väärin

Seuraa 
Liittynyt8.11.2011

Juuri jättämäni mies puhui itsensä pussiin noin muutama viikko takaperin(kun olimme vielä yhdessä) kysyin hetken mielijohteesta että oletko vielä kiinnostunut entisestä tyttöystävästäsi hän kysyi viinanhajuisena ja aivan lärveissä mikä tänä kysymys on? vastasin että vastaa joo tai et... (halusin vain tietää rakastaako hän vain minua?)hän vastasi että "mistä noin päättelet oot lukenu mun viestejä ei se ollut mitä luulit" enkä missäännimessä lue sillähetkisen poikaystäväni viestejä! kului viikko kunnes jätin hänet. Olen heikko olemaan yksin,kavereiden seurassa en edes muista koko entistä parisuhdetta mutta illalla kun käperryn yksin peitonalle niin kyyneleet vierivät poskilla ja ikävoin häntä, hänen läheisyyttä ja pusuja. Millä keinoilla pääsisin hänestä mahdollisimman pian yli?

Kommentit (3)

Vierailija

mulle itelleni on auttanu aika ja hyvä seura, mikä auttaa unohtamaan koko miehen. Mutta kaikilla on tietenkin omat jutut mitkä auttaa asioiden sulatteluun.

Vierailija

Ystävien seura auttaa mitä auttaa. Eikai sitä minun mielestä voi mitenkään nopeuttaa. Itse olen aina vain mennyt päivä kerrallaan.

Vierailija

Tuttua, kun erosin 6 viikkoa sit niin se oli just tollasta... Mut usko pois, päivä päivältä se helpottaa! Älä oo yhteydessä siihen ollenkaan, se autto mulla. Munkin exä jäi kiinni muiden naisten kaa säätämisestä. Se sattuu, tiedän sen tosi hyvin. Tsemppiä, muista että oot nyt päässyt eroon kusipäästä jätkästä, sä ansaitset parempaa!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat