Mitä anteliaalle poikaystävälle lahjaksi?

Vierailija

Olen pienen ongelman edessä. Ihana poikaystäväni on järjestänyt ja maksanut meille parin viikon joulumatkan Floridaan! Ollaan siis joulupyhät ja uusivuosi USAssa. Siis: mitä ihmettä MINÄ voin antaa rakkaalleni joululahjaksi??

Itse olen 20 ja poika 22 ja ollaan seurusteltu vasta puoli vuotta ja asutaan eri paikkakunnilla niin että nähdään vaan viikonloppuisin. Mutta ollaan hirmuisen läheisiä, puhutaan pitkiä puheluita joka päivä ja tykätään tehdä yhteisiä reissuja aina kun mahdollista (tähän asti tosin Suomen sisällä...)

Tiukka opiskelija-budjetti rajoittaa lahjanhankintaa rankalla kädellä, tosin tärkeintä ei muutenkaan ole se että lahja vastaisi rahalliselta arvoltaan Floridanmatkaa. Haluaisin antaa rakkaalleni jotain mikä saisi hänet yhtä iloiseksi ja yllättyneeksi kuin matkauutiset saivat minut. Eli yritän keksiä kokemuksellisesti samanarvoista lahjaa.... Huhh. Apuva? Ideoita? Vertaistukea?

Kommentit (1)

Vierailija

Voithan selailla nettiä ja etsiä floridasta jonkun paikan, missä poikaystäväsi voisit viedä lomanne aikana käymään. Piknikki? Joku elämysjuttu: sukeltelua tjn.? Tällaisen järjestämäsi aktiviteetin keskellä voit sitten antaa jonkun pienen lahjan kuten kuvan kehyksissä teistä yhdessä, jonka taakse kirjoitat viestin poikaystävällesi. Kuva muistuttaa samalla näin myös jutusta jonka järjestit :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat