romanttinen illallinen....

Vierailija

heipppa ystävättäret.
Haluisin apua teiltä. Olen ollut vähän huono tyttöystävä viimeaikoina ja tahtoisin yllättää mieheni illallisella. niin että itsetekisin. en vaan tiedä mitä tekisin ja tämmöst muuta jännää ;o auttakaaa :))

Kommentit (3)

Vierailija

Kaippa tällänen klisee kuin pippuripihvi, lohkoperunat ja kerma(/konjakki)-kastike toimisi, juomana olutta (ei mitään peruslapparia) /viiniä toimisi.

Vierailija

Minusta romanttisen illallisen ei tarvitse sisältää mitään hienoja pihvejä. Mielestäni ihan perusruoka on ok, vähän kynttilöitä ja mukavaa musiikkia. Mielestäni tärkeintä on ajatus ja luulen että poikakaverisi arvostaa jo pelkkää vaivannäköäsi illan järjestämisestä. Mieti vaikka mikä on poikakaverisi lenpiruoka ja tee sitä, ei sen tarvitse olla mitään hienoa ja kallista:)

Vierailija

Lainaus:

Minusta romanttisen illallisen ei tarvitse sisältää mitään hienoja pihvejä. Mielestäni ihan perusruoka on ok, vähän kynttilöitä ja mukavaa musiikkia. Mielestäni tärkeintä on ajatus ja luulen että poikakaverisi arvostaa jo pelkkää vaivannäköäsi illan järjestämisestä. Mieti vaikka mikä on poikakaverisi lenpiruoka ja tee sitä, ei sen tarvitse olla mitään hienoa ja kallista:)

Toki tämäkin on loistava, ja huomattavasti useamminkin voisi panostaa siihen yhdessä syömiseen, vaikka kerran viikossakin noin pidemmän kaavan mukaan.
Itsellä tässä oli toki ajatuksena, ettei se luksus-ruokakaan kotona tehtynä ole kallista (lisäksi ovat yllättävän helpot tehdä), tuon pippuripihvin kustannukset juomineen kahdelle hengelle jäävät n.20€, kun taas ravintolassa tehtynä yhden annoksen hinta on helpostikin se 30-40€. Ja onhan se mukava saada välistä arkeen sitä luksusta :).

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat