Ex ja hänen mielenterveytensä

Vierailija

Ongelmani liittyy siis exääni. Säädöstä ja "seurustelusta" on aikaa jo vuosi, silti exäni tavallaan kaivelee menneitä. Välillä hän on tosi ihastunut minuun ja välillä yks kaks hän vihaa minua, todellakin, aivan ilman minkäänlaista syytä. Me kumpikin siis opiskellaan vieläpä samalla luokalla, tilanne on siis vaikea. Nyt eilen oli sitten sellainen päivä että hän vihaa minua, eikä väleissä olo kanssani kuulemma "nappaa". En ole tehnyt mitään väärää/pahaa, enkä oikeastaan ollut nyt hetkeen taas missään tekemisissä hänen kanssaan. Tätä on tapahtunut ennenkin että on minua vihannut, asiat on kuitenkin jonkun ajan päästä saatu selvitettyä. Eilen hän sitten halusi loukata ja sanoi kuinka tyhmä onkaan tajunnut olleensa, kun seurusteli kanssani sen hetken vuosi sitten. Muutenkin haukkui ja arvosteli minua. Minulla on nyt viikon loma, mutta opiskelun pariin pitäisi kuitenkin pian taas palata ja mua ahdistaa todella enää mennä sinne. En tiedä mitä voisin tuollaisen äijjän kanssa tehdä. Tervettä tuo ei kai ainakaan ole! Apua, kiiitos.

Kommentit (1)

Vierailija

Eipä tuohon taida olla muuta ratkaisua, kuin antaa hänen juttujensa mennä toisesta korvasta sisään, ja toisesta ulos. Teet hänelle selväksi, ettet haluu olla sen kaa enää tekemisissä, ja sit et kans oo. En usko, että tohon auttaa mikään muu kuin oma asenne.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat