Ahdistava mahdoton ihastus

Vierailija

Nyt on pakko avautua, sanoi kuka tahansa mitä tahansa...

Siis mielessäni pyrii yksi tietty henkilö. On pyörinyt jo useamman kuukauden. Mutta miten ihmeessä saan asioita hoidettua siihen suuntaan, että mitään sutinan tapaistakaan koskaan edes tapahtuisi?

Ongelmahan on se, että en tunne häntä. Tiedän hänet, mutten tunne. En edes ymmärrä, miten voin olla "ihastunut" tähän henkilöön, jota en edes tunne, mutta näin nyt kuitenkin on. Tämä kyseinen henkilö vaan vaikutaa aivan loistavalta tyypiltä, ja hänen elämän asenteensa, arvot ym. ovat todella lähellä omiani. Unohtamatta tietenkään ulkonäköä ja koko olemusta. Kokonaisuus vaan saa jalat altani nanosekunnissa!
Tiedän hänet, mutta meillä ei edes oikeastaan ole yhteisiä kavereita ja kaiken lisäksi asumme eri paikkakunnilla. MITEN siis saan häneen mitään kontaktia?

En todellakaan kehtaa laittaa facbookissa mitään viestiä, sillä mitä luultavimmin tämä tyyppi ei edes tiedä olemassaolostani. Ja jos kuvittelen, että joku tuntematon kirjoittelisi minulle facebookissa jotain tämän suuntaista, niin oma reaktioni ei tosiaankaan olisi se, mitä toivoisin tältä henkilöltä. En siis oikeastaan voi tehdä mitään asian eteen, toivoa vaan, että joskus sattumalta satutaan samaan paikkaan, ja saan hänet hurmattua olemalla vain oma itseni. Ja todennäköisyys tämän toteutumiseen on varmaan 1% luokkaa...

Ahdistavinta kuitnekin on se, että vaikka tiedän, että kaikista parasta olisi vaan koittaa päästä yli tästä tyypistä (joka ei välttämättä edes ole lainkaan sen kaltainen, joksi olen hänet kuvitellut), ja keskittyä muihin, tai vaihtoehtoisesti sinkkuelämään, niin en halua! En halua päästä yli tästä, vaan haluan , että asiat etenee kerrankin, ja osaisin tehdä jotain oikein. Mutta mitä hittoa tässä edes voi tehdä, kun lähtökohtaisestikin tilanne on niin vaikea?
En tosiaankaan tiedä, miten saisin mitään kontaktia ko. henkilöön. Ja etenkään niin, etten itse leimaudu joksikin hulluksi sekopääksi.
Koko ajatus siitä, että hän kohta kuitenkin tapaa jonkun sopivamman naisen, ja rakastuu, ja itse jään vaan nuolemaan näppejäni, on jotenkin kamala. Itsehän tässä vaan nössöilen, ja pelkästään pohdin asioita mielessäni, joten todennäköisesti niin tulee käymäänkin. Mutta mitä käytännössä siis edes kannattaisi tehdä?

Saattaa olla todella naurettava ongelma, mutta itesäni harmittaa suunnattomasti, että olen taas mennyt ihastumaan ns. mahdottomaan henkilöön. Miten ihmeessä muka saisin voitettua tämän ihmisen itselleni, tai edes onnistuisin saamaan häneltä hieman huomiota ja pääsisin tutustumaan paremmin? En halua vaan joutua luovuttamaan ja antamaan periksi, vaikka se olisikin se järkevin ja käytännössä ehkä helpoinkin tapa.... :(

Olen siis odella kiitollinen kaikista vinkeistä, joita voitte antaa. Mutta ennen kaikkea helpotti kyllä kovasti päästä purakutumaan tästä! "Ongelma" tuntuu toisaalta niin naurettavalta, mutta on kuitenkin totisinta totta. Ja kumpikin miestä on jo päälle parikymppinen (relustikin), joten ei enää mitään ihan teinivouhotustakaan pitäisi olla, vaikka siltähän tämä kuulostaa :/

Kommentit (1)

Vierailija

Missä oot tätä tyyppiä nähy ? Itelläni oli sama tilanne nykysen poikaystäväni kanssa.Käytiin samoilla musiikkiopiston teoriatunneilla ja olin tavattoman ihastunut ulkonäköön ja olemukseen,niin mahdottomalta ku se tuntukin.... No huomasin et pääaineina meillä molemmilla oli lyömäsoittimet joka vuotisessa juhlassa. Olin jätkästä ihan sekasin,laitin noin 2kk päästä kaveripyynnön fb ja tahallani esitin etten muistanut koska lyömäsoittajien yhteissoitto alko :D siit se juttu sit lähti ja ollaan oltu nyt 7 kk yhessä :) miehet tykkää oma-aloitteisista naisista,eli tartu vaan härkää sarvista! lähe viettämään vaikka kaveriporukalla iltaa miehen paikkakunnalle ja jos hän ilmestyy näkö etäisyydelle, anna mennä ja lähesty miestä :) !

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat