Apua feikkaamisen lopettamiseen petipuolella !

Vierailija

Poikaystäväni oli aikoinaan ensimmäiseni ja jonkin ajan 'harjoittelun' jälkeen ajattelin naiivisti vian olevan minussa kun en saanut vaikka kuinka hyvältä tuntuikin, ihan sama oli mitä asentoja tms kokeiltiin ja poikaystäväkin alkoi turhautua. Tyhmänä ja tietämättönä tein ehkäpä älyttömimmän mokan ikinä tällä osa-alueella ; aloin teeskennellä yht'äkkiä saavani, vielä luonnottoman nopeastikin..!
Miten siis selittää poikaystävälle että en saa pelkällä 'yhtymisellä'? :---D suhde on muuten hyvällä & avoimella pohjalla. En raaskisi toisen itsetuntoa tältä osalta ihan romuttaa... 'Kulta hei, mä tiedän että oot vuoden luullut saavas mut näin tulemaan mutta en mä oikeesti'

HELP !

Kommentit (7)

Vierailija

Voi ei :D Mäkään en saa pelkällä yhdynnällä ja huomaan että poikaystävää taitaa vähän harmittaa se. Mutten mä uskaltais ikinä feikata koska feikkaisin kuitenkin niin huonosti että se tajuais mistä on kyse.

Ja se että keskityt siihen ettet saa ja että millon on sopiva aika feikata niin se jo itsessään vaikeuttaa sitä orgasmin tulemista. Että lopeta feikkaaminen ja selitä poikaystävällesi miten asia on.. Ei se varmaa hirveen tyytyväinen tule olemaan mutta kestä se kuin nainen! :D

Vierailija

Minulla oli sama ongelma! Poikaystäväni yritti kaikkensa nautintoni eteen: kokeiltiin eri asentoja, eri kulmia, puhuttiin asiasta, enkä vain koskaan tullut yhdynnässä.

Huomasin poikaystäväni suuren turhautumisen asiasta, kaikki entiset kuulema tulivat lähes aina, joko he olivat onnentyttöjä tai kokemattomia ja samalla lailla näkivat feikkaamisen ainoana ratkaisuna. Itse kerroin rehellisesti etten ole koskaan tullut.

Ja sitten.... feikkasin! Ja joka kerta sen jälkeen 8 KUUKAUDEN ajan! Enkä vain enää voinut lopettaa ja sanoa sori kulta en ole vieläkään tullut kertaakaan..

Kuitenkin noin kuukausi sitten poikaystäväni pyysi jos ratsastaisin, emme aijemmin ole sitä suosineet millään lailla alun jälkeen. Se ei vaan yksinkertaisesti tuntunut minusta milltään. Ja en tiedä miten se oli mahdollista, mutta sain ensimmäisen orgasmini yhdynnässä! Sen jälkeen olen joka kerta tullut päällä ollessani.

Nyt en itsekkään oikein tiedä mitä tekisin.. Lopettaisin feikkaamisen ja nauttisin oikeasti? Ja antaisin poikaystäväni ihmetellä etten enää muissa asennoissa tule. Vai kertoisin totuuden? Puhumme muuten kyllä kaikesta ja seksistäkin todella avoimesti. Vai jatkaisin? Uskon kuitenkin olevamme yhdessä vielä pitkään, todella pitkään, ehkä aina, joten en haluaisi jatkaa esittämistä.

Vierailija

Jep ! Kyllä se varmaan vähän ainakin vaikuttaa että ressaan tätä asiaa... Ärsyttävää että menin tollasen mokan nuorempana tekemään :---D

RiiP oon tosi ilonen sun puolesta ! :---) jos vaan jotenkin selittäisit poikaystävällesi että päällä oleminen on sulle kaikist nautinnollisinta ? Ja siten saisit sen asennon 'käyttöä' lisättyä ;---)

En oikeesti jotenkaan raaskis poikaystävälle sanoa että oon feikannu koska se oikeesti luultavasti vaan pitäis itteään tosi huonona jota se ei todellakaan ole! Mutta kertoohan se sille jotain jos oon jo pidemmän aikaan 'joutunu' teeskentelemään.

Vierailija

Käytä omaa kättä apunasi. Siitä voisi olla suuri apu ellet ole kokeillut jo. Saatko orgasmin kuitenkin muuten kuin yhdynnässä? :)

Vierailija

Saan muuten kyllä mutta pelkällä yhdynnällä en saa :---D
Omaa kättä voisi toki käyttää, poikaystävä ehkä vain hieman ihmettelee... :--D

Vierailija

Kannattaa oikeasti sanoa vaan ihan suoraan. Itse olin suhteessa about vuoden verran, enkä kertaakaan saanut yhdynnän aikana. Feikkasin oikeastaan aina, enkä uskaltanut puhua asiasta - ja tietysti suhde kariutui, sillä kun pedissä ei hommat luistaneet, ei homma sitten oikein lähtenyt muutenkaan toimimaan.

Vierailija

Meillä oli kans ensimmäinen vuosi tollasta aika samallaista kun en orgasmia saanut sitten millään vaikka kaikkea mahdollista kokeiltiin ja kaikkia asentoja testattiin! Ja molemmat kun oltiin suht kokemattomia eikä oikein tiedetty mistä kumpikaan tykkää niin eihän siitä mitään tullutkaan! :D
Noh pidin sitten itseäni viallisena ja poikaystäväkin rupesi turhautumaan pikkuhiljaa. En kuitenkaan koskaan onneksi uskaltanut ruveta feikkaamaan kun pelkäsin poikaystävä tajuaa sen kuitenkin heti ja niih :D Koitin sitten ruveta enemmän kertomaan että mikä tuntuu hyvältä ja mistä pitää koskea yms. Tuntuihan se sitten paremmalta mutta ei sitä orgasmia silti näkynyt eikä kuulunut..
Nyt sitten muutama kuukausi sitten tilattiin Kaalimadosta avuksi vibraattori mikä on ollut kovassa käytössä ja tosi tyytyväisiä ollaan molemmat oltu kun ei poikaystävä oo enää ainut kuka sen orgasmin saa! :DD
Kannattaa sunkin vaan reippaasti kertoa poikaystävälle ettet pelkällä yhdynnällä saa ja käytä sitten vaikka omia sormias siinä yhdynnän aikana.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat