apua !

Vierailija

Tarvisin nyt apuva, ystävilleni en edes viitsi ruveta tästä avautumaan..

Eli olen seurustellut poikaystävän kansssa kohta kaksi vuotta ja ollaan nyt ''puoliavoliitossa'', asun siis puoliksi poikaystävän luona ja puoliksi vanhempien kanssa.

Tämä on ollut nyt pisin seurustelusuhteeni, sitä ennen on ollut vain muutaman kuukauden juttuja..
Ollaan molemmat, minä sekä poikaystävä aika nuoria vielä..

Ja mua on nyt ruvennut mietityttämään asiat.. Olen ihan liian nuori sitoutumaan vielä, ja ajattelemaan että elän tämän kanssa loppuelämäni. Ikiä en sen enempää kerro, itse olen vielä alaikäinen kuitenkin.
Minua on alkanut ärsyttämää poikaystävässä ihan liian moni asia. Esimerkiksi sen yksinkertaisuus, puhuu päälle, ei osaa kuunnella.. Ja aina jos ärähdän sille, kysyy että mikä mua risoo, mikä mulla on yms, vaikka tietää tasan että ärähdän sille vaan jos olen väsyny. Toisaalta nyt olen alkanu ärähdellä enemmänkin kun alkaa parisuhde ärsyttämään. :o

Mä en vaan tiedä miten kertoisin asian sille.. Se on kuitenkin niin tunteikas ihminen ja minua pelottaa se, että tämä romahtaa täysin.:s

Haluan kuitenkin elää vielä täysillä näin nuorena, enkä vielä sitoutua.. En ajatellu niin suhteen alussa silloin kaksi vuotta sitten mut olen tullu nyt toisiin aatoksiin.. Poikaystäväni on ihana ihminen ja toivon sille kaikkea hyvää sen elämässä.. Tunteet on vaan niin lopahtanu, en halua että tämä menee enää pahemmaksi mitä tää jo nyt on..

Niin ja kysymys nyt kuuluukin, että miten voin ilmaista tän asian sille hienotunteisesti ettei se suutu mulle lopullisesti vai onko se edes mahdollista ?
Mä en tiedä, tää on kuten sanoinkin jo, mun ensimmäinen pitkä parisuhde.. Olen miettiny tätä kuitenkin jo jonkin aikaa että ei ole mikään hetken ''hairahdus''

Kommentit (2)

Vierailija

Avoimuus on yleensä kaiken A ja O. Jos tunnet sisimmässäsi, ettet halua elää hänen kanssaan, on parempi vain kertoa hänelle totuus.

Voit kertoa sen myös ihan hienotunteisesti. Mikäli sydämesi haluaa elää vielä vapaasti, tee rohkeasti ratkaisu.

Kyllä poikaystäväsi varmasti selviää elämässään, eikä se ole sinun vastuullasi. Valitettavasti jokaisella on vastuu ainoastaan omasta elämästään ja siihen kuuluvista valinnoista. Jos sinun on vaikea puhua hänelle, kirjoita vaikka kirje tai sähköposti tms.

Ratkaisun tekeminen suuntaan taikka toiseen helpottaa. Kun asiat pitkistyvät, ne useimmiten mutkistuvat.

Tsemppiä vaan sinulle! Kaikkea mukavaa elämä vielä sinulle tarjoaa. Kuuntele sydäntäsi ja toimi sen mukaisesti.

Vierailija

Kiitos !

Tuo auttoi selvittämään päätä hurjasti :)

Tosiaan vaikken aloitusviestissäni sitä sanonutkaan, tuntuu siltä että hoidan tämän asiat ja huolehdin joka asiasta mikä liittyy häneen. Sekin yksi asia mikä ärsyttää.. Poika kuitenkin täysi-ikäinen ja kolme vuotta minua vanhempi.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat