GHD-suoristusraudat!

Vierailija

Noniin, nyt oon päätökseni tehny ja aion hankkia kyseisen laitteen. Hiustenlaitto on niin kovin arkipäivää varsinkin luonnonkiharoiden kanssa, että kunnon laitteet siihen siis tarvitaan.

Elikkäs, jos te itse omistatte, niin kertoisitteko omia kokemuksia? Mikä rauta teillä on? Entä mistä olette ostaneet ja jos ulkomailta, niin mistä verkkokaupasta jne..? Suomessa on hieman kalliimpi tuo hinta. Kaikki tänne vaan! (:

Kommentit (2)

Vierailija

Viime jouluna ostin oman GHD rautani ja olen ollut todella tyytyväinen! :) Rautani on IV Styler ja se on käsittääkseni yleisin GHD rauta. Toimii erittäin hyvin ja ainut rauta tähän mennessä mikä on pitänyt hiukseni suorana koko päivän. Kiharoiden teko on sillä myös helppoa.

Ostin sen lookfantastic.com nettikaupasta ja suosittelen sitäkin, rauta tuli viidessä päivässä muistaakseni ja tosiaankin paljon halvempi kuin suomesta, n.100€

Vierailija

Kiitos vastauksestasi. Osaisitko/viitsisitkö kertoa kuinka tuo tilaaminen tapahtui? Siis tuleeko normaalisti postiin, kuinka maksetaan jne? Olisin kiitollinen. En ole koskaan tilannut ulkomailta niin..

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat