Turkulaiset hoi! Ystäviä vaille

Vierailija

Hei!
Olen 21-vuotias ja olen lähiaikoina muuttanut turkuun, paikka on minulle ennestään jotenkin tuttu mutta kuitenkin niin vieras :D Ystäviä minulla ei täällä ole, kaikki jäi entiseen paikkakuntaan. Olisi mukavaa löytää itselleen seuraa vaikka shoppailu reissuille, kahvi kupposille tai vaikka viihteelle lähtemiselle! :) Päiväni kuluvat töissä ja kotona. Tottakai on työkavereita, mutta he ovat niin paljon vanhempia ettei oikein samanhenkistä ole löytynyt. Toivon että joku olisi samassa tilanteessa kanssani jotta löytäisin uusia tuttavuuksia. Olen innokas tututstumaan uusiin naisiin! ;) Ottakaahan rohkeasti yhteyttä :)

Kommentit (11)

Vierailija

Moikka!
Oon 20-vuotias raisiolainen ja uudet kaverit on aina tervetulleita.
Yritin laittaa sulle yksityisviestiä mutta ei onnistunu jostain syystä.
Jos laitat mulle yksityisviestiä tai sähköpostia osotteeseen nibzu1@gmail.com niin voidaan jutella :)

Vierailija

Mä olen 22vuotias Turussu asuva tytönen ja todella kaipaisin ystäviä elämääni :) Työni on tällä hetkellä yksitoikkoista eikä sieltä löydy uusia ihmisiä niin jos sitten tätä kautta =)

Minkälainen sun musiikkimaku on? Mä tykkään tosi paljon käydä keikoilla. :) Ja toki bilettää, käydä ulkona syömässä, hengailla kaupungilla, mitä nyt mieleen tulee :)

kirsi_1989@suomi24.fi

Vierailija

Moikka! :)
Oon 19-vuotias ja muutin opiskelemaan Turkuun 200 km päästä, itse en tunne täältä ketään, ja muutenkin paikka on vieras :D
Olis hienoa löytää kavereita, sellasia ihmisiä keiden kanssa voi tehdä jotain :D Hieman on sellainen yksinäinen olo, kun yksin ei kiinnosta minnekkään oikein lähteä :D

Vierailija

heissan! täällä ois yks 26-vuotias tyttönen ystäviä vailla tästä lähistöltä, asustan paimiossa enkä tunne täältä ketään, muuta kun työkamuni, mut olis kivaa jos löytyis edes tätä kautta joku ystävä :)
vastailla saa osoitteeseen suikka85@yahoo.com, jos kiinnostaa :) kaikki saa kirjoittaa jos vaan tahtoo ystävän miusta :)

Vierailija

Titityy: En myöskään tunne, ois mukavaa tutustuu ja vaikka saada seuraa johonki viihteele tai ihan mihin vaa. Tosiaan en myöskään yksin halua mihinkää lähtee.. mun s-posti on christina_iina@netti.fi. Sinne saa vastailla, jos tutustumisen intoa löytyy :)

Vierailija

Titityy: En myöskään tunne, ois mukavaa tutustuu ja vaikka saada seuraa johonki viihteele tai ihan mihin vaa. Tosiaan en myöskään yksin halua mihinkää lähtee.. mun s-posti on christina_iina@netti.fi. Sinne saa vastailla, jos tutustumisen intoa löytyy :)

Vierailija

Moikka! Oon 20-vuotias ja Turussa asun kans. Uudet ystävät ois mulleki tervetulleita :-) Illat tahtoo välillä olla vähän yksinäisii ku poikaystävä on armeijassa ja just oon muuttanu omaan kämppäänki et seura kelpais kyl paremmin ku hyvin:) Jos kiinnostaa tutustuu ni lähettäkää vaikka viestii tai sit voi mailaa a.s.t.e.r.i@hotmail.com :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat