uusia ystäviä LAHDESTA

Vierailija

Nyt kerätään Lahdesta (ja mahdollisesti lähettyviltä) uutta kaveriporukkaa/kavereita!

Itse olen ~17 tyttönen. Olen muutama vuosi takaperin muuttanut lahteen ja olisi mukava löytää ystäväpiiri jonka kanssa jakaa ilot, surut ja juorut sun muut. Voitaisiin vaikka lähteä joukolla kahville tmv.

Viestiä voi laittaa tähän postaukseen tai vaikkapa lisätä minut messengeriin; ruletka@live.fi

Kommentit (10)

Vierailija

Helou!
Liityn mielelläni tähän! Olen 19v neitonen, muutin Lahteen tänä syksynä opiskelemaan ja olis kiva tutustua porukkaan vähän muualtakin kun amk:n ihmisiin :) Tulin sattumalta selailemaan cosmon sivuja (varmaan jotenkin alitajuisesti uuden mieskalenterin innoittamana 8)) ja löytyi tämä niin oli pakko vastata!
Toimiiko tuo sun osoite ihan sähköpostinakin vai vaan messengerissä..?

Ronja

Vierailija

Löytyykö sähköpostia? :)

Täällä ois yks pääkaupunkiseudulle Lahdesta muuttanut asukki, mutta joka käy Lahdessa kyllä usein ja ois kiva tutustua uusiin ihmisiin!

Vierailija

heippa! iteki haluaisin kovasti uusia kavereita kun suuri osa vanhoista on muuttanu pois opiskelemaan ja ite joudun pitämään välivuotta. täytän ens kuussa 19 :) voin laittaa sähköpostin jos jotain kiinnostaa tutustua :)

Vierailija

moiiii !
Täälläkin yksi joka voisi liityä mukaan ! :D Eli olen 19 vuotiais tyttönen, joka ei ihan vielä lahdessa asustele, tarkoitus olisi lahtelaistua alkuvuodesta. Lahtea tunnen sen verran mitä nyt päälle kolme vuotta on tullut sielä pyörittyä koulun / harjottelujen ja töitten puolesta.. Jos onni lykästää niin saatan olla AMK opiskelija tammikuussa ! Kelpaanko mukaan vai onko jo liikaakin tarjontaa ?

Vierailija

Moikka!
Pistin viestiä teille parille joitten osotteet tässä oli : ) Laitatko A92 myös sähköpostin nii voisin siullekin laitella viestiä? Omaa osoitetta en viiti pistää tähän julkisesti näkyville kun siinä on etu- ja sukunimi, mut ois kiva jos vastailisitte! : )

Ronja

Vierailija

Oon nyt vähän myöhässä mutta oon tossa kuukausi sitten 18-vuotta täyttänyt tyttönen ja haluisin itekki kavereita Lahesta, en oo täällä kauaa asunu eikä muutenkaa oo tarpeeks löytyny sellasia mun tyyppisiä ihmisiä ja kaipaisin sellasia joitten kanssa voi jutella mistä vaan :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat