Miehen Vartalo

Vierailija

Terve !

Kuinka tärkeää se teille naiset on että mies on laiha, taikka että hän on todella lihaksikas tai hänellä on sixpack jne.

Haluatteko miehen joka on vahva vai tykkäättekö heikoista ?
Entäpä haittaako jos mies on lievästi ylipainoinen ?

Ise olen vähän kuin ne painon nostajat, joilla on suht iso maha, mutta vahvat kädet ;D

Sivut

Kommentit (16)

Cik
Seuraa 
Liittynyt13.9.2010

Kyllä hauista jonkun verran pitää olla. Että jaksaa nostaa mua (en siis mikään läski ole) ja että muutenkin on mies. Laihoista miehistä en tykkää yhtään, mutta en kauhean läskeistäkään. Oma mies on 173 ja painaa vähän vajaa 80kg, se on mun mielestä ihan hyvä vaikka vähän painoa onkin... Sixpackia ei löydy, mutta ei ole muillakaan ollut. Olisihan se kiihottavan näköinen, mutta en itsekään ole sen näköinen, että voisin arvostella toisen vartalon/puutteita.

Mies on ihana jos on vähän habaa :)

Vierailija

Kyllähän se sexpack on aina komeaa katseltavaa, mutten itsekään ihan bikinimalliksi yltäisi niin eipä tuossa omassakaan miehessä ole valittamasta. Ihan sitäö perusmallia, 180 pituutta ja lihakset löytyy, ne tärkeimmät. Kyllähän tua minut aina nostaa jaksaa, jalkapalloijaksi ihan hyvät myös ylävartalon lihakset =)

Vierailija

Riippuu ja roikkuu. Oma mieheni on hoikka, mutta voimakas. Koko ikänsä kun on harrastanut kilpauintia, sählyä ja nyrkkeilyä, niin kehon lihaksisto on jäntevöitynyt niin, että voimaa löytyy, vaikkei se lihasmassana näykään. Itse odotan miehen olevan reilusti voimakkaampi kuin mitä itse olen. Olen itse tottunut pienestä pitäen ruumiilliseen työhön ja kantamaan omaa painoani lähenteleviä taakkoja, jolloin odotan, että mies selviytyy niistä huomattavasti kevyemmin kuin mitä minä itse. Myös se, että olen liikkunut aina itse paikasta toiseen aiheuttaa sen odotuksen, että myös miehen pitäisi kyetä siihen ilman sen kummempaa narinaa tai valitusta.

Itse en hirveämmin syty miehistä, jotka ovat tosissaan kuin painonnostajat tai kehonrakentajat: Lihasmassaa on paljon, mutta myös rasvaa ja nestettä sen lihaksen ympäriltä löytyy paljon. Liian leveä hartialinja suhteessa lantioon on myös minusta jokseenkin luotaantyöntävää.

Kaikkein tärkeintä on minusta kuitenkin se, että keho on tasapainoinen ja toimiva. Mies, jonka keho pettää pieneenkin rasitukseen, tai ei kestä kulutusta, on jotenkin vähän säälittävää. Ei sillä silloin niin väliä ole, että onko hoikka vai löytyykö sitä rasvaa kehosta, niin kauan kunhan se ei nouse esteeksi asioiden tekemiselle tai muuta kehoa silmiinpistävän epätasapainoiseksi (kuten sanoin aiemmin, hillitön hartialinja suhteessa lantioon).

Vierailija

Minulla vartalon ihastelu tulee vasta, kun ihastunu ihmiseen, eli en usko, että mahan koolla on väliä. Mutta arvostan, jos mies pystyy kantamaan ;) oma mies on lyhyt ja semmoinen normi, mutta nostelee kyllä :)

Vierailija

Jos aloitetaan kliseellä että jokaisella on oma mielipide, mutta kerron omani. Onhan sitä teininä haaveillut saavansa jonkun kansikuvamiehen, sixpäkkeineen ja lihaksineen, mutta ei niillä loppupeleissä ole mitään merkitystä, jos et ole pintaliitäjä.

EN kuitenkaan ole halunnut miestä joka on kukkakeppi, sillä minulle miehen on oltava itseäni kookkaampi, että tunnen oloni turvalliseksi :)
Oma mieheni on lihaksikkaan ja normaalin väliltä, ei ole kaljamahaa mutta ei mitään bodaajan lihaksiakaan, ja minä olen enemmän kuin tyytyväinen!

Itse olen pitänyt aina itsestäni huolta urheilemalla, joten täytyy tämä pinnallinen puoli tuoda itsesäni esille, en siis voisi seurustella vakavasti ylipainoisen miehen kanssa, mutta enpä usko että tästä sellaista ikinä tuleekaan koska urheilee aktiivisesti :D

Vierailija

Sellainen normaalipainoinen on hyvä, muttei haittaa jos on vähän vähemmän tai enemmän kiloja, kunhan ei mitenkään merkittävästi. Tärkeimmät lihakset on ne jotka tekee ryhdin hyväksi, koska hyväryhtiset miehet ovat enemmän hyvännäköisiä. Eli sen verran selkä- ja vatsalihaksia että ryhti on hyvä. On myös kiva jos käsissä on lihaksia vähän enemmän, se on oikein hyvännäköistä. Muuten ei kauheesti väliä, sixpack käy jos sellainen on, mutta ei haittaa ollenkaan jos sitä ei oo

Vierailija

Kerran harrastin seksiä todella laihan miehen kanssa. Siinä oli nautinto kaukana ja seuraana päivänä reidet mustelmilla ja seksinkin aikana miehen lapaluut painoivat koko ajan vartaloani. En nauttinut tästä sessiosta yhtään.
Eli yritän nyt tästä lähtien valikoida vähän "tukevampia" miehiä... :D

Vierailija

Kaksi edellistä oli kuin vastakohdat toisistaan. Toisella oli söpösti mahaa ja pyöreyttä, ei paljon mutta sopivasti. Se oli ihan ihana ja tykkäsin. Toka taas oli liian langan laiha, se ei ollut kovin seksikästä ja minua nii kävi sääliksi selainen laiha ja nälkäinen olemus.. Nyt kolmas on kovin atleettinen kropaltaan mistä oon kyllä haaveillut, ja minkälaista mulla ei ennen oo koskaan ollu ja voin kertoo et HUH ku on kuumat paikat.. :D Olen sulaa vahaa aina kun hän riisuu vaatteensa.. ;)

Vierailija

Mäkin oon huomannut että kun mies on kovin laiha niin helposti esim. lähetyssaarnaajassa tuntuu lonkkaluut vähän ikävästi! Ei nyt ehkä mustelmille oo mennyt, kun ei niin laihoja varmaan oo ollut mutta kuitenkin vähän pitää järjestellä omaa asentoa sen mukaan :D

Itse mulle on lähinnä tärkeää että mies on mua pidempi ja kookkaampi. Ei ole kovin naisellinen olo jos mies on kamalan pieni! Onhan se aina kiva jos _vähän_ lihakset näkyisi yms mutta ei se nyt niin kovin tärkeää ole, kunnhan vain on mua voimakkaampi, sillä a) se on seksikästä ja b) tulee turvallinen olo :b

Vierailija

Mulla on ollu näitä kiinnostuksen kohteita ihan laidasta laitaan. On ollu älyttömän laihaa ja pullukkaa, sekä viimesin oli kehonrakentaja.. En siis oo koskaan seurustellu mutta tämmöset on kiinnostanu.. Ei se vartalo sitä tee mistä kiinnostuu, kiinnostun olemuksesta ja joskus joku vaan iskee eikä tiiä mikä siinä kiehtoo. mut tykkään että mies on vähä isompi kokonen ku oon ite pullero, tulis turvallinen olo :)Ja semmoset vahvan näköset käsivarret saa mut sulamaan, ei välttämättä lihaksikkaat kädet vaan semmoset vahvat :D

Vierailija

Ei liian laiha eikä mahaakaan liikaa eli sellanen välimuoto. :D Alussa poikaystävällä ei ollu erikoisempia lihaksia, mut ei sitä niin ihastuneena kiinnittäny huomiota lihaksiin ku jätkä muutenki nii hyvännäkönen. ;) Rupes sit salilla käymään ja näin nelisen vuotta myöhemmin niin kyl ne treenatut rintalihakset, vatsalihakset ja käsivarret on vaan niin hyvännäköiset, että niitä tuijottaa pakostaki suu auki ja on kiva koskea niitä. Ku kaiken lisäks peppuki ja jalat kunnos aikaisemman yleisurheilun takia. ;)

Vierailija

Itse pidän miehistä jolla on lihasta ja mieluusti myös se sixback :P
En kuitenkaan halua mitään bodaria joka on kamala kaappi.
Mutta se että mies ei ole kamala ruipelo, on tärkeää, mutta eipä kamalasti kauhean lihavakaan mies kiihota.
Oma mieheni käy salilla ja lenkkeilee, omistaa sixbackin ja lihasta myös käsivarressa. Olen varsin tyytyväinen!! Mieheni on 186cm pitkä.

Vierailija

en perusta lihaksista, mutta jäntevä ja hoikka varsi miellyttää.
sixpack ei tee mitään vaikutusta, läski loitontaa.
pieni pehmeys parisuhteessa sallitaan, on nimittäin itselläkin vaikeuksia pysyä sipsipusseista ja suklaalevyistä irti kullan kainalossa röhnöttäessä!
mutta jos lähtisin miestä metsästämään ihan hupimielessä (vain ulkonäöllä väliä siinä vaiheessa), en katsoisi edes normaalipainoisiin päinkään. kukkakepit sytyttää, ja yllättävän vahvoja sellaisia olen tavannut useammankin (plussaa tietty)!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat