Tampereelta ketään samankaltaista kaveria?

Vierailija

Morjestaaa!
Ajattelin kirjottaa tänne ja kattoo löytyiskö ketään samankaltaista! :) Elikäs oon pian 20 vuotta täyttävä blondi tyttö Tampereelta. Asun yksin joten kaipaan seuraa välillä kun ystävilläni on jotain muuta menoa eikä ehdi nähdä silloin kun on tylsää, joten uuden kaverin löytäminen olisi mukavaa!:)

Itse olen aika tyttömäinen! Rakastan vaatteita, kenkiä, bilettämistä, ripsipidennyksiä, hiustenpidennyksiä sekä tykkään jutella tyttöjen kanssa miehistä sekä kaikista kauneusjutuista sun muusta "elämää tärkeästä" hömpästä :D Ite oon aika sosiaalinen, mukava sekä puhun aika paljon, joten mikään ujo tyttö en ole!

Käyn salilla melkein päivittäin treenaamassa sitä unelmakroppaa, sekä kuukausittain huollattamassa ripsiäni :) Seuraan töllöstä täydellisiä naisia sekä MTV:n sarjoja kuten The Hillsiä, Audrianaa, Jersey Shorea... kaikkia näitä tämmösiä :D Tykkään myös seurata muotiblogeja paljon, sekä kaikkia kauneusjuttuja Internetistä.
Olisi mukava jos sieltä ruudun toiselta puolelta löytyis samanhenkinen ja tyylinen tyttö joka pitää vaatteista, meikeistä, hiuksista, bilettämisestä sekä sellainen josta olisi seuraa myös arkipäiviin kuten kahvitteluun, leffassa käymiseen, jumpassa käymiseen esim tai kotona löhöilyyn ja juttelemiseen :) Joten kriteereinä nuo asiat! Eli jos nappas noi kans suhun ja oot sunnilleen ikähaarukalta noin 18-23 vuotias niin ihmeessä laita viestiä! Toivottavasti joku sieltä löytyis kaveriks! :)

Esittelyn itsestään voi lähettää minun em@iliin niin katotaan ja tutustutaan! :)
Jennni.91@hotmail.com

Kommentit (1)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat