Vanha suola janottaa

Vierailija

Minun ja ensimmäisen poikaystäväni erosta on kohta 7 vuotta aikaa ja tunnen yhä ihastusta häntä kohtaan. Olimme seurustellessamme 16-vuotiaita, ja koska en tuntenut saavani tarpeeksi huomiota tuon parin kuukauden seurustelun aikana, jätin hänet. Ongelma on aina ollut se, että hän tuntuu etäiseltä keskustellessamme netissä ja minä olen aina se, joka aloittaa nettijuttelun. Kun näemme kasvotusten, asia on toisin.

Hän on pari kertaa näiden 7 vuoden aikana soitellut minulle ja olemme keskustelleet pitkään niitä näitä. Viime kesänä hän halusi tavata minut, kun tuli käymään nykyisellä asuinpaikkakunnallani. Kesällä hän myös kyytiongelmien vuoksi jäi luokseni yöksi ja miehen aloitteesta päädyin lopulta nukkumaan hänen kainaloon. Hän ei kuitenkaan vastannut antamiini suudelmiin.

Näiden vuosien varrella olen seurustellut ja tapaillut monenlaisten miesten kanssa, mutta kukaan heistä ei ole jäänyt kummittelemaan mieleeni samalla tavalla. Nykyisin exäni asuu samalla paikkakunnalla ja näen hänet melkein joka päivä koulussa, sillä hän opiskelee samaa alaa kuin minäkin.

Miten kertoisin tälle mysteerimiehelle omista tunteistani? Ja onko minun ihan turha edes yrittää? Olemme kavereita ja pelkään, että hän alkaisi tunteistani kertomisen jälkeen vältellä minua.

Kommentit (5)

Vierailija

Toi on aika normaalia, jos kyseessä on ensirakkautes. Mikäs siinä, voit kyllä kertoa tunteistas, ja jos hän ei halua samaa kuin sinä, mainitset vielä että se on sulle ok, ja annat hänen nähdä ettet aio jäädä roikkumaan.

M ary
Seuraa 
Liittynyt8.11.2011

vanha suola janottaa tuttu tunne. Olin ensirakkauden kanssa muutama vuosi sitten. Seurustelimme pitkään ja vietimme melkein jokaisen hetken hänen kanssa joskus harmitti kun hän lähti tunniksi salille kun rakastin häntä niin paljon että olisin halunnut olla hänen kanssaan koko aika. Hän jätti minut,olin mailman surullisin tyttö ja jopa masennuin erosta. Emme ole pitäneen koko 2 vuoteen yhteyttä,en löydä häntä facebookista eikä puhelimestani löydy hänen numeroaan,lähiaikoina minuakin on tullut exääni ikävä ja sitä nallekarhua jonka kainaloon oli hyvä käpertyä. Olen ollu hänen äitiinsä yhteydessä ja kysellyt hänen kautta exäni kuulumisia ja tänään rohkanin pyytämään hänen äitiltään poikansa puhelinnumeroa (olimme hänen äitin kanssa hyvät kaverukset) mutta hän ei ole vielä vastannut... Neuvoni on että tee kaikkesi jotta saat hänet takasin jos se ei auta niin kannattaa luovuttaa ennen kun satuttaa itsensä pahemman kerran.

Vierailija

mulla ihan sama juttu ja munkin neuvo on että tee kaikkes jotta saat kerrottua hänelle mitä ajattelet :) ite aloin seurustella 15-vuotiaana exäni kanssa, jonka kanssa seurusteltiin 2 vuotta. sen jälkeen oon tapaillut kyllä uusia mutta mikään ei tunnu samalta kuin exäni kanssa.. :/

Vierailija

Kiitos teille vastauksista. Nyt on vaan ongelmana se, että miten kerron omista tunteista. Tekstiviestillä, Facebookin chatissa, kirjeellä vai kasvotusten?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat