kavereita pk-seudulta?

Vierailija

Moikka!
muutin vähän aikaa sitten pk-seudulle ja kaipailisin nyt uusia tuttavuuksia. olen parikymppinen naisen alku lapista. opiskelen kokopäiväisesti ja opiskelujen ohella käyn töissä, joten kiirretty on pitänyt ! nyt kuitenkin muuttohässäkkä yms. kiirreet alkaa helpottaa ja uusiin ihmisiin tutustumiselleki olisi aikaa :) uusia kavereita etsin esim. lenkille, baariin, muuten vaan hengailuun jne. iällä, musamaulla ym. sellasella ei ole mulle väliä :)

Sivut

Kommentit (26)

Vierailija

Hei, oon itekin pohjosesta, mut nyt pk-seudulla ainakin jonkun aikaa :) Minkä ikänen olet? Olis kiva saada täältä päin kavereita, kun nykyiset jäivät sinne pohjoseen!

Vierailija

nii joo iän ois tosiaan voinu kertoo :D oon 21- vuotias. mistä päin pohjosta oot? mulla on ihan sama tilanne, että kaikki kaverit jäi napapiirin toiselle puolelle :( olis tosi kiva tutustua "kohtalotoveriin" :) laitatko vaikka s-postiosoitteen tänne niin kirjottelen sulle ?

Vierailija

Heips!

Täällä kans joitain kuukausia sitten Vantaalle muuttanut neiti. (:
Ikää löytyy 22v ja tällä hetkellä arki kuluukin pääasiassa töissä.
Ois kiva löytää myös baariseuraa, ois kiva vaihtaa välillä vapaalle. ;)

miituskainen@hotmail.com

Vierailija

No nyt on anonyymejä! Oulusta päin ollaan, tai keskisuomesta oikeestaan alunperin, mutta Oulussa on koti :) Mulla on ikää 24! Sähköposti on noire@hotmail.fi, laittakaa jotain viestiä, niin aletaan pistää porukkaa kokoon :)

Vierailija

Moikka! Muutin Helsinkiin muutama kuukausi sitten Itä-Suomesta ja olisi ihana tutustua uusiin ihmisiin, itse olen 19-vuotias. Opiskelun ohella käyn keikkatöissä, mutta vapaa-aikaakin riittää ja olisi siis kiva saada uusia kavereita. :) newgirlin likkojen ilta -idea kuulostaa hyvältä, voitais mennä vaikka syömään tms. mut siis joo s-postiosoitteeni: flowow@hotmail.fi :)

Vierailija

tuo tyttöjen ilta kuulostaa tosi hyvältä ! :) ihan loistava idea! jos vaikka saatas tosiaa joku "uusien" tyttöjen hengailuporukka ;D kui moni olis tuosta kiinnostunut?

Vierailija

Mmoi!

Täältä huutelee yksi 19-vuotias nuori nainen joka olisi myös uusia ystäviä vaille. Muutin Keravalle kolmisen viikkoa sitten ja käyn töissä Helsingissä. Voiko tuonne miittinkiin tulla mukaan ja liittyä tuohon FB-ryhmään? Yksityisviestillä tavoittaa :)

Vierailija

Täällä huutelee myös yksi tyttönen Helsingistä, joka on uusia ystäviä vailla. En uskalla heti tohon fb-ryhmään liittyä mutta sähköpostilla tavoittaa, nonskuli87@gmail.com

Olisi ihan huippua saada kasaan jonkinlainen tyttöporukka, kun ei noita kavereita tosiaan liikaa ole.. :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat