Mikä mussa on vikana?

Vierailija

Oon 18 v enkä ole ikinä seurustellu. Kaikki pojat pyytelee jos jonkinäkösiä tyttöjä kaveriksi facessa yms, mua ei yritä kukaan. Ikinä. Paitsi rumat.
Mua on kehuttu kauniiksi(pojatkin) ja että voisin olla malli, mutta mikä on vialla jos ei ulkonäkö? Ujous?
Jos mä oon ihastunu johonki poikaa ni se on selvää että mun pitää tehdä alote AINA. Ei mitään mahollisuutta että joku pyytäis ikinä mua!
Pyysin yhtä treffeille ja oli ihan innoissaan ja kehu kuinka nätti ja söpö oon ja mul on hyvä luonne. Mutta miksi kukaan ei silti ikinä ole kiinnostunu musta?

Kommentit (2)

Vierailija

No minä voin rehellisesti veikata että sinä olet hyvän näkönen ja miehenä voin sanoa että miehet voivat olla aika pelkureita sen suhteen. :o
kun itsekkin olen yleensä ujo uusien ihmisten kanssa ja etenkin naiset tuottavat minulle vaikeuksia, joten epäilen että sinussa olisi jotain vikaa :)
jatka yrittämistä, eiköhän sieltä vielä joku löydy :)

Vierailija

Sinussa ei varmasti ole mitään vikaa.

Miun käsityksen mukaan pojat hakeutuvat eniten tyttöjen seuraan jotka ovat puhelijaita ja helppoja lähestyä. Useimmat kaverimielessä.

En usko että ketään kysytään joka viikko treffeille ja yleensäkin spontaani "moi lähetkö mun kanssa ulos" on suomessa varmasti TOSI harvinaista.

Koita päästä ujoudestasi eroon. Jos joku tulee vaikka baarissa juttelemaan niin juttele takaisin, vaikka mies ei nyt sinua ensisilmäyksellä hirveästi kiinnostaisikaan.

Itse olen juuri tällä tavalla päässyt ujoudestani eroon että pakotan itseni tilanteisiin joissa kohtaan uusia ihmisiä ja juttelen heille.

Kun olen päässyt kuorestani ulos olen myös huomannut että useimmat pitävät minua ihan mukavana ihmisenä ja haluaisivat myös kysyä numeroa yms. mitä ei koskaan ennen ole tapahtunut! :) Tsemppiä!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat