Mistä löytää kunnollinen nainen?

Vierailija

Niin, hyvää iltaa.

Mistä te ihmiset ollette yleensä löytäneet teidän oman naisenne/miehenne? kun itsekkin tässä mietin että mistä mäki voisin sellaisen, mulle juuri sopivan naisen löytää... :)
vaikka eihän sinänsä naista/miestä pitäis joutua etsimään, minua kiinnostaa :)

Ja kun tiedän että tämä sivu on enemmän naisille, mutta täältähän niitä naisia myös löytää... :) et jos jotain kiinnostaa lahden suunnalta tupakoimaton ja alkoholiton mies, saa pistää yksityis viestiä, niin tutustutaan paremmin ennen kuin nähdään :)

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija
mikämerkki

hehe :) mutta onkelmana minulla on se kun en ole oikein nuita baari immeisiä :')

Ja sitten vielä niit iskureploja, huhhuh D: en minä osaa sanoa oikeita sanoja :D

Vierailija

Minä löysin oman poikaystäväni netistä ihan sattumalta..

Ja iskurepliikeistä en niin tiiä, kun ei oo kukkaan mulle semmosia laukonu.. :D Parempi olla vaan oma itsensä ja sanoa mitä itellä mieleen tulee, ei tartte mitää tyylii "Sä näytät ihan siltä niin kuin tahtoisit mun puhelinnumeron" tms... :D

Minulla ja poikaystävälläni kaikki lähti siitä kun poikaystäväni kyyläsi kuviani joka päivä ja oli aina ekana vieraslistallani ni kävin sitte ärähtää sille et onko sillä jotai asiaa vai mitä se kyylii? Nii sitte kaikki lähti siitä sen vastauksesta:
"Mietin ensin että missä oon nähny sut ku oot niin tutun näköi,.. Mutta en kai sitten missään:) ja söpö murre sulla, oot varmaa jostai savosta?" Sitte kommailtii toisillemme, puhuttii mesessä, puhelimessa ja sit tavattii ja siitä sillee. Nyt ollaa avoliitossa ja kihloissa. Ens vuonna 2 vuotta tulee täyteen :)

P.S - Kyseinen sivusto on irc-galleria, jonka kautta tutustuimme..

Vierailija

no siis kunnollinen... :) joka olisi mukava ja ihana. joka välittäisi sinusta vaikeinakin aikoina :) johon voisi luottaa ja kerta hälle salaisuuksia, ilman sitä pelkoa että ne jatkaisivat matkaa... :)

Vierailija

hehe... :) no vähän on hankalaa tuo, kun ei ole niitä kavereitakaan niin paljoa :p et vois olla :D
mut sit taas mietin et kui paha noi matkat on? :/ et jos vaikka oulusta? kun itse asun lahdessa... :/ miten sellaset kannattaa? kun oulus ois aika mukava tyttö, ja tiedän että se on aito :p hyvin on hänen kuvia nähny :) siinä vasta olis mukava ja kaunis nainen :)
ja kun hänkin tarvitsisi kunnon miehen ja minähän tietenkin tarjouduin :')
yritän päästä käymään siellä sitten kun hälle sopii :)

Vierailija

mutta jotenkin minusta tuntuu että haluisin löytää lähempää kunnollisen ja ihanan naisen, kun tiedän että heitä on, en vaan tiedä mistä minä heitä löytäisin :(
kun olisi se nyt mukavaa jos saisi olla jonkun kanssa illalla... ja katsella elokuvaa... ja lopettaa iltansa siihen toisen viereen... muutamaan suukkoon... :)
ja ties nyt vaikka mihin :D mutta tässähän siitä ei ole kyse x]

ja minulta saa kysyä mitä vaan :]
ei pidä turhaan ujostella :)
yritän olla mahd avoin, yleensä olen liian ujo jos näen ihmisiä tosta vaan... :'3

Vierailija
mikämerkki

mutta jotenkin minusta tuntuu että haluisin löytää lähempää kunnollisen ja ihanan naisen, kun tiedän että heitä on, en vaan tiedä mistä minä heitä löytäisin :(
kun olisi se nyt mukavaa jos saisi olla jonkun kanssa illalla... ja katsella elokuvaa... ja lopettaa iltansa siihen toisen viereen... muutamaan suukkoon... :)
ja ties nyt vaikka mihin :D mutta tässähän siitä ei ole kyse x]

ja minulta saa kysyä mitä vaan :]
ei pidä turhaan ujostella :)
yritän olla mahd avoin, yleensä olen liian ujo jos näen ihmisiä tosta vaan... :'3

minusta vaan tuntuu että nolaisin vaan itseni jonkun naisen kanssa... :D
joten naisilta olisi kiva saada jonki sortin nevuoja... :) kiitos :)

savonpoeka

Ilmoittakaa mullekkin mistä vois löytää mukavan naisen vierelle😊 savolaiselle ja mielellään tästä läheltä jostain. Baareissa ei vaan kiinnosta käydä niin tuntuu että ketään ei löydy.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat