pettämistäkö?

Vierailija

Poikaystäväni on pettänyt minua suhteemme alussa kerran. Sitä lähtien olen ollut kamalan mustasukkainen poikaystäväni naispuolisista kavereista.
Tänään kirjauduin poikaystäväni tunnuksilla fb:hen ja näin siellä keskustelun, joka sai epäilykseni heräämään. Poikaystäväni oli aloittanut keskustelun, johon tyttö oli vastannut, että sai hymyn huulille.
Poikaystäväni oli ensin kirjoitellut tutun tytön kanssa raha-ongelmista ja muusta ja sitten poikaystäväni sanoi, että toivottavasti alussa tullut hymy ei ollut hyytynyt, vaikka keskustelunaihe ei ollutkaan niin mukava. Tähän tyttö kehui, kuinka mukava hänestä on puhua fb:ssä sekä kasvotusten poikaystäväni kanssa. Poikaystäväni vastasi tähän kehumalla tytön uuttaa profiilikuvaa nätiksi. Heti perään tyttö kysyi, missä poikaystäväni on ja kun kertoi olevansa kotonaan, ehdtti tyttö heti baariin menoa.
ja musta tuntui ihan kamalan pahalle, kun heti flirtin jälkeen tyttö ehdotti baaria.. Poikaystävä sanoi, että ei lähde viihteelle mutta muualle voi lähteä ja ehdotti, että voisi tulla teelle tytön luokse.
Lopulta poikaystäväni lupautui tytölle kuskiksi käyttämään tyttöä yhteisen kaverin luona ja kuskasi yöllä takaisin kotiin.

Minä siis olin omalla kotipaikkakunnallani ja tuon yön töissä.
Poikaystävälläni ja tytöllä on kaveruutta takana jo useampi vuosi, mutta tässä välillä on ollut hiljaista, mutta nyt taas muutaman viikon aikana he ovat nähneet baarissa, käyneet yhdessä tuttunsa haudalla ja edellisenä viikonloppuna poikaystäväni oli laittanut baarissa ollessaan tytölle viestiä, että olisi kiva nähdä. Aina kun yhteyttä on pidetty tai e ovat nähneet, minä olen ollut omalla kotipaikkakunnallani, enkä siis maisemissa.

Nyt haluaisin mielipiteitä, että olenko ihan vainoharhainen, kun kuvittelen, että tuossa kaveruudessa on jotain hämärää?

Kommentit (7)

Vierailija

Minä ainakin kysyisin suoraan asiasta. Tietysti ne voivat olla vain todella hyviä kavereita. Lyöttäydy joskus niiden mukaan ja ota selvää ;D

Vierailija

Sehän ongelma onkin, että koskaan sillon ei mennä kyseisten ihmisten kanssa minnekään, kun mä olen paikkakunnalla. Ei poikaystävä silloin ota niihin yhteyttä. Eikä poikaystäväni käy myöskään juurikaan silloin baareissa,kun minä olen mukana vaan kaikki nämä asiat tapahtuu aina silloin, kun minä olen toisaalla.

Vierailija

Yllätä hänet. Mene yllättäen sinne paikkakunnalle missä hän asuu ja soitat hänelle. Otat etukäteen vähän selvää kenen kanssa se on silloin liikkeelle lähdössä tai jotain vastaavaa. Täytyy tehdä salapoliisi hommia ;D

Vierailija

hahaa, tuossa olisikin ideaa :) oon kyllä leikkinyt salapoliisia, kuten nuo viestien lukemiset ja muut, mutta fyysinen läsnäolo salapoliisitehtävissä on vielä kokeilematta :D
noi menot vaan tulee usein poikaystävällä tollai äkkiä ex tempore ja välimatkaa on kuitenkin se 200 kilsaa, jos ollaan molemmat kotipaikkakunnillamme, niin ihan äkkiseltään ei paikanpäälle ehdi :/

kysyin muuten asiaa suoraan poikaystävältäni ja hän sanoi, että hänen omatuntonsa on puhdas, eikä koe tehneensä mitään sellaista, mitä varatun miehen ei olisi soveliasta tehdä.

Kun kysyin, että jos hän miettisi tilanteen toisin päin, että minä flirttailisin ja lähtisin sen jälkeen ulos tai pyytäisin teelle, niin poikaystävä sanoi, että häntä ei haittaisi, koska luottaa minuun, että en tekisi mitään.

Onko nyt siis niin, että mä oon vaan liian mustasukkanen?

Vierailija

Voi olla vaan kukapa meistä ei joskus olisi liian mustis, itsekkin huomaan joskus olevani. Hyvä kun kysyit suoraan häneltä asiasta. Fb on just niin pahanen paikka että siellä tulee kyttäiltyä asioita ja tekee sitte johtopäätöksiä :D

Vierailija

Jep, ja mä oon välillä ihan hysteerisen mustasukkainen. Ja sitä poikaystäväni kaverit ihmettelee. Mutta on asioita, joista ne ei tiedä, (eikä kuulukaan tietää, koska ne on meidän välisiä asioita) kuten valehtelut ja muut, joista poikaystävä on jääny kiinni ja ne tekee vaan ulkoisten asioiden perusteella sit johtopäätökset musta.

Mutta poikaystävä sanoo vaan, että mitä sä välität siitä, mitä muut ajattelee, pääasia, että me tiedetään, miten asiat on.
Voi ku se oiskin niin helppoa :)

Mutta kiitos sulle vinkeistä ^^

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat