Miten tapasitte ?

Vierailija

Olen nykyisen poikaystäväni kanssa tavannut suht jännästi, ja kiinnostaisi kuulla muitten tarinoita, miten tapasitte/mistä tunnette ja mistä juttunne alkoi ? (:

Kommentit (13)

Vierailija

Tutustuttiin nykyisen poikaystäväni kanssa netin kautta. Hän itse asuu Lontoossa ja parin kuukauden Skype keskustelujen jälkeen päätin spontaanisesti lähteä Lontooseen hänen luo. Sain kuulla paljon asioita siitä, että hän saattaisi olla raiskaaja/murhaaja, mutta mikään siinä vaiheessa ei estänyt minua. En kadu missään vaiheessa että lähdin sinne, sillä nyt olen onnellisempi kuin koskaan ja en välitä välimatkasta.

Vierailija

Olin mukana, kun veljelleni käytiin ostamassa mopo. Mopon entinen omistaja eli poika, joka sen myi vaikutti oikein mukavalta heti ensinäkemällä. Viikko mopon ostosta yllätin itseni miettimästä, että: "onkohan sillä tyttöystävä?" Olen välillä liiankin spontaani, joten päätin laittaa pojalle viestiä, kun hänen numeronsa kerta vielä netissäkin oli. Tapasimme pari kertaa ja aloimme sitten seurustella. Nyt ollaan yli puolivuotta oltu yhdessä ja lupaavalta näyttää edelleenkin. :)

Vierailija

Me tutustuttiin nykyisen poikaystäväni kanssa, netissä irc-galleriassa, ja siitä sitten mesessä sekä puhelimitse.

Sit me nähtiin ekan kerran matkakeskuksessa, kun oltiin sovittu tapaaminen, meillä oli jonkin verran välimatkaa, mutta se ei haitannut. Nykyään olemme asuneet jo yli vuoden yhdessä ja kihloihinki menty, vaikka nuoria tässä ollaankin, mutta ollaan tosi onnellisia yhdessä. Ja muutaman kuukauden päästä ollaan jo 2 vuotta yhdessä oltu, ja rakkaus kukoistaa edelleen, ei oo mitenkää ns."lässähtäny" se rakkaus yms.. :) Hirvee ikävä on heti vaik joutuis yhdenki yön olee erossa! :O <3

Tosin tällä hetkellä mies armeijassa, nii inttileskeys painaa vähäse, mut kyllä tässä mennää..

Vierailija

tavattiin siwan edessä kun poikaystävä tissutteli kaljaa siinä kaverinsa kanssa olin käymässä kaupassa hakemassa jotain hyvää kaverini kanssa (ikää oli silloin 16) ja päätin mennä poikaystävältäni pummimaan tupakkaa ja ne pyysivät sitten ryyppämään poikaystävän luokse joka asui ihan kaupan takana : D siitä se lähti, eli ei mitään kauhean romanttista, ryypättiin koko ilta ja oli mukavaa, tosin poikaystäväni ja kaverinsa tappelivat jossain vaiheessa oikein kunnon käsirysyllä haha

Vierailija

meillä kävi näin :

Pelaan jalkapalloa, ja poikaystäväni pelaa jätkien joukkueessa. Tunnen joukkueesta kaveripohjalta muutamia, joiden kanssa pyörein, ennenkuin edes ikinä olin nähnyt nykyistä poikaystävääni. Kaverini ja hän olivat kuitenkin hyvä ystäviä. Juhannusta edeltävänä yönä juttelimme tämän toisen kaverini Facebook-seinällä, ja yötä myöten jutut muuttuivat astetta kaksimielisimmiksi... :D Poikaystäväni sattui tilaan kommentoimaan, ja aloimme jutella samaisella seinällä. Seuraavana päivänä puolivitsillä laitoin numeroa keskusteluun, ja iltaa myöten sainkin viestejä. Vietin juhannusta toisessa kaupungissa ystävieni kanssa, mutta kyllästyin ja poika sitten kutsui minut kotikaupunkiinsa, siellä kuulemma tapahtui. Jostain kumman syystä lähdin. Juttelimme ja lähdimme käymään heillä. Hänen vanhemmilleen täysin pokalla esittäydyin juhannusheilana =D Viikonloppuna kävin sitten uudelleen kylässä, ja siitäpä tuo on jatkunut

Ihan hirveetön romaani....

Vierailija

Me oltiin koko ylä-aste samalla luokalla, mä olin jo pidemmän aikaa ihastunu, kunnes viimesenä vuonna sain aivan vihdoin sopivan hetken tullen kerrottua tunteistani. Eka keskusteltii vaa aika pitkälti meses ja päivisin nähtiin koulussa, kuinka kiusallista oli olla samalla luokalla kun se tiesi mun tunteet! Keskusteltii kerran meses ja sit vihjailin siihen suuntaan et saattaisin haluta kävelylle, ja hän tajusi vinkin ja tarjoutu mukaan. Sepä oliki viimenen niitti. Kun kohdattiin sitten siellä sovitussa paikassa, hän tarrasi musta heti kiinni ja halasi eikä päästäny irti, se siitä kävelystä.. :D Mä olin ihan hukassa, en odottanu mitään semmosta. Olin liian ihastunu estelemäänkään eli olin siis ihan vietävissä vaan. Samana iltana tapahtu meidän ensisuudelma ja sit hommat alko vaan luisuu koko ajan eteenpäin. Vauhti oli kova, mutta se tuntui niin oikealta ja ihanalta. Me oltii jo iha in love alle kuukaudessa. :D Täyty jätkän olla sulaa vahaa ku nii äkkiä lämpes, ei sillä olin mäki ku sain sen mitä tavottelin. Kaikki eteni hurjan nopeasti, kaikki klikkas vaan niin hyvin yhteen ja nyt kohta kuukauden kuluttua 4 vuotta takana. Rakastan häntä vain joka päivä enemmän <3

Vierailija

Mies, jonka kanssa asun saman katon alla on kaverin exän veli. Hän pyysi minua kaveriksi fb:ssa, koska halusi pyytää anteeksi edellisen illan kännisekoilujaan. Huomattii, että juttu luisti hyvinkin ja pikkuhiljaa juttutuokiot lisäänty ja pitkitty. Reilu kuukauden jälkeen tajusin yhtäkkiä että juttelen tyypin kanssa joka päivä ja usein pitkälle yöhön. Kerran puhuttiin jopa koko yö. (Tää kaikki onnistu, koska silloinen poikaystävä oli intissä ja ite oli muuttanut kauas uudelle paikkakunnalle.) No lopultahan se oli pakko pistää suhde poikki edellisen kanssa ku tää uus vei ihan mennessää. Puoltoistavuotta ollaa nyt yhessä oltu.

Vierailija

Olin pitseriassa usein yötöissä ja näin jos jonkinlaista miehen könsikästä siellä. Herranen, jota nyt olen tapaillut, on mies, johon en olisi kiinnittänyt ihan ensimmäisenä huomiotani. Erään kerran baarissa kuitenkin törmäsin töistä tuttuun naamaan ja menin juttelemaan. Illan päätteeksi päädyimme, mihin muuallekaan, yhdessä pitsalle ja siitä hänen kämpilleen. Siellä hän kertoi halunneensa viedä minut kotiinsa jo silloin, kun oli ensimmäistä kertaa pitsaa minulta ostanut. :> Yhdessä emme (vielä?) ole, mutta katsotaan nyt.. ;)

Vierailija

Poikaystäväni sattuu olemaan parhaan ystäväni isoveli :D Joten ensi kerran tavattiin joskus kun olin 10-vuotta ja pelattiin kaverini kanssa sen veljen huoneessa. Poikaparka oli jo 12-vuotiaana minuun ihastunut ja minäkin vähän häneen, mutta vielä lapsi. Sitten 14-vuotiaana luovutin, kun tämä mies silloin seurusteli toisen tytön kanssa, mutta silti aina kun oltiin molemmat sinkkuja oli aina välillämme sähköä ^^ Aina tultiin hiton hyvin toimeen, mutta liian arkoja että mitään tapahtuisi. Toissa vuonna kesällä kaveri häipy Ilosaarirockiin ja tällä veljellä ei ollut tekemistä, joten päättipä sitten ystävystyä kanssani ja oikein sinnikkäästi häiritsi kun olisin halunnut vain pelailla enkä kiintyä kehenkään, koska tiesin häipyväni toiselle puolelle Suomea takaisin opiskelemaan, joten voisi sanoa, että mies sai kylmän kohtelun :D Yritin parhaani mukaan olla antamatta minkäänlaisia kiinnostuksen merkkejä, mutta silti huomasin ajattelevani miestä enemmän ja rannalla aurinkoa ottaessa hivutin kättäni lähemmäs ajatellen, että jos mies tarttuu kädestä niin se tykkää. Ja kyllähän se sitten sormilla silitti ja sittemmin piti kädestä kiinni.
En tiedä mitä olisi käynyt, jos se paras kaveri ei olisi kysynyt, että mikä meidän juttumme oikein on, kun hengasimme paljon yhdessä xD Silloin vastasin, että kavereita kun en tiennyt, mutta pitihän se kissa pöydälle nostaa sen miehenkin kanssa. Keskustelu oli hieman haikea, koska sanoin että olen kuitenkin lähdössä Ikaalisiin ja tämä lutunen otus kysyi, että enkö halua olla hänen kanssaan :D Jouduin myöntämään itseleni että haluan. Joskus myöhemmin kun mies lähti meiltä annoin pusun ukolle ja sittemmin juteltiin oikein yötä myöten suhteesta ja lähdin kolmen aikaan yöllä kotiin (asun vajaan 200m päässä).
Nyt sitä ollaan oltu 1v 4kk yhdessä ja toivon mukaan ollaan vielä pitkään :) Maaliskuuhun on suunniteltu yhteen muuttoa, toistaiseksi vielä etäsuhteessa. Viime kesänä tapahtui kaikenlaista ikävää, oltiin tauollakin (mies krapulassa uhosi eroa riidan jälkeen ja sitten ei neljään päivään puhuttu ja kun puhuttiin, ei tiennyt halusiko minua, mutta sitten kuitenkin ilmestyi seuraavana aamuna puoli kymmeneltä luokseni ja yritti tolkuttaa minulle etten nähnyt unta), mutta jotenkin sitä rakkaus on vain kasvanut niin, että toiseen osaa luottaa, että vaikka vihaisena tulisi sitä draamaa niin luottaa silti, että kun se on oma rakas kulta niin ei se sitä tarkoita vaikka sanoisi rumasti :) Osaa suhtautua itse paremmin ja yrittää olla aina vaan parempi toista varten.

Vierailija

Olin kaverin luona viettämässä halloweenjuhlia, enkä aluksi edes kiinnittänyt tyyppiin juurikaan huomiota. Lähdimme sitten porukalla baariin ja täpötäydessä bussissa istuin tämän viereen, minkä jälkeen oltiinkin koko ilta yhdessä ja aamulla heräsin hymyillen kainalosta. Sen jälkeenkin ajattelin, että ollaan ihan vaan kavereita, mutta kyllä se siitä lähti muuttumaan, kun heti seuraavana viikonloppuna hän halusi tulla luokseni ja niin edelleen :)

Vierailija

Heräsin vahingossa hänen vierestään synttäriristeilyni päätteeksi. Samana päivänä hän lisäsi minut facebook-kaverikseen ja aloimme jutella sen välityksellä sinä samaisena iltana ja hyvässä uudessa nousussa annoin numeroni ja käskin soitella jos tulisi ikävä :D Hän laittoikin viestiä jo samaisena iltana ja kai pari päivää tämän jälkeen olimmekin jo ekoilla treffeillä. 1kk kestäneen tiiviin tapailun jälkeen aloimme seurustelemaan ihan virallisesti ja 6kk seurustelun jälkeen muutimme yhteen :)

En koskaan oikein ole ollut mikään yhden illan juttujen harrastaja, en ole oikein välittänyt moisesta, mutta tällä kertaa kannatti ns. "mokata" :D

Vierailija

Tapasin nykyisen poikaystäväni kuvake.net:in kautta. :D Asun itse Vantaalla ja hän asuu Siuntiossa. Bongasin hänet etusivulta kirjautuneista ja katsoin että, ompas siinä hyvännäköinen mies! Menin juttelemaan ja vaihdoimme meset ja jatkoimme juttelua. Pikku hiljaa jutustelun edetessä vaihdoimme numerot ja sovimme että, tapaamme. Jännitti todella paljon mennä sellaiselle paikkakunnalle, jossa ei ole tullut käytyä. Otin siis yhtenä viikonloppuna bussin Helsingistä Lohjalle (tapasimme ensimmäisen kerran Lohjalla hänen isoveljen kämpällä, kun tämä oli intissä ;D). Ensimmäinen tapaaminen oli jännittävä mutta ihana. Yhden päivän jälkeen tajusin olevani ihastunut korvia myöten häneen ja aloimme tapailla joka viikonloppu ja tässä sitä nyt ollaan :) 2 vuotta tuli täyteen 1.12. :)

Vierailija

Aikoinaan oltiin hyviä kavereita ihan ja eräänä yönä kun mulla ei ollut yöpaikkaa niin lupas poika valvoa vaikka autossaan kanssani jos ei muuta keksittäisi. Sinä yönä juteltiin kaikkea maan ja taivaan väliltä monta tuntia ja aamun ensimmäisinä pimeinä tunteina päädyttiin suutelemaan :--) seuraavana aamuna kun juteltiin niin olisi poikaystävä jo halunnut mut itselleen mutta sovittiin että katellaan ihan rauhassa. Nyt ollaan tässä kateltu toisiamme reippaasti yli vuosi ja monta vaikuttais olevan vielä edessä :---)<3 selvitty monesta rankasta jutusta yhdessä, eiköhän selvitä tulevistakin!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat