Sheivaamisesta, auttakaa!

Vierailija

Moikka :) Elikkä ongelmani on alapään sheivaaminen. Tällä hetkellä mulla on bikinirajat alhaalta sheivattuna. Posliiniksi haluaisin vetää, mutta harrastan uintia ja en tiedä kehtaanko sitten liikkua suihkuissa yms., kerääkö paljon katseita? Mitä te suosittelisitte? :) Kiitos paljon!

Kommentit (4)

Vierailija

No sanoisin että ketään ei juurikaan liikuta millaiselta kukakin näyttää ilman housuja jos ei itse kiinnitä siihen mitään suurempaa huomiota ja yritä esim. piilotella sitä sheivaamistaan :) Jos joku sanoo jotain niin sitten ihan normista vaan vastaat "että joo mä ajattelin kokeilla välillä tällasta" tmv. Tuskin sellaisesta mitään hirveetä showta syntyy! Ainakaan omassa kaveriporukassa tai esim. liikuntatunneilla kukaan mitään huomauttanut toisten tyyleistä!

Vierailija
Nobe

No sanoisin että ketään ei juurikaan liikuta millaiselta kukakin näyttää ilman housuja jos ei itse kiinnitä siihen mitään suurempaa huomiota ja yritä esim. piilotella sitä sheivaamistaan :) Jos joku sanoo jotain niin sitten ihan normista vaan vastaat "että joo mä ajattelin kokeilla välillä tällasta" tmv. Tuskin sellaisesta mitään hirveetä showta syntyy! Ainakaan omassa kaveriporukassa tai esim. liikuntatunneilla kukaan mitään huomauttanut toisten tyyleistä!

Okei :o en vaa tiä kuinka yleinen toi posliini on mun kaveriporukas! Millaista karvotusta ite suosit? :)

Vierailija

Ite tykkään vain siistitystä ku posliini ei vain tunnu kivalta, sitä pitää koko ajan olla sheivaamas ja ei muutenkaa oikein mun juttu. Ja tuskin kukaan kiinnittää mitään erityistä huomiota ellet itse tee siitä erityistä niinkuin edellä mainittu sanoi, eli jotenkin piilottelemalla tai mulkoilemalla muita epävarmasti.. Kaikki sheivaa tai on sheivaamatta niin paljo kuin hyvältä tuntuu

Vierailija

Eikö siellä uintiporukassa sitten kukaan muu sheivaa? Vai ihan yksinkö käyt? Voit vaikka kerta kerralta ajella aina enemmän pois niin ei tunnu niin oudolta kun ehtii tottua vähempiin karvoihin pikkuhiljaa. Rohkeutta nyt vaan. :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat