Miten tehdä aloite?

Vierailija

Otsikossani onkin kysymykseni eli miten tehdä aloite/näyttää miehelle oma kiinnostukseni häntä kohtaan?Reilu vuosi sitten hänet ekan kerran näin yhdessä tapahtumassa ja ihastuin häneen ensisilmäyksellä.Ujo kun olen niin en ole hänen kanssaan jutellut,mutta hänen ulkoinen habitus on tehnyt minuun niin suuren vaikutuksen etten pysty hänyä noin vain unohtamaankaan vaan haluaisin tutustua häneen.Ongelmana vaan on se,että näen häntä vaan niin harvoin ja nekin oat semmosia tilanteita,että hän on töissä eikä hänelle silloin voi mennä juttelemaan ja vielä harvemmin näen häntä niin,että voisin hänelle jotain sanoa ja enkä tiedä mitä tuikituntemattomalle ihmiselle voisi mennä sanomaankaan?Ja sekin mietityttää ,että onkohan tämä mies edes kiinnostunut minusta?Hän kyllä hymyilee ja vilkuilee minua jos hän sattuu tulemaan minua vastaan,mutta enpä tieddä onko se kumminkaan merkki kiinnostuksesta?Tämä mies on kyllä Facebookissa,mutta kaveriksi pyytäminenkin mietityttää sillä mietin mitä hänkin ajattelee kun tuntematon tyyppi pyytää häntä kaveriksi..Nyt vinkkejä miten etenisin tämän jutun kanssa?Kiitos:)!

Kommentit (14)

Vierailija

Hei haloo, jos teillä on jo silmäpeliäkin ollut nii fb kamupyyntö vaan matkaan, kyllä sitä tunteMattomammatkin pyytävät kavereiksi. Ja mikäli mies on sinusta kiinnostunut, on varmasti pyynnöstä mielissään.

Vierailija

No niin ehkä pelkään eniten sitä mitä jos mies ei olekkaan kiinnostunut eikä mielissään siitä,että pyydän häntä fb-kaveriksi.Mitä kaikkia muita tapoja keksitte miten voisin osoittaa,että olen kiinnostunut hänestä ja että haluaisin tututustua häneen?Jotenkin jännittää aloitteen teko ihan hirveästi,koska olen aika kokemmaton näissä asioissa...

Vierailija

Pyydä vain FB:ssä kaveriksi. Samallapa saat urkittua hiukan taustatietoja, esim. onko sinkku.
Kyllä miehille tulee senverran FB-kaveripyyntöjä, että ennemmin taitaa olla ongelmana miten erottautuisit joukosta "muunakin kuin pelkästään tuttavana/kaverina/työtuttuna". Tällöin saattaapi olla hyvä aloittaa keskustelu vaikka jostakin molemmille yhteisestä kiinnostuskohteesta/kuvista.

Jos ei miestä kiinnosta, niin ei sitten lisää sinua kaveriksi/pistää sinut jollekin tuttava-listalle.

Nopein ja selvin tapa olisi tietenkin pyytää jonnekin viettämään kahden kesken aikaa.

Vierailija

hmmm no kerran yks baarimikko (jota olin katellut sillä silmällä, joskus jutellukkin vähäsen niitä näitä) kysäs multa että "mitä sä haluat?". Vastasin sit siihen että "Sut, kolme lasta, omakotitalon, kultasen noutajan ja farmari-auton. Mut näin alkuun riittäis kolmostuoppi ja treffit sun kanssa". Sain treffini.

Tää nyt ei ollut ehkä paras mahdollinen esimerkki, mutta mä olen suorapuheisuuden kannalla. Rohkeasti vaan juttelemaan ja kertomaan kiinnostuksestaan. Joskus voi tietty saada pakit, mut säästyypähän aikaa ja päänvaivaa :)

Ja facebookissa kaveriks pyytäminenkin voi olla ihan fiksu veto oikeasti, siitäpähän huomaa onko mies kenties yhtään kärryillä edes kukas sä nyt taas olitkaan... Se jos se hyväksyy sun pyyntös voi kertoa jo jotain ;)

Vierailija

Noniiiiin.. Jos et viiti facebookkin lisätä, niin tökkää häntä ;) kato et tökkääkö takas, tai pyytääkö kaverit vai molemmat. Jos tökkää eikä pyydä kaveriksi, niin pyydät sitten vain itse.

Onnea matkaan ;)..

Vierailija

Kiitos ihanista ja tsemppaavista viesteistä:).Tuo tökkäys olikin ollut ihan hyvä juttu,mutta tätä tyyppiä ei pysty tökkäämään eli se ei onnistu:/Ehkä minua tuossa kaveriksi pyytämisessä jännittää eniten se,että mitä jos miehen käyttäytyminen minua kohtaan muuttuu eli,että hän ei teekkään niitä ihania juttuja(hymyili,moikkasi jne..) enää mitä hän on aikaisemmin teki...Ehkä on typerä miettiä tommosia ja pitäis vaan rohkeasti pyytää häntä kaveriksi ja katsoa mitä tapahtuu,mutta hitsi kun oon niin ujo ja ehkä mietin liikaa kun pitäis vaan toimia:).Lisätsemppaukset ja vinkit miten voisin ilmaista kiinnostukseni ovat edelleen tervetulleita:).

Vierailija

Tuosta tökkäämisestä tulisi vain mieleen, että mitä ihmettä sillä haetaan. Kysy vain FB:ssä kaveriksi, onpahan se ainakin alku. Tämän jälkeen aloitat juttelun siellä.
Minullekin on naisilta tullut kaveripyyntöjä, enkä todellakaan usko että he olisivat olleet minusta muussa kuin kaveri-mielessä kiinnostuneet. Tai jos olivat, niin minulta on aivan helvetin monta hienoa tilaisuutta mennyt ohi, enkä henno edes ajatella sitä mahdollisuutta.

Eli sanoisin vielä kerran, pyydä frendiksi ja aloita keskustelu. Älä yritä mitään tökkäämisiä, tai päivitysten/kuvien tykkäämistä, se saattaa mennä ohi liian hienovaraisena. Meiltä miehiltä menee nuo hienovaraiset vihjailut ohi ja kovaa.

Vierailija

Liittyen nyt tähän aiheeseen... koulussa olen katsellut erästä poikaa ja tänään rohkenin pitkän mietinnän jälkeen pyytää sitä kaveriks fb. hän ei vielä ole hyväksynyt pyyntöä ja alankin jo miettimään josko peruisi kaveripyynnön :D KOSKA mitä ihmettä teen sitten kun/jos se hyväksyy pyynnön, mitä alan puhumaan "tuntemattomalle" ihmiselle.

auttakaa :(

Vierailija

Rich Text Area

Toolbar

Bold (Ctrl+B)
Italic (Ctrl+I)
Underline (Ctrl+U)
Cut (Ctrl+X)
Copy (Ctrl+C)
Paste (Ctrl+V)

Liittyen nyt tähän aiheeseen... koulussa olen katsellut erästä poikaa ja tänään rohkenin pitkän mietinnän jälkeen pyytää sitä kaveriks fb. hän ei vielä ole hyväksynyt pyyntöä ja alankin jo miettimään josko peruisi kaveripyynnön :D KOSKA mitä ihmettä teen sitten kun/jos se hyväksyy pyynnön, mitä alan puhumaan "tuntemattomalle" ihmiselle.

Auttakaa :(

Vierailija

Ehdotan kanssa, että kaveripyyntöä vaan. En kyllä ymmärrä yhtään tätä "mitä jos se sitten ei enää hymyilekään mulle tms." -miettimistä. Se osoittanee vain että ensinnäkin jätkä on lapsellinen ääliö, jos pelkän kaveripyynnön perusteella alkaa tehdä tuollaista ja kukaan nyt tuskin tahtoo sellaista poikaystäväkseen. Plus, että ainakin tuollainen käytös osoittaisi ettei kiinnosta, joten voi itse jatkaa eteenpäin... turha sitä on itselleen uskotella, että jos sitä ei nyt kiinnosta niin ehkä ensi viikolla kuitenkin tai ensi vuonna...tai vanhainkodissa kiikkustuolissa istuessa sitten lempi lopulta roihahtaa. Elämä ei mene niinkuin leffoissa, että vaihdetaan hidastettu katse jonka aikana molempien syvimmät sisäiset tunteet räjähtävät valloilleen ja tajutaan että tuossa on elämäni rakkaus, tavataan, pussataan, jommankumman ilkeä eksä koittaa pilata jutun mutta lopulta kaikki katuvat, kasvavat ihmisinä ja ymmärtävät jotain universaalista. Happy end. Voi hyvin olla, että miestäkin kiinnostaisi muttei tiedä sinun kiinostuksestasi, tai että mies ei vain ole ajatellut sillä tavoin sinusta. Pistät sen kaveripyynnön, jos mies ei sitä hyväksy, jatkat elämääsi ja unohdat hänet, koska sinä olet jo kertaalleen tehnyt aloitteen, on miehen vuoro, jos häntä kiinnostaa.

Ja vierailijalle... ehkä se poika ei vain ole vielä käynyt facebookissa. Kaikki ei vahtaa sitä viiden minuutin välein, vaan saattaa jopa olla päiviä, kun ei käy koko paikassa.

Vierailija

Oon ihastumu yhtren poikaan, se om samassa amiskassa mut eri alalla. Meil on jtn silmäpeliä ollu täs 4kk, rupesin seuraa sitä pari kk sit ig mut fb kamuks en oo uskaltanu pyytää viel, miten voisin tutustua tähä jätkää? Se on kerrsn jo hymyillyt mulle ja mä sille ja oon aina iha intopinkeenä ku nään sen ja se näkee mut😂😍 ootan sitä pvää ku nään sen eli maanantaita.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat