Kertokaa kokemuksia Lahdesta opiskelijakaupunkina

Vierailija

Olen lähiaikoina pohtinut lukion jälkeistä elämää ja erilaisia opiskeluvaihtoehtoja, ja olen tullut siihen tulokseen, että haluaisin opiskella restonomiksi. Lahti ja Tampere ovat tällä hetkellä ykkösvaihtoehtoina, jonne olen ajatellut tulevan kevään yhteishaussa hakea. Tamperetta tunnen jo jonkin verran, mutta Lahdesta minulla ei ole minkäänlaista käsitystä.

Siispä olisi kiva kuulla Lahteen muuttaneiden opiskelijoiden/siellä jo pidemmän aikaa asuneiden kommentteja ja kokemuksia kaupungista, sen palveluista, ilmapiiristä tai itse Lahden ammattikorkeakoulusta! (: Kertokaa mahdollisimman hyödyllisiä asioita, nimenomaan opiskelijan näkökulmaan ja sellaiselle, joka ei ole koskaan edes vieraillut ko. kaupungissa.

Kommentit (1)

Vierailija

Itse oon asunu Lahdessa koko ikäni, käyny lukion ja nyt opiskelen ammattikoulussa. Lahti on ihan kiva kaupunki, kaikki tarvittava löytyy.
Iso miinus on bussien hinnat. Kertamaksu taitaa olla nyt päälle 3e ja opiskelijan kuukausilippu on muistaakseni 52e. Eli jos joutuu kulkemaan bussilla niin se on kyllä ihan perseestä..
Kävin LAMK:ssa pääsykokeissa ja koulu vaikutti tosi kivalta!
Vuokrat taitaa olla ihan normaaliluokkaa, ite oon vuokralla yksityisellä omistajalla. VVO:n kämpistä en oo kuullu mitää hyvää:D (ei saa tehdä remonttia yms. vuokrat nousee usein..)
Tampereella on siis paljon enemmän opiskelija-asuntoja kun Lahdessa.
Muutenki jos valitsisin ni ehdottomasti Tampereelle!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat