Uusia ystäviä vailla Seinäjoella

Vierailija

Olen 24-vuotias naimisissa oleva nainen. Ystävät ovat karisseet elämästä paikkakuntien vaihtuessa ja tahtoisinkin löytää uusia ystäviä lenkkiseuraksi, kahville ja puhelemaan naisten hömpötyksiä. :)
Etsin vain ystäväseuraa en muuta.
Jos olet ystävää vailla vaistaile. :)

Kommentit (5)

Vierailija

Heips! Täällä ois 20-vuotias kihloissa oleva likka sjoelta =) Kaverit jääny entiselle kotipaikkakunnalle ja täältä niitä löytyy vaa muutama, joten ois kiva saada enemmänki =) Töissä käyvä oon, harrastan salilla käymistä ja koiruus pitäs tulla ens vuoden alkupuolella jos hyvin käy. =)

Vierailija

Heippa! Täällä myös yksi jolle uudet kaverit olisivat tervetulleita. Oon 23-vuotias tyttönen kauhavalta mutta tulee paljon oltua seinäjoella. Tällä hetkellä opiskelen sosiaali-ja terveys alaa täällä kauhavalla. Omistan myös yhden kissan ja avopuolisokin löytyy. Tässä sähköpostiosoitteeni:Pinkdevill@netti.fi :)

Vierailija

Olen pahoillani, mutta ensinnäkin en asi Seinäjoella, vaan Espoossa. Toiseksi olen 11 vuotias, joten luulen, että emme voi olla ystäviä, olen pahoillani.

Mutta voitko auttaa minua? Minua pelottaa mennä kouluun, koska luulen, että kaverini eivät enää halua olla kavereitani, mutta en halua kertoa vanhemmilleni, koska meillä ei ole kovin hyvä suhde. Tiedän, että emme tunne, mutta jos voisit antaa edes pikkuriikkisen neuvon, niin olisin kiitollinen.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat