Promotyöt

Vierailija

Hei. Mulla kiinnostais kuulla kokemuksia ja saada tarkempaa tietoa pr-töistä, koska itsellä olis hyvä tilaisuus alkaa tekemään kyseisiä hommia, mutten tiedä asiasta vielä juuri mitään.
Varsinkin jos olet ollut ravintolapuolella, esim. juomatuotteita edustamassa niin mielellään lukisin mitä sulla on kerrottavana! :)

Kommentit (5)

Vierailija

Olen tehnyt jos jonkinnäkistä promokeikkaa. Niin juomista, ruuista kuin elektroniikkaan ja kaikkea siltä väliltä. Promofirma jossa olen tarjoaa hyvin monipuolisia työkeikkoja ja niistä voi sitten valita mitkä haluaa tehdä. Työ on monipuolista ja menevää, kaikki päivät varmasti erilaisia ja aika menee nopeasti. Pitää olla oma-aloitteinen ja uskaltaa heittäytyä kunnolla tilanteisiin mukaan eikä pelätä jutella vieraiden kanssa, eli sosiaaliset taidot pitää olla hyvin hallussa :) Työ on myös välillä todella uuvuttavaa, etenkin jos heittää keikkaa yksin ja välillä menee tuntitolkulla standin kasaamiseen ja pois korjaamiseen, mikä voi olla vähän tylsää jos joutuu yksin tekemään.
Olen jo 4 vuotta promokeikkoja tehnyt, välillä pitänyt pidempää taukoa mutta enpä vielä ole lopettanut koska tykkään olla ihmisten parissa töissä. Jos asenne on kohdillaan niin suosittelen kokeilemaan miltä työ tuntuu, eihän siinä häviä mitään! :)

http://siiriliinu.blogspot.com/

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat