Eka kertanne ? Kertokaas

Seuraa 
Liittynyt30.10.2011

Millainen oli teidän eka kertanne? Sattuiko se? Minkä ikäinen olit? Kaduitko sitä?....

Minun eka kertani oli ihan kiva. Olin tutustunut yhteen poikaan 16v. ja olimme jutelleet todella paljon, lähes kaikesta. Olimme kerran samoissa bileissä, sieläkin juteltiin selvinpäin ja vähän kännissä ruvettiin säätämään ja silleen. Senki jälkeen olemme jutelleet lisää ja lisää ja näimme sitten vielä, kunnes niinsanotusti molemmat halusimme sitä.. Ja menin kerran niille yöksi, otimme pienet paukut siinä ja juteltiin kunnes mentiin puuhiin :P Kivaa oli, eikä edes sattunut paljoo. Vaikka homma ei toiminut 'käsikirjoituksen mukaan' niin silti oli hauskaa. Tämän jälkee ollaa puhuttu paljon, esim siitä milloin nähdään taas ja semmosta. Ja näimmekin tossa vähää aikaa sitten, ja ehkä ens kerralla taas teemme sen! Kaveruus...seksisuhde? tai joku sellainen! :-DDD
Muistan kun olin about. 14 vuotias, halusin niiiiin paljon menettää neitsyyteni, vaikka en ollut siihen valmis ollenkaan. Lopulta kumminkin halusin hirveästi poikaystävän kenen kanssa tehdä se, mutta en oikein uskaltanut lähestyä ketään. Pientä säpinää oli vaikka kenen kanssa. Kunnes kun täytin 16v, olin niin valmis kuin voi vaan olla, heti kun löytää sopivan. Poikaystävän tai jonkun! Ja niin löysin ja olen nyt 17v eli ei siitä ekasta kerrasta hirveän pitkää aikaa ole, mutta en kadu. En ole kumminkaan vielä kun muutaman muun kanssa ollut. Kertokaa tekin stoorinne :-)

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Itse 16-vuotiaana, vaikka kuinka oli peloteltu että se sattuu, näin ei kuitenkaa ollut. Ja Olenhan ollut poikaystäväni kanssa melkein vuoden yhdessä joten pienen jännityksen lisäksi Ei ollut paineita, yhdessä päätettiin kuitenkin asiasta. Olin ajatellut etten vielä tässä iässä Harrasta seksiä, mutten kadu mitään. Tunsin kuitenkin olevani jo valmis. =) En ole kertonut kavereilleni asiasta,Jotka luulevat minun olevan yhä neitsyt, en tosin yritäkkään salata asiaa, mutten halua kerskua asialla sen enempää, mielestäni kuitenkin minun ja poikaystäväni asia =)

Vierailija

Ensimmäinen kertani tapahtui ensimmäisen poikaystäväni kanssa jonka kanssa olen edelleen. Olin tuolloin 15 vuotias, ja ei sattunut yhtään.. Sillai alussa tuntu vähän ahtaalta, mut noin kokonaisuudessaan kaikki oli ihanaa ja en ole katunut sitä kertaakaan! :) Sen jälkeen pari päivää oli pientä tiputtelu vuotoa, mutta eipä tuo haitannut.

Vierailija

Mun eka kerta oli 18-kesäisenä sen aikaisen poikaystäväni kanssa. Oltiinkohan me seurusteltu sillon joku parisen viikkoa. Olin kuullut kokeneemmilta kavereilta kauhutarinoita ekasta kerrasta, et kyllähän se jännitti.:D Alussa tosiaan sattu pikkasen ja vertaki tuli jonku verran, mut kyllä se siitä sit seuraavilla kerroilla toimi jo paremmin.

Ja en kadu ekaa kertaani ollenkaan :)

Vierailija

Eka kertani oli 14-vuotiaana silloisen poikaystävän kanssa. Olin aina ajatellut, että pysyisin neitsynä ainakin 16-vuotiaaksi. Mutta nyt myöhemmin kun ajattelen päätös oli muka minun, mutta oli siinä paljon painostustakin mukana. Olin silloisen poikaystävän kanssa vain koska halusin jonkun lähelle ja suostuin seksiin koska pelkäsin menettäväni hänet. Kun suhde loppui tajusin hänen olevan täys kusipää ja kohdelleen minua huonosti. En kuitenkaan voi sanoa, että kaduttaa koska muuten en olisi tässä ja tälläinen eikä se eka plus muut kerrat silloisen poikaystävän kanssa mitenkään ole vaikuttanut nykyiseen seksielämääni :)

Tosiaan eka kerta ja pari muuta sattui jonkun verran mutta meni nopeasti ohi, verta tuli pikkasen jälkeen tai sen aikana.

Vierailija

en tiedä tuntuuko minusta vain vai elvisteleekö nykyiset nuoret sillä monenko kanssa he ovat harrastaneet seksiä? minun mielipiteenion se että mitä enemmän kumppaneita sitä oksettavampaa.

Vierailija

en tiedä tuntuuko minusta vain vai elvisteleekö nykyiset nuoret sillä monenko kanssa he ovat harrastaneet seksiä? minun mielipiteenion se että mitä enemmän kumppaneita sitä oksettavampaa.

Vierailija

Olin 16-vuotias, seurustellut silloisen poikaystäväni kanssa n.2kk.. Hänen luonaan, selvinpäin. Poikaystäväni oli menettänyt poikuutensa jo ajat sitten ja musta oli kiva kun ei koskaan painostanut mua, että sain sitten ihan ite tehä alotteen. Silloinkin vielä varmisteli että olenhan varma tästä, olin ite jo ihan kypsänä et "Joojoo vittu pane mua nyt jo saatana". :DDD Ei ollut mikään kummonen kokemus sitten loppujen lopuksi, ei sattunut, muttei oikeestaan niin upeetakaan ollut mitä olin kuvitellut. Mut oli kyl ihan romanttista ja ei kaduta yhtään. Tein sen juuri sillä hetkellä oikeelta tuntuvan ihmisen kanssa ja juuri vasta sitten kun olin itse täysin valmis ja rento asian suhteen.

Kyllähän ekan kerran aina muistaa, mut on niitä mieleenpainuvampiakin kokemuksia karttunut sen jälkeen ;)

Vierailija

Oon 15 v ja nykyisin poikakaverini kaa muutama viikko sitte meneti neitsyyde. Yhdessä ehittiin olee 2 kuukautta.

Ensiks sattu aikas paljonki, mut sen jälkee periaattees... en tuntenu enää mitään. En oo myöntäny kenellekään koska se hävettää!! Kysyinsin nyt et onko teijä mielest jotain vialla?? Mussa tai meen suhteessa tai ajotuksessa?

Sinällää en kadu yhtään ja oli mun oma ideani kokeilla, joten ei painostusta.

Nytte muo ei jotenki enää haluta tuon pojan kaa. Jotain normii "piilokatumist" vai mitä hittoa??

Vähän sekasi omie tunteidensa kanssa. Kaipa tätä nuoruutta ^^

Vierailija

Itselle aika ajankohtainen aihe, sillä menetin neitsyyteni alle viikko sitten. 16-vuotiaana, ensimmäiselle poikaystävälleni jonka kanssa ollaan nyt oltu vajaat 3kk yhdessä... Ihan oma päätös, ei mtn painostusta :) poikaystävä oli menettäny poikuutensa edelliselle tyttöystävälle, joten olin vähän hermostunut senkin takia... Aluksi sattui, paljonkin, ja vuodin jonkun verran vertakin vielä seuraavanakin päivänä. Unohdin kivun varsinaisen aktin aikana, hyvältähän se tuntui ;p jälkikäteen taas sattui. En kadu yhtään, ja kultani ei voi tämän viikon perusteella minua ainakaan pihtariksi väittää !

Vierailija

Menetin neitsyyteni 15-vuotiaana kaveripippaloissa. Kaikki oltiin juotu ja sitten olin katsellut kaverini kanssa yhtä jätkää, jonka vannoin pokaavani illan päätteeksi. Ja kuinka kävikään? Kun muut olivat ulkona altaassa, me jäimme kahdestaan sisälle, ja aloimme jutella jotain ja lopulta päädyimme sylikkäin ja suutelimme kiihkeästi emmekä lopettaneet vaikka muut tulivat jo sisälle. Seuraavaksi menimmme vessaan, suutelimme ja lopulta hän alkoi riisua housujani ja nuolla. Sitten kun pää alkoi selvetä, ainakin minulla, hoksasin että olimme molemmat alasti ja päätimme mennä tyhjään makuuhuoneeseen ja vaatteemme jätimme vessaan.
Sitten se tapahtui, ja sattui hieman alussa, mutta lopulta ei ollenkaan.
Sanoin jätkälle ettei laukeasi sisälleni koska olin unohtanut ottaa e-pillerin :--DDDD Mutta näin kuitenkin kävi ja aamulla teimme sen toisen kerran. Ja nyt olemme olleet jo vuoden yhdessä :) !!

Vierailija

eka kerta. olin ollut vuoden yhdessä poikaystävän kanssa. sattui ihan liikaa. ja kaikki ei mennyt ihan niinkuin olin kuvitellut. exäni oli täysi kusipää joten olen monesti katunut tätä mut tehtyä ei saa tekemättömäksi

Vierailija

Eka kerta tapahtui selvinpäin 16 vuotiaana sen aikaisen säädön kanssa. Ukko oli jo kokenu kun lapsikin sillä jo oli :D hehheh mut varmaan se huomas että olin ihan pihalla, vaikka ei oltu puhuttu mitää et oon vielä neitsyt ja se varmaan oletti et oon ollu jo jonkun kanssa.. No mut kuitenki sattu sen verran et ehin sanoo jätkälle et sattuu mut sit kipu hellitti ja niiiii.....se loppu oli kyl sit ihanaa :) kokeiltii vaikka mitä eri asentoja ja ukko vielä huolehti vähän väliä että eihän satu enää jne.. Verta oli tullu ihan vähän sit yön aikana.
Ja vaikka tää jätkä paljastu ihan kusipääks niin ei mua kaduta yhtää :) Ei nähty ton kerran jälkee enää ollenkaa ja just ja just se ees moikkas ku sattu tulee kaupungilla vastaan..

Vierailija

Menetin sen noin 4 vuotta sitten (olin 15v) poikaystävälleni, jonka kanssa olen edelleen yhdessä. Nyt jälkeenpäin toivon, että olisimme hieman odottaneet....
Emme olleet sillon vielä virallisesti "pari", mutta olin todella ihastunut. Olimme hänen porukoidensa luona, vanhemmat ja pikkuveli olivat kotona. Oltiin poikaystävän huoneessa, alettiin pussailla jne, yksi asia johti toiseen. En kieltäytynyt, sillä edellinen poikaystäväni oli jättänyt minut, koska en ollut suostunut sänkyyn. Pelkäsin kai, että sama toistuisi. Olin nuori, tyhmä ja todella ihastunut. Kesken kaiken, tää mun poikaystävän isä tulee sinne huoneeseen. Noloin tilanne ikinä. :D Se vaan seiso siinä joku 10 sekunttia, eikä sanonu mitään ja sit lähti pois. Oltiin onneksi piilossa peiton alla, mut kuitenki, sillä tuskin oli epäilystä siitä, mitä oltiin tekemässä. Ja me vielä hoidettiin homma loppuun senkin jälkeen : D Poikaystävän äiti huuteli samaan aikaan ihan hysteerisenä alakerrasta, että meidän pitää tulla ulos sieltä huoneesta. Ilmeisesti se pelkäsi, ettei osattu käyttää ehkäisyä, oltiin sen mielestä liian nuoria tai jotain... Ja aivan niin kuin se tilanne ei ois ollu tarpeeks nolo jo muutenki, niin homman jälkeen tajusin, että mun toinen jalka oli polvesta alaspäin täysin tunnoton. Odotettiin jotain puolituntia, mutta se oli edelleen täysin puutunu. Se oli niin ku joku spagetti, mikään käsky ei menny jalan lihaksiin perille. Yritin nilkuttaa sen asunnon portaat alas, alku meni hyvin, mutta jossain puolessavälissä kaaduin ja tipuin ne portaat alas. Poikaystävän vanhemmat oli onneksi lähteneet johonkin, mutta alakerrassa oleva pikkuveli luuli, että olin humalassa :-----)) Mun piti soittaa mun omille vanhemmille, että lähtee käyttämään mua päivystyksessä. Mutta en voinu kuvitellakaan, että olisin kertonut, mistä tää "vamma" oli tullut. Sanoin kaatuneeni pyörällä ja läpi meni myös lääkäreille. Sen kesän olin sit kaikissa tutkimuksissa, mun jalasta oli kuollut hermoradat ja kävelin koko kesän kävelykepeillä :------DD En tiedä vieläkään mitä mun jalalle oikeestaan edes tapahtui : DD

Oli ainakin ikimuistoinen eka kerta. En oo koskaan kertonut tästä kenellekään. Mun vanhemmat ja kaverit luulee vieläkin, että oon surkea pyöräilijä ja mun on edelleen vaikea kattoa mun anoppia ja appiukkoa silmiin :----)

Vierailija

Eka kerta oli 16-vuotiaana silloisen poikaystäväni kanssa, jonka kanssa seurustelimmekin tämän jälkeen jonkin verran yli kolme vuotta. Olin poikaystäväni luona kylässä (asuimme kaukosuhteessa, 300km väliä) sillä hän asui omassa kämpässään. Katsoimme jotain hömppäleffaa ja siinä sohvalla yksi asia alkoi johtaa toiseen ja mietittiin, että onkohan se ihan ok (poikaystäväni oli jossain määrin uskossa), mutta tulipa tehtyä. Se oli molempien eka kerta, joten aika paljon säätöä oli touhussa mukana :---D ei kuitenkaan sattunut tai tuntunut muutenkaan missään määrin epämukavalta missään vaiheessa, täysin päinvastoin! Eikä myöskään todellakaan kaduta, sillä se oli ehkä paras mahdollinen ihminen kenelle menettää neitsyys.

Vierailija

Eka kertani meni siinä kun olin 15v ja mut raiskattiin.. mut siis se todellinen eka kerta.. ni se sattu aluks iha vähä.. ei oikeesta ollenka;o varmaa siks ku mut raiskattii.. sillo se sattu

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat