Miten eteenpäin?

Seuraa 
Liittynyt8.11.2011

Olen juuri lopettanut parisuhteen. Tästä eteenpäin sinkkuna tuntuu melko mahdottomalta. Olin hyvin surullinen parisuhteessa ja olin kirjaimellisesti poikaystäväni tossunalla,mutta silti rakastin häntä. Loppujen lopuksi lopetin parisuhteen ja läheiset kaverini ja tuttavat olivat sitä mieltä että tein aivan oikean ratkaisun ja että pahaoloni näkyi ulos päin. Mutta mitä jos haluaisinkin olla tämän kyseisen henkilön kanssa uudestaan jossainvaiheessa onko se järkevää?

Kommentit (2)

Vierailija

Minusta ei olisi järkevää yrittää uudestaaan hänen kanssaan,jo hän on kohdellut sinua niin huonostin uskon ettei tilanne muutu miksikään. Itse olin pari vuotta sitten samankaltaisessa tilanteessa mutta ystäväni auttoivat minua vaikeimman yli ja nyt uudessa parisuhteessani olen huomannut kuinka pahasti siinä suhteessa kärsinkään. Nykyään myös tämä exäni seurustelee ja meillä on joitakin yhteisiä kavereita olen saanut kuulla ja huomata,että hän kohtelee nykyistä tyttöystäväänsä samalla tavalla kuin minua silloin. Tietenkin päätös on aina sinun.

Vierailija

samanlainen kokemus takana, välit exään iha ok mutta en aio ottaa sitä takasin koska tiedän ettei se muutu koskaan. nyt olen yksin(äinen) ja saanu elämän takas raiteilleen. mutta pännii ku exällä riittää vientiä ja itsellä ei (vielä). se mite nopeesti exä alkaa seukkaan toisen kanssa kertoo siitä miten paljo sä merkitsit sille ja omasta voin sanoo etten merkinny mitää sille jätkälle. mutta tee järkevä päätös, kun kohtelee huonosti ekan kerran, se toistuu. kyseinen exäni tais koko suhteemme ajan juosta exänsä perässä...mua kun ei halunnu koskaa mukaan baariin.. neuvoni siis on, jatka eteenpäin vaikka kuinka sattuisikin, itsekin teen niin :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat