RUK kurssijuhla

Vierailija

Heips! Olisko täällä ketään,joka olis menossa aveciksi rukin kurssijuhlaan tammikuussa? Ite just lupasin poikaystävälle,vaikka mua ei yhtään huvittaisi sinne lähteä.

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Mooi!Mä oon lähös sinne juhliin mun kaverin avecina ja oon kyl oikeesti aika innoissani. Tai siis ku ne on sellaset hienot juhlat et harvemmin tollassii kohal osuu. Muute ihan mielenkiinnost vaa, et miks sua ei huvittais lähtee sinne? Tai siis sehän on kyl aika raskas päivä ja täytyy hommata pukuki ja kaikkee..

Vierailija

Joo,sitä ne kaikki toitottaa,että ainutlaatunen tilaisuus mutta kun en oo oikeen mikään "prinsessajutuista" innostunu jne.. Sitten poikaystävä kerto,että viime kurssilla jotkus uo:t oli vetäny kauheet överit ja lentäneet sitten pihalle kurrsilta,niin ei oikeen sellanen meininki innosta. Puvun mä onneksi saan serkulta lainaan niin ei sitä tarvii stressata. Ootko sä mistä päin tulossa? Mulla on joku vähän yli 400 km matka Haminaan..

Vierailija

Mä taas taidan olla vähän liianki innostunu aina kaikist prinsessajutuist :D Mut juu mäki oon kuullu et jotkut örveltää siel, täytyy vaa toivoo et täl kertaa ihmiset osais käyttäytyy vähä paremmin.(taitaa kyl olla vähän turhan positiivisest aateltu) Onneks se mun kaveri ei oo mikää kauhee ryypiskelijä, eikä ainakaa tollases juhlas. Enkä mäkää aatellu mitää kaljatuoppi kädes siel huojuu, kyl sitä sit ehtii muina viikonloppuina ryyppää jos huvittaa. :) Mä en ees tajuu et kuin ihmiset viitti laittautuu, kaikki iltapuvut ja kampaukset, ja sit loppuillast oksennetaan nurkas.

Mullakin on pukuasia kunnos ku käytän samaa mikä oli vanhojentansseis, ku en mä varmaa ois ees lähteny jos ois pitäny ostaa uus. Muute millasen mekon sä laitat, ku alko pelottaa et jos oma ei ookkaan tilaisuuteen sopiva?

Oon tulossa turusta, eli vähän pääl 300 km matkaa. Mistä päin sä tuut?

Vierailija

:D Niin kai se pitää vaan toivoa,että ihmiset osais käyttäytyä. Joo ei munkaan poikakaveri mikään ryypiskelijä ole ja vielä kun se haluaa paikkansa pitää :)

Joo en mäkään olisi sitten lähteny,jos puku olis pitäny ostaa. No mulla on parikin vaihtoehtoa,että serkun vanhojentannsipuku ja sitten sen ylioppilapuku. Vanhojentanssipuku on sellanen ruskee ja vähän siinä on jotain sinistä(ei hirveen levee helma muistaakseni),ylppäripuku on taas musta ja siinä oli jossain valkosta. Pitis joku vloppu niitä sit sovittaa ja kattoo kumpi on parempi..
Minkälainen sun puku on? Visiin siellä aikapaljon noita vanhojentanssipukuja on,että eiköhän se ihan sopiva ole :)

Mä oon tulossa seinäjoelta.

Vierailija

Täällä ollaan kans tulossa ja ootan tota kurssijuhlaa kyl toosii paljo :D koska ku oon lukenu ruk:in oppilaskunnan sivuilt kaikkii juttui, ni vaikuttaa ihan hullun hauskalle ja hienolle juhlalle! Ja on siistii et sinne tulee ympäri suomee porukkaa.. ite asun varmaa n. 10 km pääst Haminaa :) Uskon et tulee olee kaikin puolin tosi ikimuistonen viikonloppu! Ja elkku kyl varmaa pääset oikeesee fiiliksee ku tuut paikanpäälle :))

Vierailija

Joo eiköhän sitä sitten pääse fiilikseeen,toivottavasti :)ja onhan se tietty mielenkiintosta nähdä minkälaiset juhlat ne on saanu siellä aikaan.

Vierailija

Noh, kokemuksesta voin kertoa, että ei ne ole niin hienot juhlat ku kuvitella saattaa :D Toki siellä on myös niitä käyttäytyviä uo:ita mut melkolailla se on just sitä örveltämistä ja nuoleskelua nurkassa.

Mutta lepo vaan!

Vierailija

Ite en juurikaa alkoholia käytä eikä juhlien avec myöskää ja kun ne nyt loppujenlopuks aikamoiset ryyppyjuhlat on ni ei tuntun lainkaa omalta.
Noista juhlista on yleisesti aika hohdokas kuva, hohto niistä ainaki on kaukana.

Jotkut voi pitää mua tosikkona, mut omalta inttiajalta on kyllä aika paljo parempiaki muistoja kun nää juhlat.

Vierailija

Joo mekään ei hirveästi tota alkoholia käytetä mun poikakaverin kanssa ja sekin on yks syy miks mua ärsyttääkin lähteä koko juhliin,jos se kerran on sellasta ryyppäämistä vaan. Mutta ei kai tässä muu auta kun kestää se..

Vierailija

Minä voin viime talven juhlissa avecina olleena kertoa, että ne on upeat juhlat ja ehdottomasti kannattaa mennä! En kadu ollenkaan, vaikka kampaukseen menikin rahaa ja bussimatka Haminaan oli piiiitkä. Minun poikaystävä sanoi, että se oli koko 365 päivän armeija-ajan paras päivä, kun sai yhden päivän olla armeijassa minun kanssa :D . Itse juhla on mukava, ei ehkä ihan niin loistokas kuin voisi kuvitella, mutta hieno silti. Eikä siellä niitä örveltäjiä ole kovin monta, kyllä jokainen järkevä upseerioppilas ymmärtää mikä tuollaisissa juhlissa on sopivaa käytöstä. Siellä voi juoda myös sopivasti :D me oltiin poikaystävän kanssa sillon mielettömän rakastuneita toisiimme, niin oli mukava hengailla kahdestaan ja vanhojen ystävien kanssa suht selvänä. Nuo juhlat on tosiaan kerran elämässä -kokemus, mutta jos ei sen vuoksi tai oman kiinnostuksen vuoksi ole halua mennä, kannattaa mennä ainakin poikaystävän/kaverin takia ja tehdä hänet iloiseksi. Hän on kuitenkin siellä joka päivä ikävöimässä sinua, ja sinä kotona häntä.

Vierailija

No poikaystävän takiahan mä sinne olen menossa,muutenhan mua ei tollasiin juhliin saisikaan :D Ärsyttää vaan,ku poikaystävä just yksi päivä kerto kuinka jotkut siellä puhuu,ettei väliä kenen avec on että sitähän voi lopulta saada vaikka kenet samaan huoneeseen ja kaikkea sellaista. Mä en kyllä jaksaisi kenenkään kännisiä iskuyrityksiä tai mitään. Jotkut kun on niin törkeitä..

Vierailija

Ihan kiva kuulla et jollain on ees jotain hyvää sanottavaa noista juhlista :D meinas alkaa tässä jo ihan pelottaa : DD ... nii ja sitä oon täs miettiny et pitkääks siellä olla koko ajan se juhlamekko päällä, vai onks siellä jotain rennompaaki menoa?

Vierailija

Joo toi on perus, siellä puhutaa tosi törkeitä.

Osa sinkuista hankkii sinne ns. kenet tahansa aveciksi ihan vaan sen takia, että pääsis ryyppäämään ja juhlimaan. Avecittomat kun poikeuksetta joutuu juhliin töihin. :DD

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat