Naiset hyvät, neuvoja kaivataan!

Vierailija

Olen umpirakastunut ihanaan mieheeni, jonka kanssa olen ollut yli vuoden. Olen kysynyt suoraan mieheltäni, pettäisikö hän minua tilaisuuden tullen, johon hän vastasi ettei ikinä pettäisi, ketään.

Olen kuitenkin mustasukkaista tyyppiä ja ehkä jopa hieman vainoharhainen. Niinpä minun täytyy häpeäkseni tunnustaa, että kerran käväisin mieheni sähköpostissa. Sieltä sain selville että hän on rekisteröityneenä eräälle seksisaitille, jossa mieheni ilmoitti olevansa sinkku ja etsivänsä seksiseuraa. Voitte kuvitella kuinka vaikeaa oli hengittää sitä lukiessa..
En tietenkään voi olla varma, että mies todella pettäisi minua. Haluaisin ainakin uskotella itselleni, että hän hakee vain hieman jännitystä, kuvia, kuumia viestejä yms. Sen asian kanssa pystyisin vielä elämään...Ehkä...Jotenkuten.

Mutta kysymys siis kuuluukin: miten voin kertoa hänelle että minua loukkaa syvästi hänen nettiprofiilinsa ja "nettipettämisensä" ja kysyä onko hän todella tavannut netissä luomiaan kontakteja ja pettänyt minua?
En tietenkään voi paljastaa hänelle että olen urkkinut hänen meiliään.. Olen jo koittanut "ystävättäreni kertoi"- taktiikkaa, mutta ei tehonnut. En halua lopettaa suhdetta. Meillä on hyvin vilkas seksielämä, joten puutteesta mieheni ei tarvitse kotona kärsiä. Apuja hyvät leidit! -ja miksei herratkin :)

Kommentit (12)

Vierailija

Miksi alkaa huijaamaan, et kumminkaan keksi tarpeeksi uskottavaa selitystä sille miten olet asian saanut selville ilman että mies alkaa väittämään vastaan. Kerro miten asia on, saatte sitten molemmat selitellä eikä mies voi väittää vastaan.

Oliko mies tehnyt profiilin vastikään? Ettei se ollut mikään vanha juttu.

Vierailija

Kannattaa sanoa asia samanlaisesti kuin olet sen meille cosmolaisille kertonut. Jos rupeat keksimään valheita profiilin löytämisestä, niin ne voivat jossain kääntyä sinua vastaan.

Itselläni on myös profiilejä eri paikoissa monen vuoden ajalta joissa en nykyään edes käy (en edes muista minne kaikkialle on aikoinaan tullut liityttyä :) ). Ja kun olen luonut niitä niin olen silloin saattanut olla sinkku tai varattu. Eli kannatan myös sitä, että kysyt myös milloin hän on kyseisen profiilin luonut.

Vierailija

Joko kysyt suoraan tai sitten yrität kierolla tavalla selvittää esimerkiksi niin, että laitat jonkun kaukaisemman kaverin lähetymään häntä sivuston kautta, jolloin saat selville, vastaako mies tähän ja jos vastaa, mitä hän haluaa. Ja sillä selviäisi myös se, että onko hän oikeasti enää "aktiivinen" sivuston käyttäjä vai onko se joku vanha juttu.

Aika kieroa, mutta voisi toimia.

Vierailija

Itse myös aikoinani häpeäkseni menin lukemaan 'puolivahingossa' poikaystäväni tekstiviestejä jotka olivat epäilyttävän puoleisia. Itse totesin, että paras on ensin myöntää oma mokansa ja kertoa suoraan ja sen jälkeen vaatia samanalaista rehellisyyttä mieheltä. Miksi odottaisi täysin rehellistä vastausta jos itse on kysyessä valehdellut ?
Kuitenkin jos näin toimit niin älä anna miehen vaihtaa aihetta/päästä pälkähästä nostamalla haloota tuosta e-mailin lukemisesta.

Mutta joo, itse ainakin aika-ajoin ylireagoin joihinkin juttuihin, joten voihan tuo olla jokin ihan vanhakin juttu ! :---) tsemppiä sulle !

Vierailija

Itsekkin luin poikaystäväni viestejä ja törmäsin muutamaan hieman epäillyttävään viestittelyyn. En tiennyt miten asiasta kysyisin, koska häpesin omaa urkkimistani.

Lopulta kuitenkin kysyin. Aloitin, etten ole ylpeä teostani ja kadun sitä, mutta haluaisin tietää totuuden viesteistä.

Joko itkuni takia tai hänen soimaaavan omatuntonsa en saanut kuulla pahaa sanaa urkkimisestani. Ja sain selville hänen ikävissään, yksinäisyydessä ja halujensa takia (olemme opiskelujen takia kaukosuhteessa olleet jo lähes vuoden) hakeneen pientä flirttiä..

Saimme asian selvitettyä, joten suosittelisin sinullekkin suoraa lähestymistapaa. Kerrot syyn urkkimiseen, jos hän sitä kysyy täysin kiihkottomasti (oma epävarmuus, uteliaisuus, varmistus epäilyihin..jne). Äläkä oikeuta urkkimista saamillasi tiedoilla, se varmasti raivostuttaa hänet. Ja kerro olevasi pahoillasi.

Tulevaisuutta varten samaan keskusteluun on hyvä myös ottaa esille pettämisen rajat ja sopia mikä teidän suhteelleessanne on sallittua ja mikä ei. Yhdessä sovitut rajat helpottavat molempien elämää tiukoisa tilanteissa.

Tsemppiä yritykseen, toivottavasti saatte asian selvitettyä :)

Vierailija

hmm... ehdottaisin pallukan kieroa tapaa, näin ainakin saisit selville miten asian laita on, ja kun saat "todisteita" sitten voisit alkaa puhumaan ja kyselemään mitenhän se homma menikään...

Vierailija

hmm... ehdottaisin pallukan kieroa tapaa, näin ainakin saisit selville miten asian laita on, ja kun saat "todisteita" sitten voisit alkaa puhumaan ja kyselemään mitenhän se homma menikään...

Vierailija

Vierailija

Vierailija

Herra C
Seuraa 
Liittynyt14.11.2011

Suosittelen "Pallukan" kommenttia. Viritä ansa. Silloin saat varmasti vastauksen siihen mitä miehesi oikein puuhaa. Kannattaa aina muistaa, että on miehiä, jotka pettävät, ja miehiä, jotka eivät petä. Ja miehet jotka ovat kerran pettäneet, tekevät sen myös uudestaan.

-Herra C-

Vierailija
Herra C

Kannattaa aina muistaa, että on miehiä, jotka pettävät, ja miehiä, jotka eivät petä. Ja miehet jotka ovat kerran pettäneet, tekevät sen myös uudestaan.

Jaahas. Mikä miehet pakottaa kategorisesti noin käyttäytymään? Ketä luulet kommenttisi hyödyttävän?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat