voiko pettää jos ei tiedä seurusteleeko?

Vierailija

olen tapaillut erästä miestä n. puoli vuotta nyt. asutaan eri paikkakunnilla mutta hän käy täällä viikonloppuisin 1-2 viikon välein. seksiä on ollut alusta asti oikeastaan lähes joka kerta kun olemme nähneet, mutta ollaan tehty kyllä muutakin ja jutellaan lähes joka päivä netissä/tekstiviestein. ei olla puhuttu "jutustamme" eli en tiedä seurustellaanko vai tapaillaanko vai mitä tämä nyt on. pelkältä seksisuhteelta ei kuitenkaan tunnu, koska jutellaan oikeastaan kaikesta. kumpikaan ei ole tavannut toisen kavereita, perhettä ym.

tässä yks viikonloppu päädyin silti sänkyyn toisen miehen kanssa. hänestä ei ole nyt kuulunut mitään, joten se oli ehkä vain yhdennillan juttu. hän tietää että olen ollut lähiaikoina toisenkin kanssa, mutta tämä jota olen pidempään tapaillut ei tiedä, enkä aikonut kertoa.

eli lasketaanko tämä nyt pettämiseksi vai ei, kun ei olla sovittu mitään sääntöjä saako tapailla muita vai ei?

Kommentit (2)

Vierailija

Minulla on aika sama tilanne. Puolisen vuotta on ollut juttua erään miehen kanssa. Kesällä minulla oli muitakin miehiä samaan aikaan, enkä tuntenut mitään syyllisyyttä, koska emme seurustelleet. Emme seurustele teoriassa vieläkään, koska emme ole sopineet asioista.
Juttumme muuttuu koko ajan läheisemmäksi, vietämme enemmän ja enemmän aikaa kahdestaan, juttelemme, teemme asioita yhdessä, seksi ei ole enää tärkeintä ja tunnen hänen kaverit ja siskonsa.
Pari kuukautta sitten mies alkoi puhua siitä, kuinka hän luottaa minuun. Sanoin olevani luottamuksen arvoinen ja samalla jätin muut miehet taakseni. En ole puhunut hänelle niistä muista miehistä ja hänen asemassaan en minäkään tiedosta tykkäisi.

Miltä sinusta tuntuisi tuossa tilanteessa, jos mies olisi harrastanut seksiä toisen naisen kanssa? Minusta epätietoisuudessakin on havaitavissa jonkinlainen raja. Itse en menisi sänkyyn toisen kanssa enää noiden luottamuspuheiden jälkeen. Itse osaat kuitenkin tilanteesi parhaiten arvioida, kun tiedät tarkemmin millainen tuo juttunne on.

Vierailija

Itsellä aina ollut periaate, että yksi mies kerrallaan. Eli vaikka en olisi seurustellut niin en ole hypellyt muiden kanssa. Muutenkin olen tarkka kenen kanssa sänkyyn menen.

tottakai jokanen tekee mitä tykkää, mutta tuskin tuo mies riemusta kattoon hyppäis tiedosta, että oot ollu muittenkin kanssa. Ja sitten, asiaahan voi kysyä mieheltä, että missä mennään, ennenku päätyy tekee mitään tommoista.

sit toi luottamusjuttu ni miten voi sanoa olevansa luottamuksen arvoinen, jos ei kerro, et mitä on aikasemmi selän takana tullut tehtyä.

No en tiedä, ihmetyttää vaan välillä tää ihmisten moraali. kysy mieheltäs laskeeko tuota pettämiseksi.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat