Erektio loppuu kesken

Vierailija

Olen tapaillut nyt jonkin aikaa erästä todella mukavaa miestä ja olemme harrastaneet seksiä useamman kerran. "Ongelma" on siis se että miehellä loppuu seisokki kesken leikin.
Alussa siis seisoo ja hän useammin tekee aloitteen, yleensä päästään sentään varsinaiseen aktiin asti ja ongelma tulee joko kesken seksin tai asennon vaihdossa, mutta esim. tänään lerpahti jo heti alussa, ennenkuin päästiin edes tositoimiin. Yleensä kyllä onnistuu seisomaan suu- ja käsiseksillä, mutta silloinkin vaivoin laukeaa(voi olla etten ihan handlaa näitä, ehkä johtuu siitä who knows..)

Yritin kysyä onko minussa jokin mikä lopettaa inspiraation, mutta kielsi tietysti.. Väkisinhän sitä ajattelee että itsessä on vikaa, etenkin kun hän kertoi ettei muiden kanssa ongelmaa ole ollut.. mutta sitten taas toisaalta, jos hän ei haluaisi minua niin tuskin vapaaehtoisesti minua tapailisi ja pitäisi niin tiiviisti yhteyttä..kai?

Onko kellään muulla vastaavia kokemuksia ja onko asiat järjestyneet ajan kanssa vai miten olette toimineet? Ollaan tosiaan melko tuoreita tuttavuuksia vielä (tunnettu alle 3kk), ikää reilu 20. Ensimmäisillä kerroilla ajattelin sen menevän jännityksen piikkiin..

Varsinaisesti tämä siis ei ole minulle suuri ongelma, ymmärrän kyllä jos aina ei vaan onnistu vaikka mukava olisikin loppuun asti mennä.. mutta tämä näyttäisi vaivaavan myös miestä itseään, kovin pettyneen näköinen aina kun tapahtuu näin..

Help?

Kommentit (2)

Vierailija

Mullekki on mun jätkän kans ruvennu tapahtuun aivan samallailla et lerpahtaa kesken tai ko vaihtaa asentoo ja tietyis asennoiski. (Ollaan oltu yhdes kohta puol vuotta). . . Sillon se toimii yleensä loppuun saakka jos on joku jännittävä tilanne mis vois jäädä kiinni jollekkin, mut yleensä niitä on vähän.

Ja sit se jännittää sitä joka kerta että se lerpahtaa ja ko se aattelee sitä ni tietty se si laskee ja ko se luulee kans et se haittaa muo iha hirveesti... Ja toimii kans juur sillon jos suul tai käellä tekee jotain mut kans haluisin tietää et mistä se oikeesti johtuu??????!!!!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat