika kului ja etenimme aika huimaa vaihtia juhannuksen hän pyysi mut hänen mökille jossa oli kaikki sukulaiset,jännitin mutta juhannus meni hyvin. Sain ensimmäisen kerran tuntea hänen ruumiinlämpönsä vieressäni.

Aika kului ja kului aloimme erkanemaan toisistaan hän osti uuden auton ja hän kiinnostui siitä enemmän kuin minusta.viikonloppusin oli poikien ryyppy putki baareissa josta palattiin aina tuhannen tuubassa minun kainaloon ja humalapäissään hän oli välillä toisi söpö kun hän selitteli pitkät stoorit kissalleen ja osasi huomioida muakin (joka ei selvinpäin onnistunut) Jos meillä oli jokin pieni riita jostain että kumpi soittaa ja kysyy että nähtäiskö niin hän syytti aina minua kaikseta,"Sä et kysyny" "sä et soittanu" jne... Olimme riidelleet 2viikkoa putkeen. Sunnuntaina lopetin suhteen ja miten voikin tuntua näin pahalta? toisaalta tiedän itse että tein oikeen koska luonteeni on miellyttää kavereitani ja etenki sitä poikaystävääni mutta uskalsin rohkasta itseni ja jättää. Mutta miksi ikävöin häntä niin paljon vaikka parisuhteessa oli hankala olla?? ja haluan olla ystävä mutta voiko ystävät/ystävinä pussailla tai saatikka nukkua vierekkäin? mikä olisin helpointa tässä tilanteessa?

Kommentit (1)

Vierailija

Oon joskus ite ollu ihan samanliasessa tilanteessa ja neuvoni on JÄTÄ JÄLKIPYYKIT. Älä tee samaa virhettä kun oite tein. Mitä kauemmin oot hänen vieressä sitä pahemmalt se aina vaan tuntuu. Ero on ku laastari kun sen repäsee nopeesti se sattuu paljon ja hetken mut, kun sitä pitkittää kipuki pitenee eikä helpotu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat