kenen kanssa uusivuosi?

Vierailija

Olen jo nyt vähän miettinyt valmiiksi (koska kuitenkin jää viime tippaan) uuttavuotta ( ehkä hieman outoa mutta kuitenkin). Ryyppäämään en kavereiden kanssa haluisi, eikä kaverini tahdo olla selvin päin tuolloin, vaikka haluaisin myös nähdä heitä tuolloin. Minä ja poikaystäväni aikoo olla selvänä (kerrankin) ja nyt tulee ongelmaksi, että mitä uutena vuotena sitten tekisi? en haluaisi suututtaa ystäviäni jos en ole heidän kanssaan. Poikaystävän kanssa haluan olla, mutta ei ole kivaa katsoa vierestä kun muut juovat ja me olemme selvinpäin. mitä siis teemme uutena vuotena.? :(

Kommentit (4)

Vierailija

no menkää vaikka poikaystävän kanssa käymään kavereidesi pippaloissa, mutta lähtekää aikaisemmin pois. niin pääset olemaan kaikkien kanssa, mutta loppuillan voit viettää vaikka poikaystäväsi kainalossa eikä tarvitse seurata örveltämistä :)

glamnation
Seuraa 
Liittynyt9.10.2010

Oon samaa mieltä ku valentine, käykää vaikka alkuillasta kavereitten pippaloissa ja lähtekää pois kun alkaa tuntua siltä että muitten meno on jo tarpeeksi kovaa. Tehän voisitte käydä kahestaan leffassa ja syömässä ulkona tai sit te voisitte pitää oman leffaillan kotona ja kokkailla oman kullan kanssa :)

Vierailija

Minä sanoisin kavereille suoraan etten halua ryypätä, mutta ois tosi kiva nähdä. Sopisin poikkiksen kanssa että nähdään iltamassa ja katotaan vaikka leffa ja syyään hyvää ruokaa.

Kävisin yksin siellä pippaloissa juomassa vaikka yhen siiderin/limpparin ja hengailisin kavereitten kanssa ja lähtisin iltamassa kun muut on humalassa niin kotia.

Riippuu tietysti kavereista, mutta itse en viittis mennä poikkiksen kanssa omien kavereideni bileisiin ja sitäpaitsi sen jätkän kanssa kerkee olla myöhemminkin!

Vierailija

Kiitos avustanne! :)) toi aikasemmin lähteminen on hyvä idea, sillä kaverini TODELLA haluavat nähdä minut uutenavuootena ja haluan kuitenkin olla poikaystäväni kanssa. Kyydityksessä tulee vielä ongelmia, sillä poikaystäväni asuu eri paikkakunnalla kun minä ja kaverini. (olemme alaikäisiä vielä pari kuukautta, joten meillä ei ole omaa autoa). Mutta ehkä saamme kyydin jostain niin että asiat järjestyvät ! (:

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat