Rintojen koko ahistaa!

Vierailija

En nyt oikee tiiä minne oisin tästä asiasta menny itkemää nii päädyin sit tänne..

Eli, ongelma mulla on seuraavanlainen: mulla on aivan liian pienet rinnat.

Rintani eivät ole edes pyöreät vaan ne ovat kuin kuuluisivat alipainoiselle 14 vuotiaalle, kuin olisivat vasta kehittymisen alkuvaiheessa. Olen ihan normaalipainoinen, liikun säännöllisesti 2-3 kertaa viikossa ja syön ihan riittämiin.

A kuppia olen käyttänyt aina, eikä se ole todellakaan mikään ongelma, mutta en haluaisi näyttää ilman liivejä keskenkasvuiselta.

Lisäksi musta tuntuu ettei mun rinnat ole kehittyneet juuri yhtään yläaste ajoista, ja kun olen jo 18 niin pelkään ettei ne enää kasva yhtään!

Tää vaivaa mua ihan hirveästi, mun kroppakin olis paljo sopusuhtasemman näköne jos olis kunnon rinnat.

Olis ihana jos joku vois kertoo et pystyyks rinnat siis vielä kasvamaa, tai voinko tehä asialle jotain:( kiitos!

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Mä oon ite ainaki kuullu et rinnat kasvaa/kehittyy jopa 25 vuotiaaksi asti. Ja sit muuttuvat elämän mukana, et miten painoa tulee tai miten painoa laskee, ja raskaus jne. nii vaikuttaa niihin. Et eiköhän ne viel siitä johki suuntaan muutu :)

Ja jos kovinkin ahistaa nii voithan sä käydä kysyy lääkärissä et onko sun "kehittymisessä" joku vajaus tai et onko se ollu liian hidas, ni oon lukenu et lääkäri saattaa määrätä semmosen hormooni -lääkityksen joka auttaa kehoa kehittymään.. Mut tuskin sulla semmosta sentään on.

Tunnen itse erään 30 vuotiaan naisen, jolla on myös A-kupit ja muutenkin vartaloltaan pieni.

sundae
Seuraa 
Liittynyt5.11.2011

mulla itelläni tuli hieman kokoa lisää kun aloin syömään e-pillereitä. nehän usein kasvattavat rintoja hieman. tietenkään ei oo varmaa että se tehoaa kaikilla, mutta aika usein tapahtuu tälleen. :)

Vierailija

Oon kuullu et monet on lihonu hirveenä kun alkanu käyttämään e-pillereitä, ja voi kuulostaa hölmöltä mutta miks ne sitte lihottaa? en oikeen tajua.

Vierailija

Kannattaa kokeilla e-pillereitä ku mulla ainakin rinnat kasvo jotai puol kuppikokoo ku aloin syödä niitä. Enkä lihonu muualt yhtään! :D Mut seki on aika yksilöllist ku joillain e-pllerit voi laihduttaakki. Ja rohkasuks viel et mun kaikil kavereil on ainaki pillereitten myötä rinnat kasvanu, ku ne on alottanu ne joskus 17-18 vuotiaana. :) Ite alotin 15-vuotiaana, joten kasvu saatto johtuu ihan tavallisest kehityksest, et ois ehkä muutenki kasvanu iän myötä.

Ja eikä se koko oo niin vakava asia. Tärkein on et pystyis ittensä hyväksymään ja tykkäämään omasta kehostaan :)

Vierailija

Ai! no hyvä kuulla että joku sentää säästyny lisäkiloilta :D

Ja joo tiiän ettei se koko niin hirveän tärkeä asia ole mutta ei kyllä haittaiskaan jos vähän tulis tuota kokoa lisää:)

Mikäli haluaisin e-pillereita hankkia, niin voiko asian hoitaa vain lääkärin kautta ja maksaako hirveästi?

Vierailija

Juu lääkäril täytyy mennä, ku se arvioi et sopiiks ne sulle. Enkä tiiä et antaaks ne niit jos sanoo et haluu ne vaa rintojen suurentamiseks, ku eihän kaikil ne ees vaikuta niin. Monet mun kaverit on menny ehkäsyneuvolan kautta (terveyskeskuksessa) ja sielt saa ne ilmaseks ehkä n. kolmeks kuukaudeks, mut sit täytyy alkaa ite maksaa. Ja kyl niit tietty saa ku menee vaiks gynel, mut sit pitää ite maksaa. Ne on jotai vähä pääl 10 euroo kuukaudes. Ja turvotus johtuu varmaa siit et ku kehon hormonitasapaino muuttuu nii voi käydä niin et kerääntyy enempi nestettä kudoksiin, toisil voi käydä niin et nesteet vähenee :)

Vierailija

Okei, kiitti paljon tiedoista :)

Itekkin mietin että riittääks pelkkä "haluaisin isommat rinnat". Tuskin mulle hirveen mielellään annetaan mitään ilmasia lääkkeitäkään jos se on ainoa syy hankkia niitä

Vierailija

Ei oo varmaa yhtään naista, joka ois täysin tyytyväinen rintoihinsa koko elämänsä ajan. Pienitissisiä ottaa päähän ku huppari päällä näyttää ihan lapselta ku ei näy mitään tissejä. Isotissisiä taas ärsyttää olla jollain aerobic-tunneilla ku tissit hölskyää koko ajan tiellä.

Naisilla on erilaisia tissejä, koska on erilaisia miehiä, jotka tykkää erilaisista tisseistä. Sillä mä ainakin lohduttaudun.

Ja myös sillä et omal äitillä oli parikymppisenä pienemmät tissit (A-kuppi) ku mitä mulla nyt ja tänäpäivänä raskauksien jälkeen sillä hyvä jos tissit D-kuppiin mahtuu.

Vierailija

Mun tissit alko kasvamaan kunnolla vasta kun täytin 20, ja nyt oon 22 ja jouduin taas muutamia kuukausia sitten kiroamaan kun vanhat rintsikat ei enää menneet päälle. En ole lihonut tai mitään nyt parin viimeisen vuoden aikana, et ei voi johtua siitä, päin vastoin oon laihtunut mut tissit silti kasvaneet eli kyl ne voi sulkin viel ihan hyvin reipastuu tosta ;)

Vierailija

Niin ja sama oli mun systeril. Se täytti 20, en nähnyt sitä vähään aikaan ja seuraavaks kun näin sen olin ihan varma et se oli käynyt ottaa silikonit :D (Mut ei siis ollut, vaan senkin tissit vaan päätti yhtäkkii kasvaa pari kuppikokoo)

Vierailija

Ite oon 23-vuotias ja rinnat on edelleen samanlaiset kuin 7luokalla.
Toinen varsinkin on jäänyt ihan minimaaliseksi, toisella vähän ees yritystä, nykyään myös kuukautisten aikana isompi vähän lisää turpoaa. Silloin se olisi minusta täydellisen kokoinen...
Mutta olen oppinut hyväksymään ajan kanssa vartaloni, eikä pieni tissisyys itseäni nykyään haittaa.. Paitsi joidenkin mekkojen/paitojen kanssa isommat ois ihan jees.
Mutta asia, joka mua häiritsee on se, että muutaman miehen kanssa tässä vuoden sisään ollessani älästi, niin he eivät ole millään tavalla koskeneet rintoihini...
En kyllä edes kiihotu mitenkää siitä, et mies koskee rintoihini, mutta tunnen itseni jotenkin vähemmän naiseksi, kun miehet ei koske. Tulee olo, että miehelle ne on liian pienet, ni ne voi jättää huomiotta..
Mutta vääriä ovat nuo miehet mulle muutenkin olleet!

Vierailija

Itse syön e-pillereitä ja ei ole lihottanut siten, että olisi painoa tullut lisää. Ja vatsan seutuki pysyy 'makkaroilla' koska en treenaa vatsalihaksii tarpeeksi kait. Ja kyllä e-pillerit jotenkin on kasvattanut rintoi, mut olen silti B-kupissa yhä ja ikää on 21v.

Lisäys.. Minulle nämä on pienet vieläkin ikääni katsottuna.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat