Onko tää kiinnostunut musta?

Vierailija

En nyt oikein ota selvää yhdestä tyypistä, kertokaapas mielipiteitänne.

Se on siis portsarina mun vakibaarissa ja toissa perjantaina se tuli ulkona juttelemaan mulle ja mun kavereille. Kun oltiin tanssilattialla, niin huomasin sen seisomassa siinä tanssilattian lähellä. Näytin missä asun(asun ihan vieressä), niin se tuumasi, että nyt se tietää mihin se tulee. Ja että kuulemma mun kaveri menee sohvalle, niin se tulee sänkyyn. Toi nyt oli varmaan vaan huumoria..

Viime perjantaina olin taas samassa baarissa ja juteltiin taas jonkin verran illan aikana. Vaihdettiin katseita ja muutenkin huomasin sivusilmällä, että se vilkuili välillä. Taas kun olin tanssilattialla, se oli siinä vieressä seisoskelemassa. Muuten koko iltana en nähnyt sitä siinä kohdilla. Pilkun aikaan se kertoi olevansa lauantaina kaupungin baarissa baarimikkona ja soittamassa musiikkia. Se sanoi, että jos mä ja mun kaveri tullaan sinne, niin se heittää meidät yöllä kotiin. Se itse asuu toisella puolella kaupunkia. Varmistin, että se on tosissaan ja juu kyllä.

No lauantaina mentiin sinne ja heti ensimmäisenä se teki mulle väärän drinkin tahallaan. Yritin udella sen nimeä, mutta se vaan hymyili mulle, eikä kertonut. No, sitten kun se vei meitä takaisin kotiin niin taas juteltiin kaikkea. Yritin vielä perillä kysellä sen nimeä, mutta kertoi vaan toisen nimen ja etunimen kirjaimen. Se kuitenkin tokaisi, että kertoo sen mulle ens perjantaina. Enkä siis ollut puhunut mitään, et olisin tulossa baariin tms.

En nyt tiedä, mitä tuosta ajatella. Itse oon juu kiinnostunut. Mietinkin, että uskallanko ottaa seuraavan liikkeen ja antaa sille numeroni, vai kiusaako se mua vaan. Kyseinen henkilö, kuvaa kuitenkin itseään sanoilla "täys mulkku" :D

Kommentit (2)

Vierailija

Miehen näkökulma asiaan:

Kyseessä varmaan aika playeri, jos vielä portsarikin...

Jutuista päätellen vaikuttaa vähän sellaselta, että et oo ainoo jolle toi tota kisuttelua harrastaa. (esim toi ettei kerro nimeään = ei halua että pleijerimaine leviää = lohkee enemmän)

Eiköhän se pimppiä tosta oo hakemassa vaan..

Älä nyt masennu, voi olla vaikka kuinka helmikin tyyppi, ei voi tietää, mut näin ite näkisin 22v miehenä tilanteen (tunnen paljon miespuolisia ihmisiä, myös pari pokea). Jos äijä on tosissaan, se pyytelee kahville eikä heti sano että tulee sun sänkyyn...vähän haiskahtaa.

Vierailija

Itse olen pokena työskennellessäni nähnyt ihan riittävästi miten miespoket toimii, kun ovat haku päällä. Ja valitettavasti minun täytyy olla tässä samaa mieltä joopajoo_n kanssa.

Jos mies ehdottelee näkemistä vain baariolosuhteissa, eli kun hän on töissä, ei hänellä ole suurta intressiä tutustua sen tarkemmin kuin vain päästä tarpeeksi tuttavallisiin väleihin, jotta reitti vällyjen väliin onnistuu. Jos mies oikeasti haluaisi tutustua, hän todellakin pyytäisi kahville päiväsaikaan, kun on itse vapaalla + hän ei leikkisi anonyymi- leikkejä.

Toki, jos olet kiinnostunut niin mene ja katso mihin leikki etenee. Ei sinulla ole mitään menetettävää niin kauan, kun muistat pitää haarat kiinni ja huulet supussa. :) Toki voit myös itsekin ehdottaa, että näkisitte päiväsaikaan kahvin merkeissä. Jos mies kieltäytyy, niin noh.. Olet silloin ainakin saanut selville miehen tarkoitusperät.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat