vinkkejä suuseksiin

Vierailija

Elikkä oisi kiva saada tietoa ja vinkkejä miten annatte suuseksiä ? mistä teidän poikaystävänne pitävät ja mitä ei kannata tehdä ? KIITOS :)

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Se mitä jo varmaan tiedätkin, pidä hampaat kurissa! joskus hellä näykkäys voi toimia mutta tahaton hampailla raapiminen ei ole kovin hyvä juttu :D
Vaihtele rytmiä ja käytä kieltäsi, ole aktiivinen! Poikaystäväsi taatusti haluaa myös katsella kyseistä aktia joten ole itsevarma ja anna hänen tehdä niin, myös kuuma katsekontakti häneen kielii siitä että tiedät mitä teet. Käytä myös käsiäsi niin saat voimakkaampaa puristusta sinne missä sitä kaivataan ;D have fun!

Vierailija

Anna huomiota myös kiveksille, reisille, alavatsalle jne. Kysy mieheltäsi mikä tuntuu hyvältä, katsekontakti suihinottaessa kiihottaa useampia entisestään! Varo hampaita, kuten yllä jo mainittiin.. :D

Vierailija

Cosmossa oli aikoinaan loistava juttu "nyyttikestit". Siitä itse ainakin ammentanut vinkkejä ;) juuri nyt en muista numeroa/vuotta, mutta ehkä googlella löytyy ?

Vierailija

itse luin myös tuolloin jutun "nyyttikestit" (en kyllä minäkään muista ajankohtaa), ja siinä oli paljon hyviä vinkkejä!
Myös spontaanisuus ja yllätykset ovat miehen mieleen!

Vierailija

Nyyttikestit löytyi pienen etsinnän jälkeen cosmosta 11/2010

Eräs kikka mikä tässä nyt tuli mieleen on jäävesi ! Pidä jäävettä suussa hetken aikaa, ja sitten hitaasti ja hellästi ota miehesi vehje suuhun. Toimii täällä !
Samantyylistä olen kokeillut myös mentholpastillilla, mutta se meni nenään :''D

-victoria
Seuraa 
Liittynyt5.11.2011

mäkin luin ton "nyyttikestit" kirjotuksen mut haluisin silti kokeilla jtn erilaista?? :p
smilecat
30.10.2011 16:56
itse luin myös tuolloin jutun "nyyttikestit" (en kyllä minäkään muista ajankohtaa), ja siinä oli paljon hyviä vinkkejä!
Myös spontaanisuus ja yllätykset ovat miehen mieleen!

just et mitä noi spontaanius ja yllätykset vois sit olla ???:p

Vierailija

kaiva miehesi vehje esiin kun hän...
-pelaa tietokoneella "tärkeää" peliä
-puhuu puhelimessa kaverin/äidin tms. kanssa
-kun teidän pitäisi olla jo menossa johonkin
-kun hän sitä vähiten odottaa: älä anna mitään ennakkovaroituksia !

Vierailija

Moi!
Itse käytän näitä kikkoja:
-katsekontakti
-kädet mukana
-hitaat härnäävät edestakaiset liikkeet/ nopeat ja räväkät liikkeet
-kielikoru!!

Ensin härnään hitain liikkein, varsinkin ihan päästä vedän suuni ihan hitaasti pois. Hitaita liikkeitä ei saa kuitenkaan jatkaa liian kauaa, ettei kyllästy. Kielikoru on hyvä apu nuolemiseen suihinotossa! Nopeat ja räväkät liikkeet saavat miehen laukeamaan. :p
Parhainta on suuseksin antaminen miehelle kun tämä ajaa autoa!

Vierailija

Oma poikaystäväni tykkää eniten kun imee penistä nopeaan tahtiin, muttei kuitenkaan ota kokonaan suuhun, ja samalla runkkaa kädellä siitä peniksen keskivaiheilta. Eiköhän toi perusidea, runkkaaminen samalla ku ottaa suihin, toimi melkei kaikilla miehillä ;)omani on ainakin ihan liekeissä :D

alli

Jotkut sanoi että jäävesi tai menthol-pastilli; no jäävesi voikin toimia, mutta meillä ei toi menthol-kikka kyllä toiminu! Mies valitti että penis jäätyy :DD (tais olla just jostain cosmon vinkistä: "ota mentholi ja colaa suuhusi kun annat suuseksiä". Mut joillekin kyl vois toimia, eihän sitä tiedä kun kokeilemal vaan!

Sitten tietty sellanen kiusoittelu ajaa miehen ihan laukeamisen partaalle! Esim sisäreisien hyväily, koskeminen jokapaikkaan muualle, paitsi penikseen, peniksen hyväily "liian hellästi"; eli tavallaan runkkaa, mutta siten että vain hyvin kevyesti koskee penikseen. Toimii meillä ;) Ja peniksen nuoleminen alhaalta ihan ylös saakka sieltä "alapuolelta". Sit tiettty perus kun on muna suussa, niin kielen pyörittely terskan ympärillä, runkkaaminen kädellä, imeminen jne. Mutta muista kuitenkin ettet liikaa purista penistä.

asdf

Mieheni on 2 kertaa nukahtanut kun olen antanut suuseksiä.... tosi kivaa oli..

En omasta mielestä ole niin huono, koska ex kehui taitojani.

Onkohan mieheni penis liian tunnoton vai onko vika vaan minussa

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat