Suuri ikäero.

Vierailija

Tapasin kesällä 34 vuotiaan miehen, hän on komea, nuorekas ja käyttäytyy kuin 25 vuotias. Kukaan ystävistäni ei olisi uskonut että hän on jo?-34v ennen kuin kerroin. Miehellä on yksi lapsi, 1.5 vuotias suloinen poika. Olemme siis tapailleet kesäkuusta asti, viikottain. Olen itse 19vuotias, ensi vuonna 20v, joten ikäeroa meillä on ehkä aivan liikaa. Hän on kohtelias, mukava, eikä minulla ole mitään huonoa sanottavaa hänestä. Silti nyt on alkanut vaivaamaan tämä ikäero, enkä tiedä mitä tehdä. Olen ihastunut.
Antakaa vinkkejä mitä tehdä? Mitä olette mieltä näinkin suuresta ikäerosta?

Kommentit (2)

Vierailija

Mulla ja miesystävälläni on 10 vuotta ikäeroa, eikä se haittaa kumpaakaan. : ) Olen 20v ja hän täyttää pian 30v. Mun mielestä ikäerolla ei oo väliä, jos tuntuu hyvältä olla toisen kans.

Vierailija

Loppupeleissä ikä on vain numeroita. Olet kumminkin jo täysi-ikäinen, ja vastaat omasta elämästäsi.
Jos suhteenne toimii ja tunne on molemminpuolinen, mikä on esteenä?
Mietitkö mitä muut sanovat? Suhde on teidän välinen, ja siihen ei ole kenelläkään mitään sanomista, kun lain mukaankaan ei mitään väärin tapahdu. Varmaan mietit myös vanhempiesi reaktiota? Suosittelen että esittelisit miehen heille ensin rauhassa, jotta he näkevät minkälainen ihminen on kyseessä, sen jälkeen on helpompi kertoa iästä, vaikka he voivat aluksi suhtautua nuivasti, muista että kyseessä on sinun päätöksesi, suhteesi ja elämäsi.
Ainoa asia on se, oletko valmis "äitipuoleksi"? Sillä poika on varmasti suuri osa miehen elämää, ja suhteessa hänen kanssaan olet myös varmasti paljon tekemisissä pienen lapsen kanssa vaikka et biologinen äiti olekaan.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat