Seksikkäitä rooliasuja etsimässä, apua?

Vierailija

Haluaisin yllättää poikaystäväni oikein kunnolla,ei olla ennen kokeiltu tällaista rooliasuilla leikkimistä. Poikaystävä on sanonut että tykkäisi kovasti koulutyttö-lookista,mutta mistä ihmeestä minä sellaisen asun löydän? Katselin netistä joitakin mutta tosi vaikea ostaa kun ei pääse sovittamaan..
Vai olisko parempi vaan etsiä jostain ruudullinen vekkihame ja valkonen kauluspaita? Any ideas mistä löytyis tollasia hameita?

Millasia kokemuksia teillä muuten on rooliasuista? Ootteko samalla esittäneet jotain roolia, vai onko asut riittäneet? ;) Kokemuksia untuvikolle, kiitos :)

Kommentit (6)

Vierailija

Itse haluaisin myös kovasti tietää, mistä tälläisiä seksikkäitä rooliasuja löytyisi. :) Ei ole kaupungillakaan tullut kauppoja vastaan jossa tälläisiä myytäisiin, tai sitten pitäisi katsoa tarkemmin..

Vierailija

Nii, en tiiä sitten olisko parempi tilata/ostaa joku valmis asu, vai ostaa erikseen kaikki osat..
Mutta onko kellään kokemuksia jakaa? Millaisiin eri asuihin olette pukeutuneet? ;)

Vierailija

netistä ostan, googlettamalla löytyy vaikka mitä puljua.
kyllä ne vaatteet yleensä sopii jos tietää oman perusvaatekokonsa. itsekin tiedän jättää väliin kledjut, jotka selkeästi vaativat isot tissit istuakseen hyvin...
naamiaisiinkin ostan aina sen verran vietteleviä asuja, että niitä voi hyödyntää makuuhuoneessakin ;)

Vierailija

Sinä&Minä seksiliikkeessä on iso valikoima erillaisia rooliasuja ja muita seksikkäitä alusasuja sekä stringejä miehille!
Itse olen yllättänyt kihlattuni tuhmalla hoitsuasulla ja tykkänyt muutenkin käyttää erillaisia korsetteja jne!
Itse haaveilisin siitä, että mieheni pukisi miesten stringit jalkaan ja strippaisi minulla ja antaisi minun ottaa housut jalasta hampailla tai joitan :D Pitäisiköhän ehdottaa...

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat