kerro mielipitees mun tilanteesta<3

Vierailija

eli oon seukannu nyt vuoden ja ollaa riidelty kesästä asti siitä että mun mielestä sei anna tarpeeks tässä suhteessa. sei ikinä ite txtaa ''hyvää yötä'', ''oot ihana....'' tyylisiä viestejä. vastaa kyl jos mä laitan. sille myös riittää edelleen vuodenki jlkn nähä 2-3 krt viikossa. eli sille riittää yhteydenpidossa ja näkemisessä aika paljon vähempi ku mulle. mutta sillon ku nähää nään siitä kuinka se tykkää musta, se sanonuki että teoilla näyttää tunteensa, ei osaa puhuu/ei tykkää puhuu tunteista. nyt ollaa tauolla ku ei jaksettu enää riitelyy; siit tuntuu ettei se riitä mulle, must tuntuu ettei se välitä must tarpeeks ku ei tee noita asioita. En tiiä mitä nyt pitäis tehä. välitän siitä ihmisenä, se on ihana ja kiltti ja sanonu että oon parasta mitä se nähny ja se sanonu että välittää musta tooosi paljon mistä merkkinä on esim. se että se on kuunnellu kiltisti valittamatta mun joka viikkoset valitukset siitä ettei se tee tarpeeks tunteidenosotus-juttui.

mitä teen tytöt? se on ihana eikä tahallaa oo välinpitämätön, mutta onko se viestien lähettely oikeesti osotus siitä että oon tärkee ja mielessä? jätänkö tän ihmisen sen takii ku haluisin että poikkis on tosi aktviinen vai mitähh? oon ihan sekasin kun en tiiä mikä tärkeintä..

Kommentit (1)

Vierailija

Isot alkukirjaimet on myös keksitty, helpottavat lukemista. Ne saa noista nuolista näppäimistön molemmin puolin.
Myönnän, etten itsekään näkisi tarpeellisena asiasta tähden lähettää hyvänyön tekstiviestiä tyttöystävälleni. Toki sen toivotuksen voisin loppuun liittää, jos jonkin muun asian tähden olisin tekstannut. Muutenkin tekstailen vain jos on asiaa, ja hymiöidenkin suhteen olen varsin säästeliäs, mutta en näe järkeä niidenkään viljelemiseen joka lauseeseen.
Jotkut haluavat myös omaa aikaa, ja jos on muita kiireitä, esim. harrastuksia/töitä/koulua, niin saattaa aika olla varsin kortilla.
Muutenkin tuntuisi siltä, että tämä olisi ensimmäinen seurustelusuhteesi (mahdollisesti siis myös pojankin), joten tässä saattaa olla vielä pientä opettelua molemminpuolin.

T: Y-kromosomi vammainen.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat