Mies ei lopeta vaikka mua sattuu

Vierailija

Onko tämmönen tuttu ongelma teille:

Lähes aina, kun harrastan seksiä miehen kanssa, mua sattuu jossain vaiheessa. Tää johtuu yleensä miehen (liian) isosta kalusta tai siitä, että seksi on kestäny jo tosi pitkään, ja paikat on jo tosi hellänä. Tää ei siis sinänsä ongelmana, vaan seuraava: Kun mainitsen miehelle, että "nyt sattuu pahasti, pitäisi lopettaa", mies AINA jatkaa vielä. Sit pitää ihan fyysisesti työntää toinen pois. Yks pienimunanen jätkä, (joka oli samalla seksikumppaneistani ainoa, joka rakasti mua) lopetti aina ihan saman tien.

Tiedän, etten saisi antaa kenenkään satuttaa itseäni, ja mun pitääkin mainita, jos sattuu. Mut onko mulla velvollisuus silti tyydyttää mies, enhän haluais aiheuttaa pettymystä. Toki voisin antaa suuseksiä tai "korvata" keskeytyneen yhdynnän jollakin muulla, mutta eihän se toki oo sama ku yhdyntä. Vai onks mun ajateltava, että uhrauksia on tehtävä, joten kipua on kärsittävä jos haluan pitää miehen tyytyväisenä ja tarpeeks kaukana muista naisista? :/

Ja haluan vielä mainita, että en usko asian olevan niin, että kaikki miehet jotka ei lopeta saman tien kun naista sattuu, on kusipäitä.

Kokemuksia kehiin! Niitä tarttetaan.

Kommentit (2)

Vierailija

Oletko puhunut miehen kanssa tästä asiasta? Jos et niin suosittelen, että kerrot miltä susta tuntuu ja että et halua keskenkään hommaa jättää yms...

Lääkärissä kannattaa myös käydä tutkimuksissa ellet ole jo käynyt. Minulla oli myös joskus kausi kun alkoi välillä sattumaan seksin aikana ja lopulta kävi ilmi, että on tulehdus mihin sitten sain lääkekuurin ja homma oli sillä selvä. Tietysti jos kipu sulle tulee vain kun seksi kestää kauan niin se nyt on kai ihan normaalia, ei kenekään paikat kestä mielettömiä määriä. Olen myös kuullut naisista joista seksi tuntuu epämiellyttävältä välillä tai aina, mutta siihenkin on varmaan apukeinoja olemassa, mikäli sun tilanne on tälläinen :)

Omakohtaista kokemusta mulla ei oo siitä, että mies ei lopettais, mutta sillon kun mua on alkanut sattumaan niin yleensä asennon vaihtaminen on auttanut, tosin en ole koskaan suunnatonta kipua tuntenut.

Ja loppuun vielä lisättäkköön niin sun ei todellakaan tarvitse kärsiä kipua pitääksees miehes tyytyväisenä vaan ois hyvä jos yhdessä etsisitte ratkaisua tähän hommaan :) En nyt tiedä oliks tästä mitään apua varsinaisesti, mut kuitenkin.

Vierailija

Sinun kannattaa keskustella asiasta miehen kanssa jälkeenpäin. En usko että mies ajattelee asiaa siinä vaiheessa kun saa niin hyvää nautintoa :D
Kuitenkin, seksissä molempien täytyy nauttia. Joten älä pelkää mitään ja ota asia esiin. Jos mies välittää niin paljon, hän ymmärtää asian ja on tarkempi ensi kerralla.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat