mitä tarjota tupareissa?

Vierailija

Moikka! Mitäs herkkuja olette tarjonneet tupareissa? Kavereiden tupareissa ja sukulais -tupareissa olis tietty kivaa olla eri tarjottavat :) miettisin kaveritupareihin salaatteja ym mut sukulaistupareissa en haluaisi tarjota perus kermakakkua tai voileipiä. Ammatiltani olen ravintolakokki mutta mielikuvitukseni tarjoilujen suhteen on ihan nollassa. :D Kiitos jo etukäteen! :)

Kommentit (3)

Vierailija

Nykyisen asunnon tupareihin tein fetasalaattia, kana- ja kasviskolmioleipiä ja kevätrullia. Paistoin dumlemuffinseja ja kinuskimokkapaloja. Tarjosin aluksi kuohuviiniä/limua, sitten valkoviiniä/mehua/limua ja lopuksi meillä oli booli. Ihan hyvä perustarjoilu : )

Vierailija

Itsekin ammatiltani olen ravintolakokki, ja mulla taas menee yleensä ihan överiksi jos alan miettiä liikaa jotain tarjoiltavia :D alan tehä liian monimutkaista ja haastavaa hienoa ruokaa. Oon tajunnu et relax ne ei oo onneks asiakkaita ravintolassa vaan hyviä ystäviä ketkä varmasti arvostaa hyvää simppeliä ruokaa mihin on kuitenki antanu oman panoksen :) ite vedin tupareihini kaikkia pieniä canapeja (taas meni yli siinä pieprryksessä) mutta niiden lisäks pari ruokasaa salaattia (punariisi-kana-feta-pinaatti-paksoi-vihree papu-balsamicovinegrait) ja (couscous-katkarapu-varsiselleri-korianteri-tomaatti-minttu-ym..mitä ikinä tahtookaan. & sitruunavinegrait) jälkkäriks tappovarma carrotcake creamcheese frostingilla ja gluteenittomille ystäville new york cheese cake ;)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat