Rasva koko vartalolle:)

Vierailija

Mitä mieltä olette erilaisista vartalorasvoista?
Olen kokeillut monia ei vartalorasvoja, enkä ole huomannut niiden auttavan. Mitä koko vartalo rasvoja suosittelette ja miten ne tehoavat? Olen käyttänyt viimeeksi Paris Hiltonin rasvaa Heiress:siä. Se teki ihon pehmeäksi ja tuoksui ihanalle. Kaiken lisäksi purkki on ihana vaaleanpunainen. Oletteko törmänneet tähän tuotteeseen Suomessa? itse ostin rasvan ruotsinlaivalta ja nyt Haluaisin tietää jos kyseistä koko vartalo rasvaa voisi saada jostaki kaupasta Suomessa.

Kommentit (2)

Vierailija

Tarkoitat siis varmaankin voidetta. Rasvasta minulle tulee mieleen esim. Decubal joka tehoaa super hyvin esim. kuiviin kantapäihin, kyynärpäihin yms.

Tykkään itsekin Heiress tuoksusta, mutta käytän sitä jotenkin mieluummin hajuvetenä (ainakin hajuvetenä saa varmasti Suomesta). Vartalovoiteena käytän mieluummin jotain mikä todella kosteuttaa ihon, tuoksusta niin välittämättä (kunhan ei oo ihan kamala : D)

Vierailija

NIVEA Nourishing. Body Milk. Dry to very dry skin.
Long-lasting & intensive care.

Tuota olen itse käyttänyt vartalolle, tosi kosteuttavaa on, ainakin omasta mielestäni. Ainut miinus on vaan se ettei se imeydy mitenkään nopeasti.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat