Mies Harrastuksessaan kiinni!

Vierailija

Onko muilla samankaltaista ongelmaa,Poikaystäväni harrastaa jääkiekkoa ja pelaa ikäistensä parhaimmassa Joukkueesssa ja kiertää suomea joka viikonloppu..
Arkipäivinä EI todellakaan ole aikaa Nähdä sillä joka päivä on harjoitukset, ja viikonloppuisin on pelimatkat ympäri suomea josta tullaan yömyöhään takaisin. Ja aikaa pitäisi myös riittää hänen ystävilleen.
Seuraava vapaaviikonloppu hänellä on Jouluaattona, jolloin molemmat viettävät joulun perheiden parissa.
Olemme olleet kohta vuoden yhdessä mutta merkkipäivänä on Harjoitukset joita EI voi jättää välistä onko tämä teistä reilua? ja onko muita joilla olisi edes hieman samanlainen ongelma?
Kotipeli viikonloput tulen viettämään Jäähallin katsomossa, että näemme muulloinkin kuin koulussa!

Kommentit (4)

Vierailija

On samanlaisia ongelmia, mieheni ei harrasta jääkiekkoa vaan metsästystä. Ehdimme nähsä vain viikonloppuisin kun hän opiskelee toisella paikkakunnalla. Ja monesti hänellä menee viikonloput metsästäessä ja ehdimme nähdä vain illalla pari tuntia ennen nukkumaan menoa ja silloinkin hän haluaa olla koneella, värkätä pyssyjä ja yms. Ja seksikin on vähentynyt...

Vierailija

Sinällään tätä ei voi ymmärtää, ellei itse ole joskus harrastanut aktiivisesti jotain lajia.

Itse pelasin monen monta vuotta korista, ja jos silloin olisin miehen saanut, olisin hänet varmaan heivannut heti kättelyssä, koska halusin treenata niin kovaa. Käytin kaiken aikani silloin korikseen ja kouluun, vähän myös ystäviin, koriksesta hekin.

Jääkiekko on ollut osa hänen elämäänsä monia vuosia, sinä vuoden. Tiedän, että se tuntuu pahalta, kun merkkipäivät jäävät välistä ja yhteistä aikaa on todella vähän, mutta tällä hetkellä hän tarvitsee naista, joka tukee hänen harrastustaan ja kannustaa häntä. Kyllä hän tukeasi varmasti arvostaa, mutta harrastus vain on todella iso osa hänen elämäänsä. Kestää pitkään ennenkun sinä pääset jääkiekon edelle. Valitettavaa, mutta totta.

Voit toki yrittää keskustella hänen kanssaan, että käyttäisitte yhteisen aikanne jotenkin eri tavalla tai voit kysyä kuinka tosissaan hän on kanssasi, jotta tiedät kuinka kauan olet valmis häntä "odottamaan". Lähde hänen matkaansa kavereita moikkaamaan?

Vierailija

On. Ja hyväksyin sen, koska tiesin tämän jo ennen kuin aloimme seurustelemaan, että tämä pelaa jääkiekkoa ja hyvässä seurassa (kiertelee suomea), eli tämä tarkoittaa sitä, että paljon harkkoja ja pelejä. Kyl jos jääkiekkoilian tai jonkun muun vastaavan ''rankan'' harrastelian kanssa rupee seurustelemaan, niin ei se ole sellasta kokoajan yhdessä oloa. Lätkäkin vie tosi paljon aikaa jos haluaa menestyä ja kun Suomessa vielä ollaan niin kyllä, aikaa se vaan vie. Ja kun ystäviäkin pitäs nähdä, ja tyttöystävää. Se on vaikeaa, mun ex-poikaystävälle ainakin. Näimme todella harvoin, välillä oli paljon väliä kun emme nähneet. Mut soittelimme, tekstailimme, puhuimme fb:ssä ja kaikkea muuta kyllä jokapäivä. Mut sitten välillä vietimme aikaa toistemme kanssa monta päivää, kun tällä oli lomaa. <3 Mut muuten hyvä kun näimme viikossa 1-3 kertaa jos ollenkaan. Annoin hänelle monesti aikaa kavereiden kanssa,vaikka olis ollut yks päivä vapaa viikossa. Tietty välillä olin mukana kaveriporukoissa. Mulle tää oli ok, ettemme nähneet kokoajan vaikka olikin hirveä ikävä ja kaipuu vierelle kokoajan, mut ystävien kanssa tämä 'unohtui' jotenkin. Itse vietän nimittäin tosi paljon aikaa ystävien kanssa, et sinäänsä ei haitannut. Vahva suhde meillä oli silti. Mut sit tää suhde vaan kaatu johonkin, just tähän et oli niin vähän aikaa nähdä, vaikka ei se mua nyt niin haitannut ainakaan paljoa. No mutta se siitä!..
Itseasiassa oon vaan seurustellut tälläisten henkilöiden kanssa, joilla harrastuksen takia ei oikeen aikaa jää. :-D

Vierailija

Ymmärrän sinua hyvin, sillä oma ukkoni (taino ei se suhde nyt vielä niin vakavaakaan ole) harrastaa uintia kilpatasolla. Hänellä on kuusi kertaa vikossa harjoitukset, ja silloin kun olisi vähemmän, on hänellä aina kisat toisella paikkakunnalla.. Yksi päivä viikossa aina vapaata, ja silloin minulla on omia harrastuksiani. Emme käy edes samaa koulua, joten en tiedä voiko suhdetta saada millään toimimaan.
Mutta sinun kannattaa vain totutella ajatukseen, että jääkiekko saattaa mennä sinun edelle toistaiseksi, ei sitä kuitenkaan ikuisesti tule toivon mukaan jatkumaan:) Vietät kaiken mahdollisen ylijäämäajan hänen kanssaan ja nautit joka hetkestä, niin kyllä se teitä kantaa eteenpäin. Ainoa sitten, jos et itse välttämättä edes halua olla suhteessa, jossa et ole miehellesi se kaikkein tärkein..

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat