Miten haluasit poikien/miesten pukeutuvan?

Vierailija

Miten haluasitte poikien (lukiolaisten) pukeutuvan?

Mistä vaatteista pojilla pidätte? Mikä on ehdottomasti NOT?

Mihin tyyliin haluaisitte poikaystävänne tai ihastuksenne pukeutuvan:

-"rokki" esim. tiukkoja farkkuja, nahkatakki, mustat hiukset.
-"tyylikäs" esim. slim-fit kauluspaita ja chinot, neule
-"skeitti" esim. flanelliruutupaita, skeittikengät, pipo tai lippis.
-"normi" esim. adidaksen huppari, perusfarkut

Kommentit (15)

Vierailija

Chinot, pikeet, neuleet, kivat farkut, vanssit yms. o hienoi.
Kaikki camo-vaatteet ja prisma/citymarket-tyyli on ihan karseeta.
Hienot kauluspaidat kyllä tuo semmosta aikuismaisuutta ja voi näyttää tosi komeelta.
Joku tollanen "skeitti ja "tyylikäs" tyylin sekotus ois varmaa aika hot verrattuna perus college ja farkut tyliin.

Vierailija

Itse pidän ihan ehdottomasti sellaisesta normin ja tyylikkään sekoituksesta. Paras asu mielestäni on sellainen hieman "renttu" kauluspaita ja perusfarkut. Kauluspaita housuihin siistin epäsiististi niin olen myyty:)

Vierailija

musta rokkityyli on kaikkein ihanin. Poikaystäväki pukeutuu mustii pilleihin ja yleensä johonki "renttumaisiin" paitoihin. Kaikki skedepojat on ihan perseestä ku ne näyttää joltai vitun es-jonneilta! Pitää olla ees vähä miehekkäät vaatteet eikä saa näyttää et on liian tosissaan tyylin suhteen.

Vierailija

Tollanen tyylikäs ois aika nami. Olis kivaa, jos pojat käyttäis enemmän kauluspaitoi ja neuleita ja kattois muutekin peilii ennen ku lähtee ulos. slimmit farkut ja chinot on myös tosi tyylikkäitä ja näyttää tooooosi komeelta. Viel semmonen siististi laitettu tukka nii oon sulaa vahaa. :)

Vierailija

Itse pidän kun pojalla on Farkut ja lahkeet puntilla (toivottavasti tiedätte mitä se tarkoittaa) Perus huppari ja t-paita. eli Toi "normi" =) Lätkän ja Futiksen pelaajat osaa kyllä pukeutua mielestäni hyvin ;)En pidä jos on Farkkutakki, jotenkin se ei minusta käy!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat