miten päästä irti on/off suhteesta

Vierailija

oon ollu yhessä saman jätkän kans yli kaks vuotta.enkä pääse siitä millään eroon vaikka haluisin. otan sen aina takasin ja sitten kuitenkin jätän sen jonkun ajan päästä. en vaan siedä ajatusta jos sillä olis joku muu.eikä kumpikaan meistä voi jatkaa elämäänsä eteenpäin niin kauan ku jatketaan tätä on/off suhdetta. miten saan kierteen katkeemaan?

Kommentit (4)

Vierailija

Ole ite ollu juuri tuollaisessa tilanteessa jo monta vuotta. Vähän aikaa sitten pistin kaikki välit poikki kyseiseen mieheen, ja näin yritin unohtaa hänet. Aloin tapailla muita miehiä ja ns. pistin tutkan päälle. Se toimi! Kun keskityin muihin miehiin ja hauskan pitoon ystävieni kanssa jäi tämä on/off sankari pois ajatuksista. Miehessä ei ollu mitään vikaan ja olisimme sopineet toisillemme hyvin, mutta hen.koht. minua ahdisti ajatus siitä kuinka junnasin samassa tilanteessa ja jokaisen "eron" jälkeen tunsin itseni hyväksikäytetyksi ja huijatuksi.
Läheisen ihmisen pois sulkeminen vaatii itsekuria ja tahdon voimaa mutta kavereitten avulla siitä selviää! Itse koin että joka kerta kun välimme taas lämpenivät, sain kuulla suuria lupauksia kuinka asiat ovat muuttuneet ja kuinka nyt asiat olivat paremmin. Silti aina huomasin että mikään ei ollu muuttunut. ...:)

Vierailija

Itse pääsin omasta 4 vuoden on/off suhteesta irti vain sisulla. Vaikka se oli tosi hankalaa. Mut piti tehdä vaan ittensä kans sopimus ettei ota yhtetyttä toiseen, missään tilanteessa. Eikä vastannut toisen yhteydenottoihin, ollenkaan tai vain hyvin lyhyesti. Onnea yritykseen! :)

Vierailija

joo tuntuu jotenki niin vaikeelt ku ollaan kuitenki tosi läheisii ja enemmänki mun osalt kavereit,kun poikaystävä ja tyttöystävä. mut pitää kyl varmaa yrittää vaan laittaa välit kylmästi poikki ei oikee onnistu muute:D

Vierailija

joo täs suhtees mä taian olla enemmänki se pettymyksen aiheuttaja:D mut ei se oo hyväks poikaystävälle eikä mullekkaan.kiitos paljon vinkeistä:)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat