vuosi takana -> ei seksiä

Vierailija

Tuntuu ihan typerältä tulla valittaa tällasesta aiheesta, mutta valitanpa kuitenki ja jotenki tuli heti mieleen että cosmon keskustelussa on sen verran järkevää porukkaa että saan jotain apua täältä. :D

Eli siis, ollaan poikaystäväni kanssa seurusteltu melkein vuosi (kuukautta vajaa) ja meidän suhde on muuten ihan täydellinen, mutta niin tyhmältä ku se kuulostaaki, siitä puuttuu seksi. Tiedän, se ei todellakaan oo seurustelun tärkein juttu enkä mää siitä niin edes ajattele, mutta alkaa se pikkuhiljaa häiritsee ku poikaystäväni ei kuitenkaan edes ole neitsyt. Liittyy siihen semmonen juttu, että hän on kaks kertaa elämässään seksiä harrastanut, kummallaki kerralla päissään ex-tyttöystävänsä kanssa ja mieheni sanoo sen olevan "pakotettuna" siihen, tai tyttö kuulema painostanut, josta kuulema jääny traumoja. Kyllä mää sen silleen ymmärrän, mutta sitte kuitenki alkaa häiritsee että on melkein vuosi takana, eikä seksiä. Alkaa tulla sellanen olo, että mikä mussa oikeen on vikana, kun ei kelpaa. Jätkä sanoo että haluais kyllä niin paljon että meinaa järki lähtee, mutta ei kuulema vaan pysty siihen. Aina ku ollaa yritetty nii se on tyssänny siihen ku mies on alkanu ajattelee asioita liikaa ja siihen se stondis ja maku on sitte mennykki. Kyllähän se aina sanoo ettei se musta johu, mutta silti aina jostain syystä vähän pahotan mieleni vaikka en sitä miehelle näytäkkään, ettei sille sitte tuu vielä suurempaa pahaa fiilistä.

Tää on ainoo asia mikä meijän suhdetta syö, varsinki jätkällä tästä huono fiilis, ja inhottaa ku meidän suhde on muuten tosi hyvä. Mitä mun teidän mielestä pitäis tehdä, tai mitä te tekisitte tässä tilanteessa/onko kenelläkää ollu samaa tilannetta? :)

Kommentit (10)

Vierailija

Minkä ikäisiä olette? Ei nyt millään pahalla, mutta musta kyllä kuulostaa erittäinkin oudolle että olette seurustelleet noinkin kauan ilman seksiä. (Eri asia tietysti, jos olette niin nuoria). Itse koen seksin hyvinkin tärkeäksi osaksi parisuhdetta, en pelkästään sen nautinnon takia vaan ihan muutenkin. Se tuo lisää syvyyttä ja tunnetta koko hommaan.

Oletko varma, että poika ei juuri kahden ensimmäisen huonon kokemuksen perusteella viitsi enää yrittää? Onko hän kuinka ujo luonteeltaan? Varsinkin jos kyseessä on yhtään vanhempi jätkä, niin minusta toi on kyllä melko huono selitys. Niin harva mies edes haluaa tai pystyykään olemaan noin kauan ilman kunnon seksiä. :D Tulisi lähinnä itselle mieleen että onko sillä joku sukupuolitauti/toinen nainen/joku kyrpään liittyvä häikkä, jonka takia ei stondis pysy.

Vierailija

Ollaan 17 molemmat. Kyllä se munki mielestä kuulostaa äärettömän oudolle ja alkaa se jo oikeesti häiritsee tätä meijän suhdetta mutta en tiedä, oon ihan neuvoton. Sitä se jätkä sanooki että niiden kahen pieleen menneen kerran takia häntä jännittää niin paljon ettei stondis vaan pysy, vaikka kyllä sillä normaalisti seisoo missä paikassa vaan eikä tarvi muutaku oikeestaan pussailla, mutta siinä vaiheessa ku vaatteet on pois ja ollaan viittä vaille valmiita seksiin nii se sitte lopahtaa ku jätkää alkaa jännittää niin paljon. Ei sillä mitää toista naista oo tai sukupuolitautiakaan. : D Haluaisin niin kovasti auttaa jätkää pääsee tosta pelosta yli mutten vaan enään tiedä mitä tehdä.

Vierailija

Oletteko kuinka paljon muuten kosketelleet ja "tutkineet" toisianne? Kaikenlainen käsillä hyväily ja suuseksikin on hyvä tie kohti yhdyntään. Koska nyt kuulostaa siltä, että seksi tarkoittaa yhdyntää ja koko hommasta tehdään jonkinlainen suoritus. Melko varmaa on siis se, että poikaystävääsi vain jännittää liikaa ja epäonnistuminen pelottaa.

Hengailkaa siis yhdessä alasti, kosketelkaa, hyväilkää ja antakaa toisillenne suuseksiä. Tehkää olonne mukavaksi yhdessä, oli sitten vaatteita päällä tai ei, niin se yhdyntäkin tulee mukaan kuvioihin kuin itsestään.

Vierailija

Kiitti vinkeistä! Ollaan kyllä kosketeltu toisia, minä tosin paljon enemmän mitä jätkä ku jotenki tää ei aina uskalla lähtee mukaan ku se sanoo olevansa niin kokematon että ei tiedä mitä tehdä, pitääki siis sanoo sille että mää voin vaikka antaa neuvoja jos se helpottaa. :) Oon itekki ajatellu että pitäis vaan alkaa hengailee yhessä alasti ja ottaa kaiken ihan rauhassa ja tutustua toisiin ilman mitään hätää niin jätkällekki tulee sitte rennompi ja varmempi olo.

Vierailija

Me ollaan seurusteltu kullan kanssa pian puolitoista vuotta eikä olla rakasteltu kertaakaan. Häntä kyllä haluttaisi, mutta mua ei... ensimmäinen ja ainoa epäonnistunut yritys jätti lisäksi sen verran pahan maun suuhun, että nyt ei huvita enää kokeilla. Voin vallan mainiosti elää ilman seksiä, mutta miestä käy kyllä sääliksi. :/

Mä uskon, että poikakaveriasi pelko on paisunut ylisuureksi ja siksi ei vain pysty, kuten kirjoitit. Hyviä vinkkejä nuo edellä annetut, ehkä tilanne niiden avulla alkaa seljetä.

Vierailija

Tuo ex-tyttöystävä on tehnyt selvästi todella paljon hallaa poikaystävällesi. Minusta nuo traumat rajoittavat nyt sen verran hänen elämäänsä, että voisit yrittää saada hänet keskustelemaan psykologin, psykoterapeutin tms. ammattiauttajan kanssa niistä muutamaksi kerraksi. Se ei tarkoita, että poikaystävälläsi olisi päässään vikaa, vaan hän on kokenut jotain traumaattista.

Monet ystäväni ovat käyneet esim. psykoterapeutin juttusilla neljästi esimerkiksi rankan eron tai läheisen kuoleman jälkeen. Yleensä se todella auttaa. Tsemppiä teille ja kärsivällisyyttä!

Vierailija

Vaniljakynttilä: Kyllä sun miehes kuitenki varmasti ymmärtää sua. Niinhän se on, pelko on kasvanu vähän turhanki isoksi enkä tiedä miten saisin sen pelon laskeutuu..

Pixie: Niin on, liianki paljon tehny hallaa. Oon yrittäny saada poikaystävää juttelee psykologin tai jonkun vastaavan kanssa mutta se vaan sanoo ettei "kehtaa mennä tommosesta asiasta valittaa" ja tässä on vielä huonoo se, että jätkä just aattelee että se on huono ihminen ja jotenki epänormaali, eikä muka kenelläkää muulla jätkällä oo tommosia ongelmia, ja se sitte laskee vielä enemmän itsetuntoo ton asian kohalla. Ite oon myös käyny läheisen kuoleman jälkeen ammattiauttajan juttusilla ja siitä on oikeesti apua, en vaan tiedä miten saisin poikaystävän vakuutettua, vaikkapa eihän ketään voi sinne pakottaa ellei ite halua.

Invito: Eipä ole oikeestaan, ollaan tosin nyt taas juteltu lähiaikoina aika paljon tästä asiasta ja jätkä sanoo koko ajan että sen olo helpottaa ku saa mun kanssa jutella enkä mää tuomitse sitä mitenkää. Ongelma on oikeestaan vaan siinä, ku sillä on edelliset kerrat epäonnistunu nii sitte jätkällä tulee aina kauheet paineet ja sitte se stondis jossain vaiheessa lopahtaa. Siitä on tullu tollanen oravanpyörä mistä se ei pääse yli, enkä vaan tiedä miten auttaa. :/

Vierailija

Tollaisessa tilanteessa on tosi tärkeä tukea tätä epävarmaa osapuolta. On tärkeetä vakuuttaa toiselle, ettei tule painostamaan tätä mihinkään, mitä hän ei halua, ja että haluaa auttaa toista pääsemään yli huonoista kokemuksista. Tärkeetä on olla siinä rinnalla! Ja seksitilanteissa käyttäytyy rauhallisesti, on herkkänä toisen reaktioille ja epäonnistumisissa tukee toista. Ja et korostaa toiselle, ettei maailma kaadu, jos epäonnistuu. Jutelkaa kahdestaan, et miten te voisitte lähteä purkamaan tätä ongelmaa ja helpottaa seksitilanteita. Tsemppiä kovasti!

Vierailija

Sopikaa yhdessä että teette kaikkea muuta paitsi sitä yhdyntää! Että se siis on ehdottomasti kielletty mutta kaikkea muuta pitää tehdä sitäkin enemmän. Suuseksiä molemmin puolin ja tanssit sille ym ym. mikä nostaa haluja molemmilla. Katotte vaikka jotain eroottista elokuvaa, hyväilet sun kundia mut se ei sais koskee suhun. Jätkille tulee hirveesti itsevarmuutta kun ne saa naisensa hulluiksi. Ku mun äijä sai mut ekan kerran laukeamaan, se leiju ihan! Ku olin sanonu etten ikinä saa miehen seurassa orgasmia ja siltä se onnistuki! Näytät ja osoitat sille että se saa sut hulluksi, suullaan, käsillään ja kokeilkaa jotai vibraattoriaki. Pikkuhiljaa se vois munallaan alkaa hyväilemään sua "sieltä" mutta edelleenkään ei sais sisälle asti mennä. Sit ku teillä ei oo paineita saada sitä pysymään stondiksessa ja muutenki se on saanu hommissa enemmän varmuutta, aivan varmasti itse akti siitä suttaantuu!! Voitte tehä näitä leikin varjolla, roolipelinä vaihdatte osia. Ilmottele miten sujuu!!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat