Onko miehenne paras ystävänne?

Vierailija

Ajattelettko että miehenne on teidän paras ystävänne? Entä mitä luulette miehenne vastaavan, jos kysyisitte heidän parasta naispuolista ystäväänsä? :)

Kommentit (15)

Vierailija

Mä ainakin voin sanoa, että kultani on paras ystäväni. Oikeastaan rankkaan hänet vielä korkeammalle, mutta jos tarkastellaan luotettavuutta, läheisyyttä jne. muita ystävien ominaisuuksia, hän täyttää ne kirkkaiten. :)

Naispuolisia ystäviä hänellä ei taida olla muita kuin minä, ja on siis itse myös sanonut, että olen hänen paras ystävänsä.

Vierailija

molemmat vastaisi että joo ollaan toistemme parhaat ystävät. miehellä on pari naispuolusta kaveria mutta ei ole heidän kanssa pahemmin tekemisissä. minulle ei ole mies puolisia kavereita oikeestaa ollenkaan.

Cik
Seuraa 
Liittynyt13.9.2010

Joo. Molempien puolesta. Itsellä on kaksi hyvää ystävää mutta en luota tai kerro heille siltikään yhtä paljon asioita kuin miehelle. Ja miehellä ei omia naispuolisia kavereita juurikaan ole, siis sellaisia joiden kanssa viettäisi aikaa ilman esim minua tai muita kavereita.

Vierailija

Kyllähän me toistemme parhaat kaverit ollaan. Miehellä yks läheinen naispuolinen ystävä, mut kyl mie oon paremmin miehen(i) asioista perillä. Itellä miespuoliset henkilöt jääneet kaveritasolle.

Vierailija

Ollaan kyllä molemmat toinen toistemme parhaita ystäviä. En voisi kuvitellakaan jakavani niin paljon asioita jonkun muun kuin mieheni kanssa.

Vierailija

ei todellakaan ole paras ystäväni, onhan parisuhde todella erilainen kuin ystävyyssuhde. ystävän kanssa ruoditaan parisuhdetta ja miehen kanssa siinä ollaan. on seksikästä ettei ihan kaikkea jaeta. rakastan pitää ystävät ja parisuhteen erillään.

miehellä ei taida olla parasta naispuolista ystävää, enkä usko että hän sanoisi minun olevan paras ystävänsä.

Vierailija

Ei lähellekään. Olen tuntenut toisen parhaan ystäväni lapsesta saakka ja sitä ei voi mikään seurustelukumppani korvata. Jaamme kaiken ja usein juttumme alkaakin "En vois kertoa tätä kenellekään muulle..".

Minua ei kiinnosta mieheni menneisyys sen enempää, enkä kerro omastanikan hänelle. Luulen että molemmat ollaan eletty sellainen elämä että mitä vähemmän seurustelukumppani tietää niin sen helpompaa. Tosiaan 1,5 v ollaan oltu yhdessä : )

Vierailija

Kyllä mä näen mun kultsini myös mun parhaana ystävänä. Ja hänen mielestään hänen paras naispuolinen ystävänsä olen minä, mutta en tiedä onko se nyt kovinkaan suuri kunnia, kun eipä hänellä muita nasipuolisia ystäviä taida oikeastaan olla. :D

Henne
Seuraa 
Liittynyt28.1.2011

Kyllä vaan mieheni on paras ystäväni ja minä hänen. Ennen en näin ajatellut, mutta mieheni kun sanoi kerran kesken riidan, että olen hänen paras ystävänsä.. Olin hetken hiljaa ja totesin, että hänkin on minun. Riitakin oli siinä :)

Vierailija

On todella! Hän on jopa välillä enemmän hyvä ystävä minulle. Vaikka tietenkin on suutelua, seksikä jne. Mutta kyllä meillä on hyvä luottamus ja olen huomannut että jaksan häntä paljon enemmän kuin joitain tyttö kavereita.. Riippuu persoonasta, mutta hän on niin paljon samanlainen kuin minä että johtuu siitä varmaan. :) Hänelle on helppo avautua ja hän ei heti jakele omia mielipiteitä, joka on minusta ärsyttävää.
Hän varmaan vastaisi että minä, mutta ajattelee silti minua enemmän vain ''tyttöystävänä'' :D

Vierailija

Minulla on yksi paras naispuolinen ystävä, mutta miehistä ehdottomasti avomieheni on paras ystäväni. En oikein usko edes voivani ystävystyä muiden miesten kanssa, koska se paikka on varattu. Miespuolisia kavereita kyllä löytyy, mutta eivät ole silleen läheisiä. Ja mies on sanonut mulle ihan samaa, että hän ei voisi olla ystävä muiden naisten kanssa, että mä olen hänen paras ystävänsä. :)

Vierailija

Kyllä on mies paras ystäväni. Hän on ainut jolle edes vähän kerron asioitani (olen huono puhumaan omista asioistani) ja jonka kanssa pystyn olemaan täysin oma itseni. Hän kylläkään ei ymmärrä sitä, että parisuhteessa oltaisiin parhaitaystäviä. Onhan parisuhteella ja ystävyydellä eroavaisuuksia melko paljonkin, mutta molemmissa tulisi olla rehellisyys ja luottamus pelissä, mikä tekee niistä samanlaisia.

Miehelläni on yksi naispuolinen ystävä, joka vaikuttaa todella mukavalta kun olen tutustunut. Eivät he kyllä hirveästi pidä yhteyttä.

Shimmer
Seuraa 
Liittynyt21.1.2012

Nyt hetken mietittyäni, vastaan että on.
Itselläni on muutamia ystäviä, joihin yhteydenpito on vähentynyt koska asutaan eri paikkakunnilla. En ole niin usein yhteyksissä niihin eikä tavatessa puhuta niin hirveän syviä, että voisin enää kutsua parhaaksi ystäväksi, vaikka ennen ehkä olikin. Kavereita nykyiseltä paikkakunnalta löytyy myös muutama, mutta ne on vain kaveruussuhteita, ei ystävyys.

Miehen kanssa taas vietän oikeastaan kaiken vapaa-ajan ja hän on ainoa, jolle voin puhua täysin vapaasti ja kaikki yksityisetkin asiat. Toisaalta olisihan se mukava että olisi myös paras naispuolinen ystävä, mutta luulen että mies olisi silti se läheisin "ystävä".

Jaa-a, mitähän se mies vastaisi. Kai se riippuu niin että miten paras ystävä -käsitteen ymmärtää. Jos ajattelee vain ystävyyssuhteita, eikä seurustelusuhdetta, niin kai mainitsisi jonkun kaverin, mutta toisaalta taas taidan olla ainoa jolle mies puhuu yksityisiä asioita. Eli kai mäkin olen hänen paras ystävä.

Vierailija

Minä en ajattele mieheni olevan paras ystäväni, vaikka se onkin ainoa ihminen maailmassa jonka kanssa voin puhua KAIKESTA. Ollaan ukon kanssa asiasta puhuttu ja hän oli sitä mieltä, notta ollaan kumppaneita eikä ystäviä. Onhan siinä vissi ero :--)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat