Facebook ihastuminen + kaveripyyntö = ?

Vierailija

Kyseinen mies asuu samalla paikkakunnalla, olemme nähneet vilaukselta, mutta ei koskaan juteltu. Uskalsinkin lähettää tyypille kaveripyynnön ja hän hyväksyikin sen. Aloitin keskustelun samana päivänä, ja mies vaikutti ja olikin todella mukava ja juttua lensi ainakin 2h ajan. Muutama päivä tästä eteenpäin huomasin että hänen seurustelusuhteensa oli päättynyt, jota siis oli kestänyt ainoastaan n.viikko. Eilen mietin pitkään miten avaisin keskustelun ja kyselinkin ihan vaan tylsästi kuulumisia.. vastaukseksi tuli että hän ei ole nyt juttu tuulella. (ymmärsin tämän johtuneen erosta) Keskustelu loppui siis siihen. Olen palavasti ihastunut kyseiseen mieheen, miten avaan uuden keskustelun muulla tapaa kuin "mitä kuuluu" tms..

Nyt jos on jotain vinkkejä, niin nyt on aika kertoa niitä! ;)

Kommentit (1)

Vierailija

Mulla on vähän samanlainen tilanne,mutta en ole ees vielä uskaltanut lähettää kaveripyyntöä ihastukselleni,joten nostan hattua sinulle jo siitä,että uskalsit pyytää ihastustasi kaveriksi vaikket häntä ennestään tuntenutkaan:).Itseäni kiinnostaisi tietää enemmän jutustasi eli kerrotko tarkemmin miten hänet tiesit ennen kaveripyynnön lähettämistä jne.?Itse en osaa sinua neuvoa sen kummemmin,mutta älä ihmeessä luovuta,jos häneen olet ihastunut vaan yritä ilmaista hänelle jotenkin,että olet kiinnostunut hänestä:).Tsemppiä!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat